Страница 1 от 1

Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4

Публикувано: 10 юни 2011, 20:16
от Kostadin21
Онзи ден отворих таблото за да си сменя крушките(за спирачките лампата ми беше изгоряла)и когато разкачих таблото гледам отдоло около парното един дунапрен,ама сложи му пепел.Черен,прашен и разпадащ се.Това беше в противоречие с новия филтър купе който взех наскоро,така че отидох до железарията за дунапрен.Там ми казаха,че дунапрена вече не е на мода и ми предложиха гумени самозалепващи се уплатнения.Ето какво се получи след измиване с вода и окончателната смърт на стария дунапрен(пък и на цвят го докарах де`a):
http://media.snimka.bg/8792/023840236-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8792/023840262-big.jpg?r=0
Резултата е че след като сложи новия филтър и парното задуха по-силно,започна да пращи като на прах и разпадащ се дунапрен отзад,а сега духа като самолет _friends_ Измийте и махнете добре старото лепило за да имате стабилна основа.Ако не ви се занимава може направо да ползвате двойно-залепващо.Удоволстивето излиза малко време и няколко стотинки.Дано съм бил полезен. :arrow:

Re: Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4

Публикувано: 16 юни 2011, 23:45
от paci
УжасТ!
Не ми припомняй за парно лятото *00200*

Свалял съм решетката, но не си спомням за дунапрени там.
Нещо не разбрах за какво говориш.
Разпадащия се дунапрен ли е бил пречка за въздушния поток?
И защо пускаш парно в тази жега?
Аз се радвам, че всичко ми е наред и ми работи климатика та ми е хладничко, ти парно та парно :(
Значи пускаш топлото и ти духа по-силно?
Не съм забелязал зависимост м/у това да ли е парно или климатик или без нито едното за да е по-голям или по-малък въздушния поток от вентилатора.

Ще свалям решетката пак за да огледам за какво говориш.
Стига наричахте ПАРНО този вентилатор !
СТИГА!
Лято е, жега! :)

Re: Смяна уплътненията на парното Фиеста мк4

Публикувано: 17 юни 2011, 00:29
от Kostadin21
Добре де,айде вентилацията.Вечер е студено.Като завали дъжд,стъклата се потят(и не само :lol: :lol: :lol: ).Не се лъжи че не ти е нужна духалката. _friends_ Дунапрена(бившият) уплатнява централните 2 духалки,отзад влизат в една голяма черна пластмаса(тръбата за парното).Сигурен съм че на повечето се разпада тоя дунапрен.Taka духа отзад зад часовника и копчетата на централната конзола и при мен както казах имаше едно хруптене от разпадащия се дунапрен.Сега е уплатнено,не хрупа и струята е малко по силна. _friends_