МОТО ПФОЕ - гаранционен сервиз

Отзиви, оценки, препоръки

Доволен ли сте от обслужването в сервизите на МОТО ПФОЕ?

Да
30
45%
Не
36
55%
 
Общо гласове: 66

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 15 юли 2007, 22:07

kenanoff написа:...
здрасти бате, само искам да ти кажа, че за надписването на часове нещата не са толкова кристално ясни, просто всяка операция си има хорариум, който се пише, когато се изпълнява без значение за колко време в действителност е станала

другото нещо е за забележката за предната ти броня.. общо взето гаранцията против корозия важи само за оригиналната боя, така че за пребоядисвани детайли тази гаранция ти я губиш, но това какво значение има, аз не съм чувал някога да е ръждясала някоя броня :)

за мото пфое люлин имаш право, но както ти си писал "и да и не", аз съм оставял 2 пъти колата за ремонт и 2та пъти я направиха много хубаво, в срок и ми я върнаха чиста и без да са свили нищо (поне не съм видял), а втория път дори ми предложиха да си взема рент а кар с отстъпка за периода, когато колата е в сервиз

последния път ми направиха боядисване на предна, задна броня и лява врата за 3 дни, а бяха обявили 4 :)
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 16 юли 2007, 10:44

Отговорих с НЕ.

Въпреки, че това е сервиза, в който си ремонтирам колата и именно заради честите ми посещения там, категорично мога да кажа, че обслужването не е никак добро.

Ще дам и примери:

Сервиза в Люлин: Преди време отивам със следните проблеми:
-неравномерно работене на двигателя;
-омаслена гарнитура на капака на цилиндрите;
-теч на масло;
-загуба на масло;
-загуба на антифриз;
-черен пушек от ауспуха.
Извършват следното:
-проверка двигателя на стенд- за което си платих;
-проверка охладителна система-за което също си платих;
-проверка на течове от двигателя-и платих и това;
Сменят тези части, поръчани и купени от тях :
-водна помпа;
-гарнитура на капака на цилиндрите;
-гарнитура на маслената помпа;
-горивна помпа;
-водна помпа;
-свещи и кабели на свещите ;
-масло, маслен и въздушен филтър, горивен филтър- маслото не е тяхно, а Мотул, с него колата започна да работи знаюително по-тихо;
-антифриз- също Мотул.
а също:
-регулировка на двигателя на стенд- платих и за нея
-проверка на охладителната система- а и за това също платих.
Точно след 1000 км, отново се появиха същите проблеми!
-омаслена гарнитура на капака на цилиндрите;
-теч на масло;
-загуба на масло;
-загуба на антифриз;
-черен пушек от ауспуха.

За всичко описано по-горе им написах рекламация и я закарах отново в сервиза. Приеха я след като чаках 2,5 часа, а колата работеше на паркинга. Не ми беше изготвен приемателен лист, а само списък на това, което трябва да платя.Отново проверка на стенд, проверка течовете и тн....за който вече бях платила..
..за всичко описано по-горе имам и фактури, както и рекламацията и отговора на Мото Пфое...

Коментарите оставям на Вас.

Тенекеджийното в Люлин....
С хиляди уговорки успях да уговоря да ми приемат колата след 3 седмици, вместо първоначалното 2 месеца.Трябваше да пребоядисат задната броня и да сменят светлоотразителя, монтиран в бронята.
След като я правиха 3 дни отивам да я взимам....и какво виждам...светлоотразителя не е сменен...а го бяха поръчали и то пред мен още преди 3 седмици / а срока за доставката е 2 седмици/, не бяха закачили долната част на бронята /пластмасова/ към горната част...а боята изглеждаше така, все едно с четка са я боядисвали....

Отново рекламация....отивам след 3 дни....само светлоотразителя беше сменен....

Отново рекламация и разправии...отивам след нови 3 дни....бяха я оправили, но за сметка на това беше ужасно мръсна отвътре прах, а отвън освен прахта имаше и отпечатъци от пръсти, който ги нямаше при приемането....

И отново рекламации и разправии...автомивката беше ангажирана, и трябваше да чакам още 1 ден....накрая си я взех измита и пастирана, беше перфектна...но след толкова много забележки и загубено време, оставаше и да не е.

Отново ...коментарите оставям на Вас...

И ако след всичко това, отново съм с форд, то причината е не защото съм доволна от сервиза, а защото съотношението цена и екстри, които искам и визия на колата, предлага единствено форд. :?
FORD - Feel the difference.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 юли 2007, 14:33

Поли, заглавието на темата е за гаранционен сервиз а ти говориш за премеждията ти със старата фиеста. Вярно акетата не уточнява за нови автомобили в гаранция.
В такъв случай съвсем спонтанно и необмислено да се изкажа и аз за нашите "новобранци" в Плевен.
Заради моя "проблем" със задните подпори на амортисьорите е имало санкций на персонала въпреки, че аз нямах никакви претенций но явно си имат вътрешни правила.
До сега май само веднъж им я закарах чиста. Винаги се старая да е чиста даже някой си мислят че я мия всеки ден .. глупост аз пък не мога си я видя чиста 2 дена :( :( Все така се уцелва, че нямам възможност да я измия преди да им я закарам. Въпреки това приемчика си облича шофьорската седалка и волана с найлони и я вкарва да работят по нея. Даже единя път се базикнах с Ники, че хуу я овива си не омаца момчето гащите :oops: Бе не е толкоз мръсна но ако имах гараж нямаше да е такова положението ми се струва. ГОляма мизерия по тея нашите улици ... баси :twisted:
Конкретни случки и ситуаци да не повярвате но в момента ме мързи да описвам :)
Доволен съм до момента.
Даже имаме участник от сервиза вербуван за тенекеджийски услуги. Не съм ходил да видя сервиза и се надявам да не го видя скоро но момчето е много грамотно. По приказките му разбирам, че се стараят това което излиза от сервиза да е на необходимото ниво за да не ги е срам да каже човек, че колата е правена там.
Стига съм ги хвалил но си го заслужават до момента. :)

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 16 юли 2007, 15:37

paci написа:Поли, заглавието на темата е за гаранционен сервиз а ти говориш за премеждията ти със старата фиеста.
Паци в тенекеджийното ходих с новата кола.
Не ми се описва посещението на сервиза и с новата,защото ... :twisted:
FORD - Feel the difference.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 10 авг 2007, 13:01

Polly написа: Тенекеджийното в Люлин....
С хиляди уговорки успях да уговоря да ми приемат колата след 3 седмици, вместо първоначалното 2 месеца.Трябваше да пребоядисат задната броня и да сменят светлоотразителя, монтиран в бронята.
След като я правиха 3 дни отивам да я взимам....и какво виждам...светлоотразителя не е сменен...а го бяха поръчали и то пред мен още преди 3 седмици / а срока за доставката е 2 седмици/, не бяха закачили долната част на бронята /пластмасова/ към горната част...а боята изглеждаше така, все едно с четка са я боядисвали....

Отново рекламация....отивам след 3 дни....само светлоотразителя беше сменен....

Отново рекламация и разправии...отивам след нови 3 дни....бяха я оправили, но за сметка на това беше ужасно мръсна отвътре прах, а отвън освен прахта имаше и отпечатъци от пръсти, който ги нямаше при приемането....

И отново рекламации и разправии...автомивката беше ангажирана, и трябваше да чакам още 1 ден....накрая си я взех измита и пастирана, беше перфектна...но след толкова много забележки и загубено време, оставаше и да не е.
Малко за бояджийството от мен.
Преди няколко дни оставих колата със щета в сервиза в Люлин ( за пребоядисване на задна броня).
След 2 дни ми се обадиха да я взема.
Бронята беше с "уцелен цвят", но за сметка на това сякаш е боядисвана по време на пустинна буря - имаше доста "бабунки" по боята, неравности.
Приемчика- младо момче изглеждаше, повика някакъв негов колега ( отново млад, русоляв), който взе колата и около час пред мен внимателно отстрани неравностите, изми, пастира и изсуши бронята.
След цялата процедура - бронята е като нова.
Аз лично съм доволен от работата, да не говорим , че колата беше почистена отвън и отвътре доста добре ( въпреки, че работата , за която я занесох беше само отвън и нямаше причина за чистенето вътре).
От мен - оценка 6- ( минуса заради забавянето).

P>S> По мои преценки докато е била на сервиз , въпреки че не е карана( бях засекъл километража) бяха заминали 2-3 литра бензин - явно някой е слушал здраво музика и се е охлаждал с климатика, но това са бели кахъри. :P
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

vasford
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 07 юли 2007, 19:24
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 TDCi
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от vasford » 17 ное 2007, 14:01

Хайде и аз да се включа. Минах през сервиза на МП във Варна. Преди няколко дена някакъв идиот спрял (ударил) в колата ми, както си я бях паркирал близо до работата ми. Ужулил и огънал ламарината на предния ляв калник. След като минах през Алианц за застраховката отидох до МП за час. Дадоха ми час за след една седмица. В определения час закарах колата след попълване на няколко протокола я приеха - за не повече от 10 - 15 минути. Беше понеделник. Казаха ми, че до четвъртък ще е готова. Обадиха ми се вчера, петък, че е готова да отида да си я взема. Взех я и впечатленията ми са, че е направена отлично, не си личи, измита от вътре и вън. Общо взето съм много доволен от МП - Варна. От отношението на персонала и от работата, която са свършили.

Отговори

Върни се в “СЕРВИЗИ И УСЛУГИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост