Разход на масло
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
snaiperisto,
Ела да видиш дали тропа или нещо подобно.Слагаш пълна Чаша вода при изгасен . Паля и ако капка се разлее или чуеш някакъв друг шум освен от аспуха и Мъркането на Мотора .
Колата е като Жената иска си Ласка и Грижа.
Масло съм доливал само като ми се беше скапал семеринга,но от миналата година до сега съм минал около10000 и в тубата(4л) от масло което купих тогава при смяната имам около100-150 грама.
Ти за опелите или хюндаите какво би казал.какса на разход на масло или на игране на двигателя.
Ела да видиш дали тропа или нещо подобно.Слагаш пълна Чаша вода при изгасен . Паля и ако капка се разлее или чуеш някакъв друг шум освен от аспуха и Мъркането на Мотора .
Колата е като Жената иска си Ласка и Грижа.
Масло съм доливал само като ми се беше скапал семеринга,но от миналата година до сега съм минал около10000 и в тубата(4л) от масло което купих тогава при смяната имам около100-150 грама.
Ти за опелите или хюндаите какво би казал.какса на разход на масло или на игране на двигателя.
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз си регулирах клапаните и въпреки че е временно товая решение, съм много доволен от резултата изобщо не се чуват, а относно разахода на масло и го имам и до днес, може би наистина е от вида на маслото, сипвам Арал Мултиеластик- наливно 15w40, и си мисля че не е особено хубаво, но това е положението за момента, и съм си супер доволен от фиестичката
Последна промяна от jasonsmith на 17 юли 2006, 12:26, променено общо 1 път.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Новите мотори...да , ама старите са ебати тракторите.Опелите са каруци (имал съм 10-на) , масларки и гнилочи . Наи здравия опел е Аскона (като цяло) , ама колега аз сега съм горд собственик на 2 броя Деу Реистр(не Опел Кадет макар че много си приличат) на по МИЛИОН И НЯКОЛКОСТОТИН колометра и мога да ти кажа най отговорно : ако си купиш нов такъв...ще те надживее. Хюндайте са уникално здрави автомобили(все пак Корейците и Японците крадът най добрите чужди технологий и го правят още по добре) с Японски мотори (Сонатата ми е с Митсубиши мотор) , и работят перфектно , трите ми Лантри са на по 6 години , на 540 000 , 750 000 и 800 000 (тази е с оновен ремонт на 650 000) и са в мн. добро състояние...то се вижда , те са по улиците , вие се возите в тях.jordj написа:snaiperisto,
Ела да видиш дали тропа или нещо подобно.Слагаш пълна Чаша вода при изгасен . Паля и ако капка се разлее или чуеш някакъв друг шум освен от аспуха и Мъркането на Мотора .
Колата е като Жената иска си Ласка и Грижа.
Масло съм доливал само като ми се беше скапал семеринга,но от миналата година до сега съм минал около10000 и в тубата(4л) от масло което купих тогава при смяната имам около100-150 грама.
Ти за опелите или хюндаите какво би казал.какса на разход на масло или на игране на двигателя.
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Зависи и какво масло наливаш - с какви параметри и каква марка.
Аз използвам само 10W-40 но съм пробвал от две марки - Форд (XR+) и Шеврон. От първото ми изгори 1Л за 10 000 км , а от второто не ми гори нищо и затова с него карам . Според мен на тебе ти трябва масло което при по-високи температури да остава гъсто, напр.10W-50
Аз използвам само 10W-40 но съм пробвал от две марки - Форд (XR+) и Шеврон. От първото ми изгори 1Л за 10 000 км , а от второто не ми гори нищо и затова с него карам . Според мен на тебе ти трябва масло което при по-високи температури да остава гъсто, напр.10W-50
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колеги, всички двг горят и/или губят масло, важното е да е в разумни граници, тоест под 0.5л. на 1000км. - става, повече зле.
А колкото до това, че вс. фордове горят масло не съм съгласен, ПРОСТО ВСИЧКИ КОЛИ ВНОС ОТ ИТАЛИЯ ГОРЯТ МАСЛО, което се дължи на зверското юркане на което са били подложени + абсолютната липса на поддръжка!
Наблюдението ми се базира на: Сиера 1600 ОНС `86г. от Германия, Сиера 1.8тд `91 от Швейцария и Мондео 1.8ТДИ `94 от Австрия - не ми се е налагало да доливам масло от смяна до смяна!
Ауди В4 1.8, БМВ 318 Е36, Тигра 1.4V16 - коли внос от Италия - яко доливане на масло /особено аудито по едно време май карах предимно на масло/!
А колкото до това, че вс. фордове горят масло не съм съгласен, ПРОСТО ВСИЧКИ КОЛИ ВНОС ОТ ИТАЛИЯ ГОРЯТ МАСЛО, което се дължи на зверското юркане на което са били подложени + абсолютната липса на поддръжка!
Наблюдението ми се базира на: Сиера 1600 ОНС `86г. от Германия, Сиера 1.8тд `91 от Швейцария и Мондео 1.8ТДИ `94 от Австрия - не ми се е налагало да доливам масло от смяна до смяна!
Ауди В4 1.8, БМВ 318 Е36, Тигра 1.4V16 - коли внос от Италия - яко доливане на масло /особено аудито по едно време май карах предимно на масло/!
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Моята за 7000 км досега ми е изгорила около 1,6 л,взех 5л туба mobil от метро,сложил съм около 3,2-3,3л и другото съм долял,като има още малко в тубата за едно доливане
Като се има предвид че от гарнитурата на клапаните ми олива и малко от семеринга на коляновия вал,не капе но си личи че има свежо масло..
Като се има предвид че от гарнитурата на клапаните ми олива и малко от семеринга на коляновия вал,не капе но си личи че има свежо масло..
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Моята е от Италия,преди седмица сменях маслото. За 10 000 км. съм долял около 0,5л.,мисля че е нормално,като се има в предвид че я карам на места със скорост над 170км/ч. До сега бях с 10W40,сега налях 5W30 от МП.Ще видим дали няма да повиши разхода
А колкото до потдръжката в различните страни,всичко зависи според мен колко"мундарест" е бил предният собственник,а не от къде е. Сигурното е едно,че колите от Италия на същите години,са с мн.по-малка корозия от тези в Германия и Австрия. Който е ходил,знае какви химии слагат зимата по пътищата в тези две страни
А колкото до потдръжката в различните страни,всичко зависи според мен колко"мундарест" е бил предният собственник,а не от къде е. Сигурното е едно,че колите от Италия на същите години,са с мн.по-малка корозия от тези в Германия и Австрия. Който е ходил,знае какви химии слагат зимата по пътищата в тези две страни
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Demiro - ти си късметлия! Факт, е че колите от австрия са по-зле на тема ламарина /моето Монди като цяло много добре, но имам някой дразнещи забележки/, да не говориме за екстри - но имам лош опит с коли от Италия и не смея да рискувам.
Имам приятел, който е заклет фен на Алфите и същия казва, че лошото мнение което имаме за тях, е че 99.9 % идват от Италия /почвам да му вярвам/ - той си закупи преди три години 156 2.5 V6 Q4 внос от Швейцария, убийствено червена с кожен салон цвят капучино и смея да твърдя, че се оказа железен автомобил /врно той е манияк и много се грижи за нея/, а как върви - при експеримент Пловдив - София Ауди А6 2.8 просто не можеше да ни догони!
Имам приятел, който е заклет фен на Алфите и същия казва, че лошото мнение което имаме за тях, е че 99.9 % идват от Италия /почвам да му вярвам/ - той си закупи преди три години 156 2.5 V6 Q4 внос от Швейцария, убийствено червена с кожен салон цвят капучино и смея да твърдя, че се оказа железен автомобил /врно той е манияк и много се грижи за нея/, а как върви - при експеримент Пловдив - София Ауди А6 2.8 просто не можеше да ни догони!
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
В тая връзка,един случай от живия живот
Имам едно приятелче,който от години живее в Италия.Та човека си купи на скоро новата Джета с двигател два литра ТД. И като питал кога да сменя масло за първи път,от дистрибутора на ФВ за Италия му казали,ела след 30000км.И това на турбо дизел,ха сега де Аз ли съм неосведомен за някакви нови масла,дето карат по толкова километри,или хората гледат да си пробутват колите и след пет години да дойдеш да си купиш нова А старата,старата заминава при нас
Имам едно приятелче,който от години живее в Италия.Та човека си купи на скоро новата Джета с двигател два литра ТД. И като питал кога да сменя масло за първи път,от дистрибутора на ФВ за Италия му казали,ела след 30000км.И това на турбо дизел,ха сега де Аз ли съм неосведомен за някакви нови масла,дето карат по толкова километри,или хората гледат да си пробутват колите и след пет години да дойдеш да си купиш нова А старата,старата заминава при нас
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
То виц, виц ама на мен направо ми се доплака когато блокира двг на аудито и като го отвори майстора просто какви ужасии видях - просто не искам да го пожелавам на никой. По картера имаше доста дебел слой от някъква гнус /като грес ама като я потриеш м/у пръстите се усещаха ситни стружки/ от който явно се бяха запушили по-тънките маслопроводи. Просто ужас!
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи на наще фордове Не доливаме масло за сега
Значи на този дето е 1.6 сменихме гарнитурата на капака наклапаните и до сега (вече 4-5000км.) маслото не е мръднало и грам
А на другия Форд, дето е 1.4 избива пак от въпросната гарнитура на капака на клапаните и да доливаме около 0.5л на 10000км. КОето това е пак от гарнитурата.
Значи или са с масло 10W40 или 15W40
Да се надявам, че и така ще си останат,без да се долива
Значи на този дето е 1.6 сменихме гарнитурата на капака наклапаните и до сега (вече 4-5000км.) маслото не е мръднало и грам
А на другия Форд, дето е 1.4 избива пак от въпросната гарнитура на капака на клапаните и да доливаме около 0.5л на 10000км. КОето това е пак от гарнитурата.
Значи или са с масло 10W40 или 15W40
Да се надявам, че и така ще си останат,без да се долива
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта