антифриз
- ru2sf
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 07 окт 2005, 11:15
- Модел на автомобила: FordFiesta 1,3i 93г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Антифриз
Зелен антифриз има в бензиностанциите на Петрол и Лукойл-Петрол за 5,35лв за литър концентрат.Син антифриз има в Лукойл за 5,30лв за литър концентрат.
Никой не се ражда знаещ!
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
-
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
абе това с цветовете е вяла работа. Аз сега съм с лилав
Въпреки, че би трябвало да има стандарт (кой с какъв цвят да е) май не се спазва много-много.
На мен ми казаха следния трик - за да се разбере дали може два различни антифриза да се смесят може да се направи тест - смесете малко количество от двата, ако се смесят (и стане хомогенна смес) - всичко е наред, иначе се "пресичали" ставали на парцали. Някой химик нека потвърди тоя тест за по-голяма сигурност
Въпреки, че би трябвало да има стандарт (кой с какъв цвят да е) май не се спазва много-много.
На мен ми казаха следния трик - за да се разбере дали може два различни антифриза да се смесят може да се направи тест - смесете малко количество от двата, ако се смесят (и стане хомогенна смес) - всичко е наред, иначе се "пресичали" ставали на парцали. Някой химик нека потвърди тоя тест за по-голяма сигурност
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Тука масово се говори колко бил добър лукойлския антифриз. Днес от една лукойлска бензиностанция си купих антифриз с марка Петрол (бяла туба и етикет), концентрат -70°С, като на етикета пише "произведено от Приста Ойл АД - Русе" (цената беше към 5,30лв/л). Това ли е лукойлският антифриз или нещо съм в голяма грешка?
Announcement
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Чак опасно не е, стане ли прекалено голямо налягането /това важи по - скоро за лятото/ то ще се освободи през предпазния клапан в капачката на разширителния съд! Опасно е ако нямаш достатъчно охл. течност - много хора нарочно оставят радиаторите си ло-празни, че да загрявали по-бързо, но това обикновенно води до криви глави: а как да им обясниш, че без вода няма парно! Единствено може би ще се отрази на силата на парното, но пак няма да е много тъй-като увеличението е в рамките на 200 - 300мл.
Мой съвет дишай спокойно и си карай /още повече, че обикновенно при голяма част от нашите "нови" автомобили като сложиш нов антифриз, то той започва да се прокрадва през съединенията/ и евентуална загуба на течност ще уравновеси нещата!
Мой съвет дишай спокойно и си карай /още повече, че обикновенно при голяма част от нашите "нови" автомобили като сложиш нов антифриз, то той започва да се прокрадва през съединенията/ и евентуална загуба на течност ще уравновеси нещата!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 19 ное 2006, 16:55
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk5b
- Status: Извън линия
Хора, както видите карам ескорт 93-та. От скоро се грижа за него - преди беше на баща ми и не знам кво му е правил. Та сега в казанчето което предполагам е за антифриз (едно такова в ляво с голяма жълта капачка) е пълно с гадна ръждива вода. Пълно е до горе. Моля кажете как да източа цялата система. Знам че на радиатора отдолу би трябвало да има пробка, но не знам къде да я търся. Ако може да ми кажете откъм къде да погледна и с кво да я отвътря. Също така колата е много зле поддържана и е възможно да е много клеясала и ако има алтернативно решение моля кажете. Снятам да налея 80% антифриз за всеки случай.не ми е за 3-те кинта.
П.С. ако може някой да ми каже и как се сменя крушката на фара на ескорта ще е благодат. Аре Благодаря предварително и весели празници.
П.С. ако може някой да ми каже и как се сменя крушката на фара на ескорта ще е благодат. Аре Благодаря предварително и весели празници.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
На моя радиатор няма пробка за източване (или не съм я търсил сериозно). Източвам през най-ниско разположения маркуч.
Крушка на фар:
Внимателно изтегляш назад гуменото маншонче
На самата букса има една скобичка, която се отпуска чрез стискане. Ако фара ти е ляв е доста неудобно, особено ако е позаяла малко.
След като освободи - буксата се изважда.
Внимателно сменяш крушката без да и пипаш стъклената част. Захващането и за буксата е лабаво, почти нищо не прикрепя....
После в обратен ред. Възможно е да съм пропуснал нещо, ама не е голяма философия
Крушка на фар:
Внимателно изтегляш назад гуменото маншонче
На самата букса има една скобичка, която се отпуска чрез стискане. Ако фара ти е ляв е доста неудобно, особено ако е позаяла малко.
След като освободи - буксата се изважда.
Внимателно сменяш крушката без да и пипаш стъклената част. Захващането и за буксата е лабаво, почти нищо не прикрепя....
После в обратен ред. Възможно е да съм пропуснал нещо, ама не е голяма философия
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Maй не си чел цялата тема Максималното съотношение антифриз вода е 1:1, дефакто 50% антифриз на 50% вода. 80%антифриз и като нищо ще си прегрееш двигателяSteelDragon написа:...
Последна промяна от cossy на 24 дек 2006, 16:46, променено общо 1 път.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Веднъж появили се ръждата - остава за винаги /пробвано/! Но това не е толкова страшно/ако се изключи визията/, промий системата, сложи си нов антифриз в препоръчаното по-горе съотношение /освен това ако е повече антифриза спрямо водата се получава много тънка смес и започва да се приплъзва през гумените съединения, колкото и да ги стягаш/.
Кофтито е, че обикновенно се скъсява живота на водната помпа, но няма начин!
Кофтито е, че обикновенно се скъсява живота на водната помпа, но няма начин!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 19 ное 2006, 16:55
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk5b
- Status: Извън линия
- ru2sf
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 07 окт 2005, 11:15
- Модел на автомобила: FordFiesta 1,3i 93г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Както ти казаха колегите, източването става като овиеш маркуча от радиатора.Някъде по постовете беше указано как се прави смяната на антифриза.Ако обаче не си сигурен дали ще се справиш(както аз направих) отиди в сервиз и за 30лв заедно с антофриза и обезвъздушаването ще си решиш проблема.Ако си от София, пак в постовете съм препоръчал сервиз с много точни техници,които се грижат за мойта Фиестичка
Никой не се ражда знаещ!
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
антифриз
Добре че съм с антифриз.Вчера гледам един приятел полива с чайника колата и п..а ама п..а.Нейсе отиде и си купи антифриз след като размрази системата.Май му няма нищо засега на колата/в смисъл пукната глава или цилиндров блок/
Наесен с песен в К1.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта