Защо ми гори толкова

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
mitkovimpela
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 26 сеп 2014, 21:05
Модел на автомобила: Форд фокус 1.8tdci
Status: Извън линия

Защо ми гори толкова

Мнение от mitkovimpela » 20 ное 2014, 18:43

Здравейте колеги отскоро карам Форд 1.8тдци и досега не бях го засичал както трябва и така напълних резервоара и минах точно 100 километра градско в Варна заредих на същата бензиностанция от същата колонка и събра точно 10 литра нафта та въпроса ми е може ли да гори толкова , като по каталог я дават около 7,5/7.8 сменил съм всички филтри масло ангренаж и тн.т. работи си нормално и не знам дали трябва да се види на диагностика , катализатора не е сменян там е обаче не знам дали работи.Благодаря на всички отзовали се предварително.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Защо ми гори толкова

Мнение от MapTo_D » 20 ное 2014, 20:26

Тия километри за един ден ли ги мина, или в продължение на няколко дни? Защото ако си ги извъртял в рамките на ден е наистина много, но ако са в рамките на 3-4-5 дни, да караш колата на къси разстояния все студена, задръствания, средна скорост 25-30 км /не знам дали не са много даже/ - общо взето нормално. Аз в града спрях да засичам, важното е извънградско и магистрала да е под 5/100. Преди 2-3 години когато си правих опити за градско засичане я бях свалил до към 7 по спомен, но в лятно време, бях ги навъртял за има няма 2 дни и по спомени нямах спирания в големи тапи. Катализатора сигурен ли си, че е там? Или само гърнето му е там? По принцип ако ти се занимава можеш да я закараш, да го свалят гърнето и да го видят - ако е там спокойно може да го изтърбушат и да ти върнат само гърнето или да ти сложат права тръба. Другото - сам ли си зарежда автомобила? При първо изключване на пистолета спокойно могат да се сипят още близо 2 литра, та ако предния път е била заредена до първо изключване, а след това е допълнена до максимума - ето ти още 1.5-2 литра отгоре. Като цяло зимно време очаквай разход около 10 /при мен е така, предимно къси разстояния, без шанс да загрее нормално/.

Потребителски аватар
le6o
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 ное 2013, 11:00
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 tddi
Status: Извън линия

Re: Защо ми гори толкова

Мнение от le6o » 20 ное 2014, 21:08

Както MapTo_D е написал горе, най-вероятно я караш на къси разстояния. При мен от нас до работата едвам ми отлепва стрелката за температурата. Оня ден го засякох 10ка и отгоре.. Пробвай я надълго, ако тогава вече даде голям разход може да се притесняваш.

Поздрави

mitkovimpela
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 26 сеп 2014, 21:05
Модел на автомобила: Форд фокус 1.8tdci
Status: Извън линия

Re: Защо ми гори толкова

Мнение от mitkovimpela » 23 ное 2014, 13:10

MapTo_D написа:Тия километри за един ден ли ги мина, или в продължение на няколко дни? Защото ако си ги извъртял в рамките на ден е наистина много, но ако са в рамките на 3-4-5 дни, да караш колата на къси разстояния все студена, задръствания, средна скорост 25-30 км /не знам дали не са много даже/ - общо взето нормално. Аз в града спрях да засичам, важното е извънградско и магистрала да е под 5/100. Преди 2-3 години когато си правих опити за градско засичане я бях свалил до към 7 по спомен, но в лятно време, бях ги навъртял за има няма 2 дни и по спомени нямах спирания в големи тапи. Катализатора сигурен ли си, че е там? Или само гърнето му е там? По принцип ако ти се занимава можеш да я закараш, да го свалят гърнето и да го видят - ако е там спокойно може да го изтърбушат и да ти върнат само гърнето или да ти сложат права тръба. Другото - сам ли си зарежда автомобила? При първо изключване на пистолета спокойно могат да се сипят още близо 2 литра, та ако предния път е била заредена до първо изключване, а след това е допълнена до максимума - ето ти още 1.5-2 литра отгоре. Като цяло зимно време очаквай разход около 10 /при мен е така, предимно къси разстояния, без шанс да загрее нормално/.
Благодаря за информацията , общо взето тези километри съм ги минал за около два-три дни само градско , като стана дума за катализатора ти твоя махнал ли си го понеже е на много трудно място в един сервиз ми казаха че много било сложно да се махне на тоя модел точно трябвало нешто по ЕКУ да се прави и тем подобни.
le6o написа:Както MapTo_D е написал горе, най-вероятно я караш на къси разстояния. При мен от нас до работата едвам ми отлепва стрелката за температурата. Оня ден го засякох 10ка и отгоре.. Пробвай я надълго, ако тогава вече даде голям разход може да се притесняваш.

Поздрави
Поздрави и на теб колега иначе извън града ако я карам 100-110 ми дава между 5.5-5.7 обаче на скоро си говорих с един колега от София неговата горяла около 7-8 градско обаче в София не е като Варна като хване околовръстното карат с 100 и нагоре а тука при нас 1,2,3 и спирачки 5 да включа абсурд много коли малко път и са чудя що гори , сигурно сте прави и само газ му е майката благодаря за отговора и безаварийно каране.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Защо ми гори толкова

Мнение от MapTo_D » 23 ное 2014, 13:47

Не се пипа нищо по ЕКУ при махане на катализатора. Моя беше изтърбушен вече, свалихме гърнето но беше празно...и го върнахме отново. Малко по-труден е достъпа, но нали това им е работата на тия, кво се оплакват. Но това че ти гори около 5.5 при 100-110 км в час мисля, че не е нормално, моята при тая скорост е твърдо под 5. Като цяло в града няма смисъл от засичане, аз рядко успявам да включа 4-та, за 5та въобще не мога да си помисля.

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта