Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
Публикувано: 27 ное 2015, 20:04
Колеги, появи се слаб, но неприятен теч на антифриз в купето.
Капе не от радиаторчето, а от връзките на тръбите му, чието изпълнение е меко казано странно - по един уплътняващ о-пръстен /който се разяжда/, като цялата връзка се крепи с пластмасови клипси отгоре.
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... tch-pedal/
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... ing/page-2
Порових се по темата и се оказа, че това е често срещан проблем при Фокус мк2. Намерих поне 5 теми по чужди форуми.
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил?
Двуомя се в сервиз ли да карам колата или сам да се захващам?
Разбрах, че лечението е само оригинален о-пръстен. Със всякакви заместители теча продължва. Някъде обаче споменават, че Форд вече не предлага само пръстена, а цялото радиаторче. Това подлежи на проверка тези дни.
Някои братушки, директно преправят инсталицията http://ffclub.ru/topic/73342/,
но това си е доста работа за пред блока в това лошо време.
Не крия и че с едното око гледам към добавката на Лики Моли.
Сигурен съм, че ще спре сълзенето. Въпросът е колко траен ще е ефекта, както и възможните други усложнения.
Във всеки случай от прочетеното разбрах, че дори и след ремонт със замяна на о-пръстена до 2 години пак протича.
Да не говорим, че повечето хора се оплакват, че след 1 ден гърчене под таблото, уж всичко сменено с ново. Сглобяват, палят и пак тече.
Мнения и опит от колеги?
Капе не от радиаторчето, а от връзките на тръбите му, чието изпълнение е меко казано странно - по един уплътняващ о-пръстен /който се разяжда/, като цялата връзка се крепи с пластмасови клипси отгоре.
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... tch-pedal/
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... ing/page-2
Порових се по темата и се оказа, че това е често срещан проблем при Фокус мк2. Намерих поне 5 теми по чужди форуми.
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил?
Двуомя се в сервиз ли да карам колата или сам да се захващам?
Разбрах, че лечението е само оригинален о-пръстен. Със всякакви заместители теча продължва. Някъде обаче споменават, че Форд вече не предлага само пръстена, а цялото радиаторче. Това подлежи на проверка тези дни.
Някои братушки, директно преправят инсталицията http://ffclub.ru/topic/73342/,
но това си е доста работа за пред блока в това лошо време.
Не крия и че с едното око гледам към добавката на Лики Моли.
Сигурен съм, че ще спре сълзенето. Въпросът е колко траен ще е ефекта, както и възможните други усложнения.
Във всеки случай от прочетеното разбрах, че дори и след ремонт със замяна на о-пръстена до 2 години пак протича.
Да не говорим, че повечето хора се оплакват, че след 1 ден гърчене под таблото, уж всичко сменено с ново. Сглобяват, палят и пак тече.
Мнения и опит от колеги?