Проблем с новия Форд

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
ЧочоБалчик
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 02 ное 2015, 11:24
Местоположение: Балчик
Status: Извън линия

Проблем с новия Форд

Мнение от ЧочоБалчик » 02 ное 2015, 16:31

>:D<: Здравейте ! И тук да пиша . Скоро закупихме Ford C Max 1,6 TDci 2009 . Навъртях набързо близо 1000 км .Преди няколко дни дочух леко свистене , което се оказа от казанчето на антифриза .Изпуска течност от капачката . Изглежда ,че налягането е доста голямо . Ще се радвам ,ако някой може да помогне със съвет , как мога да реша проблема . И всъщност , защо е така . Иначе колата е чудесна . Няма проблеми с ходовата част и разни други . :-/:

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от Eastbourne » 02 ное 2015, 18:33

Ами като за начало опитай да стегнеш капачката на максимум, да не би да не е завъртяна хубаво

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 431
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от antipower » 02 ное 2015, 18:44

Смяна на капачката :)
Иначе важното е да не губи течност.

ЧочоБалчик
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 02 ное 2015, 11:24
Местоположение: Балчик
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от ЧочоБалчик » 03 ное 2015, 00:30

Мдааа ! Благодаря за съвета . Ще пробвам с капачката , макар ,че е завъртяна до край .Въпросът ми е -Какво следва , ако не е от там проблема ? :-/:

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от Nikola Iordanov » 03 ное 2015, 11:04

ЧочоБалчик написа:Мдааа ! Благодаря за съвета . Ще пробвам с капачката , макар ,че е завъртяна до край .Въпросът ми е -Какво следва , ако не е от там проблема ? :-/:
Капачката има клапан който трябва да изпусне налягането щом като е по високо от 0.12--0.13МПа 1.2---1.3 кгс/см ако е по голямо може да избие някъде или да спука водно съединение .Причини прегряване поради неизправен термостат или тръгнала гарнитура на главата пак поради същата причина прегряване .

ЧочоБалчик
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 02 ное 2015, 11:24
Местоположение: Балчик
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от ЧочоБалчик » 03 ное 2015, 22:36

Дааа ! Оказва се ,че проблема не се решава с капачката . Ходих днес при двама -трима "доктора" :roll: Диагнозата -"леко " издухана гарнитура на главата . Изказаха се съмнения и към водната помпа , но все пак антифриза се върти в големия кръг .Мислихме и по въпроса за термостата . Но се появяват пари в казанчето , което не е нормално.Антифриза постъпва на пулсове и е пълен с въздух , което навежда , че има пробив (най-вероятно в гарнитурата ). Тъй, че -предстои "операция " . Има и такива моменти в живота . >:D<: Ще го преживеем .Здрави да сме . Благодаря за съветите . Ще пиша какво се случва по-нататък ! Безпроблемни километри за вас ! :)

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от Nikola Iordanov » 04 ное 2015, 07:46

Закарай колата на майстор който знае какво прави да не е някой гаражен и си мисли че може да ремонтира всичко и на всякакви коли .Та да направи пълна профилактика на главата проверка за изкривяване като се качи на шлайф , напасване на клапани , смяна гумички на клапаните да не се окаже след това че харчи и масло не се знае на колко хиляди е и с колко и е върнат километража за да се продаде по скъпо .

ЧочоБалчик
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 02 ное 2015, 11:24
Местоположение: Балчик
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от ЧочоБалчик » 05 ное 2015, 08:45

Точно така и ще направя . Човекът , с когото последно разговарях , е добър професионалист. Обясни ми най-подробно за какво става дума като проблем. Какво следва и каква ще е процедурата . Именно -шлайф на главата , подмяна на гумички на клапани и т.н . Предните ни два -три автомобила ги е подържал именно той . Ще дам отговор и за крайния резултат , но след известно време, просто защото малко ще се забави ситуацията .

ЧочоБалчик
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 02 ное 2015, 11:24
Местоположение: Балчик
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от ЧочоБалчик » 22 ное 2015, 09:15

Здравейте ! Както обещах ,давам инфо по моята тема . Ремонта приключи успешно. Сменена гарнитура на главата и разни други малки елементи. Подменен Ангренажен ремък с ролките , сменено масло и въздушен филтър . Но...има един момент ,от 1900 до 2100-2200 оборота , когато моторът започва да се задъхва .Все едно не му достига гориво или въздух . След известно време всичко си идва на място и моторът работи нормално .Имал ли е някой подобен проблем ? И как мога да го разреша , евентуално ? Какъв специалист би трябвало да търся , според вас ? smiley-transport03

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от OgiDogi » 22 ное 2015, 12:37

ЧочоБалчик написа:Здравейте ! Както обещах ,давам инфо по моята тема . Ремонта приключи успешно. Сменена гарнитура на главата и разни други малки елементи. Подменен Ангренажен ремък с ролките , сменено масло и въздушен филтър . Но...има един момент ,от 1900 до 2100-2200 оборота , когато моторът започва да се задъхва .Все едно не му достига гориво или въздух . След известно време всичко си идва на място и моторът работи нормално .Имал ли е някой подобен проблем ? И как мога да го разреша , евентуално ? Какъв специалист би трябвало да търся , според вас ? smiley-transport03
Като начало - една диагностика. Трябва да се провери дали центровката на разпределителния вал или секторната шайба на коляновия не е избягала при смяната на ремъка, дали турбината надува достатъчно при посочените обороти, налягането на горивото в рейката и каквото още диагностикът се сети, че може да причинява проблемна работа.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

ЧочоБалчик
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 02 ное 2015, 11:24
Местоположение: Балчик
Status: Извън линия

Re: Проблем с новия Форд

Мнение от ЧочоБалчик » 22 ное 2015, 13:56

Мдааа ! Благодаря ! Ще потърся . Дано случа на качествен диагностик ! >:D<:

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта