Страница 1 от 4

SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ! Модерен стенд за диагностика на ГНП, и ремонт на дюзи. Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 03 авг 2010, 19:17
от JoroMondeoto1
Адрес и координати и актуална към февруари 2016 г. информация от и на specialista!
Намира се в гр. Ямбол. От магистралата - към гр. Ямбол и на първия светофар плътно в дясно, до този портал (паважът вече е асфалтиран). Зад сивата сграда, по разораният път на 20 метра, между крановете.
Телефон 0888-858-710. Ремонт на ГНП, дюзи, въобще дизели, и не само.
И не забравяйте, тел. № не е кошче за душевни отпадъци, а № за уговаряне за извършване на ремонт!
За консултации му пишете във форума или на лично съобщение: http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879, а когато има време ще ви отговори.

Specialista- Георги, сервиза вече е оборудван с модерен стенд за диагностика на ГНП, и ремонт на дюзи.
Извършвани ремонти на горивни системи, конкретно за марката Форд:
Ремонтира механични ГНП Бош на Ескорт , Фиеста,Транзит и техните дюзи
Ремонтира механични ГНП Лукас, на Ескорт, Мондео, Транзит и техните дюзи и авансатори
Помпите на TDDI моделите на Фокус, Мондео, Транзит са ограничени само до механични ремонти,спиране на течове, и т.н.
За ремонта на електрониката на ГНП ползувам услугите на колеги.
Изпитване и ремонт на Комън Рейл горивна апаратура на Бош, Делфи, Сименс, Дензо.
Компютърна диагностика на дизелови автомобили.
Работи в тясно партньорство със колегите от "София Дизел Център".
Има издаден сертификат от тях относно ремонта на Комън Рейл системи.
Адресът е: град Ямбол, ул.Ямболен № 13
тел.0888858710 Георги Георгиев
Ремонтира и всякакви други марки автомобили.


Здравейте колеги никога не съм писал в този раздел, защото всичко което трябва да напиша за Софиските пишман майтори е един голям Х...:censur:...... и така да започна първо с разказа за мъките ми и как открих този човек. Всичко започна миналата година след като трябваше да сменя турбото на Мондеото и го купих от колегата "cheveia" с убеждението, че то е перфектно и няма проблеми уви точно след 1 година то е за боклука за скормната сума от 500лв (аз балъка).....един ден докато бях в мото пфое да купя една пластмаса връщам се в колата и бам тя не иска да запали....избутаха я в сервиза и се почна "ключа бил за програмиране" - айде 200лв с нов ключ Да ама Не....айде "ГНП за смяна 3600лв" Да ама като чух сърце ме заболя както и да е....тъй като тогава бях доволен от турбото отново се свързах с колегата "cheveia" за да попитам за ГНТ-то, му защото неговия двигател също беше Ендура де.....звъня му и ми казва "800лв ГНП-то е в супер състояние, но искам да се смени при мой майстор" аз викам "Ок няма проблем" ( АЗ СУПЕР БАЛЪКА СЕ ПРЕЦАКВАМ ЗА 2-РИ ПЪТ и ЗА ПОВЕЧЕ ПАРИ)....и така викам рапатрак качвам колата и айде при тоя майстор казва се Васко и прави БМВ-та там впоследтвие разбрах, че на БМВ-тата е факир за което му правя евала ама от Форд Дизел грам не разбира.....както и да е оставих колата и след 1 седмица ми се обажда колата е готова и работи уж я бил пратил и на центровка при негов познат незнам си кво незнам си що ама като отидох да си взема колата нито работеше добре нито палеше като хората......беше рязал помпата отстрани некви прекъсвачи сложил, абе с 2 думи НАСРАНА работа БЯХ МЕКО КАЗАНО БЕСЕН X(: както и да е исках да се махна възможно най-бързо, но исках и да получа отговори за 800лв + 150-200лв за работа така ли трябва да работи колата ми......колегата, който ми продаде помпата разбра, че господин Васко е окепазил работата и с молба да не му казвам ме заведе при един малумник в Банишора до Затвора трафопост направен на сервиз за Дизел Помпи - Майстор Росен.....(Егати неграмотника)....и тоя същия "МАЙСТОР" почна некви вакум маркучи некви ръчни помпи....смени там квото смени пак за около 100-150лв и ми се обажда колата била готова и аз отивам там и кво да заваря колата не била палена от 2-3 часа и палела като часовник "ДА БЕ ДА" така запали, че се молеше да и напомпам ръчната помпичка......както и да е запали едвам едвам и като започна едно тресене на двигателя едно менене на оборотите А ЛЕЛЕ МАЙКО...дайте ми автомат и да ги почвам всичките е...... :censur: майката на хубавата ми колата......"Викам ше ви се невиди и в боклуците заспали" запалих си колата (трудно) и си тръгнах......отделно имах проблеми с няква боза от ОМВ, че допринесе и за цветното положение, но това съм го писал в друга тема.....колата ми прекара цяла зима в гаража не можех да я изкарам, че поседи ли 1 час на студ и трябва да викам Пътна Помощ да я пребере в гаража......БЯХ изгубил надежда, че ще се оправи....пуснах я дори за продажда всеки, който е дошъл съм обяснявал за проблемите и за тва цената е била такава.....мислех си дори да я засила в някое дере заради, каското и но душа не ми даваше обичам тази кола откакто я видях за пръв път....и така нека минем на човека от Ямбол......тъй като имам и фирма реших, че на Есен може да ми влезе в употреба комбито и започнах да чета много в Интернет намерих един често срещан никнейм(specialista) в форумите на Ситроен,Пежо,Фиат и най-вече ДИЗЕЛ.БГ ( те всики ползват ГНП-та Лукас и работят на същия принцип като наште)....всеки от вас може да влезе в тези форуми и да види негови постове и доволни клиенти от него.....и така аз реших да се регистрирам в дизел.бг и да му напиша всичко това което написах по-горе за вас и сега ще копирам неговия отговор буквално буква по буква от личната ми поща там.......................................:


Заглавие: Re: Моля ви за Помощ :(
От: specialista
Изпратено на: Нед Юли 18, 2010 9:12 pm
До: JoroMondeoto



здрасти,Жоро! Съжалявам за проблемите ти!Мисля че ще мога да ти помогна.По-скоро на мен ми помогна снимката на колата да разбера с коя помпа си.И така на въпроса.Предлагам ти следния вариант:1.Пращаш ми по Еконт старата ти помпа(оригиналната),Аз я преглеждам и казвам става ли или не.2.Вземаме решения (ако става да я качим на колата така както е) в смисъл без да я отваряме за ревизии и смяна на уплътнители.Аз си имам начин как да разбера
дали ще успея да подкарам помпата на колата,в смисъл скапани имобилайзери и т.н.Искам на стенда да я разбера механично дали е здрава.3.Ако всичко е ОК както предполагам,щом ще идваш насам(Сливен),може да ми докараш колата и да сменя помпите.4.Ако нещата са зле ще решаваме какво и как да се прави,като за това ще се чуем по телефона.
Сега за да си наясно до болка,както се казва трябва да говорим и за пари.Най-ефтиния вариант за теб,е на твойта помпа да и няма нищо(да не се налага да я отварям),а само с намеса от моя страна да тръгне на стенда.Тръгне ли там ще тръгне и на колата.Този ефтин вариант ще ти струва 150лв. като включва стендуване на помпата и монтаж на колата.Всичко от тук на татък почва да оскъпява и без това не ефтината работа.Като за пример само ще дам цени на частивъпрос,тъй като ще се отваря при ангренажа там сменяно ли е всичко(ремъци ролки)Няма да струва за труд нищо просто ще се отваря там,и ако е време е желателно да се направи сега защото после ще платиш на някой още веднъж за това.От мен може да получиш и подарък,който включва изолиране на ЕГР системата и малко механичен тунинг като увеличаване на порцията максимално гориво за да събудим мъртвеца.Това е безплатно,няма да ти струва нищо,а на мен няколко часа игра по помпата.
За да се случат по-бързо нещата ето ти моя телефон 0888.........Георги
Око ми се обадиш ще ти дам адрес за пращане на помпата(за твоя сметка) :D :D
Важни са и датите на вероятната визита,аз съм ангажиран човек с друга(основна) дейност,
а това е моята страст и хоби.
Поздрави!!!те.Ремонтен комплект уплътнители на Делфи около 100лв.Лагери 120лв. доставна помпа 40лв. и т.н.Да задам



След един дълаг разговор по телефона аз реших на следващия ден да изпратя по куриерка фирма ГНП-то и на следващия ден Георги ми се обади с думите " Жоро ГНП-то ти работи и беше цяла нощ на стенда под налягане нито капе нито нищо по моя преценка смених някои гумени уплатнения по него, оказа се проблема в имобилайзера премахнах го и изолирах местото, чакам те с колата в Ямбол, за да монтираме твоето оригинално ГНП" - бях супер доволен от него и заминах още на следващия ден оставих колата в Ямбол и се прибрах в София, защтото след 1 седмица щях да ходя на сватба в Сливен и ще си взема колата тогава......през тази една седмица Георги забеляза и други дребни работи по колата и ми препоръча тъй като е свалена помпата да ги смени и тях ( 3 семеригна, 2 подгряващи свещи,2 гарнитури,Изолиране на ЕГР-а,О-пръстени на Кулера, нови прозрачни горивни маркучи и естетвено облужването на ГНП-то) след сватбата отидох до Ямбол да си взвма колата и буквално ви казвам колеги щях да се разплача :((: ОТ ЩАСТИЕ колата ми палеше от раз, работеше като часовник, набираше чудесно, нямаше пушеци, излишни вибрации.....на следващата сутрин(в Сливен) дори станах по рано докато е хладно да я запаля запали от раз.....бях на седмото небе.....всичко ми излезе под 400лв ( няма да споменвам за точната цифра, но за тези всичките неща тука ще ви вземат 3-пити повече и няма да свършат нищо), но искам да ви кажа, че един човек който работи като военослужещ и събота и неделя се занимва с дизелови системи изключително начетен и еродиран мога вече да нарека свой приятел, който ще се грижи за колите ми от тук нататък.....след като си тръгнахме от Сливен ходихме до морето и обратно към София и навъртях някъде около 600-700км и колата не е мръднала. Колеги пиша ви това, защото всеки който се е сблъскал с проблеми като моя ще ме разбере.....пиша това защото ми писна от ПИШМАН БОКЛУЦИ из София ....Писна ми от Некъдърнци, които се бият в гърдите, че са много добри, а в същото време са пълни ТАПАЦИ дето на жена си сифона на мивката не могат да оправят камоли колата ви.
Стойте настрана от сервизи като:

Жоро Форда в Дружба зад Печатницта (ще пусна специална тема за тоя бастун)
Росен "ВЕЛИКИЯ" разбирач трафопоста в Банишора
Васко в халетата на Кукуш(сори ама незнаеш да правиш Форд Дизел...седи си при БМВ-тата)
И колегата Еди от Орландовци дето ми продаде ГНП-то и Турбото


Колеги, ако модераторите решат да разрешат да напиша имената и телефона на този прекрасен човек от Ямбол ще ги напиша, иначе на ЛС.

Моля, ви ако имате въпроси нека да бъдат свързани с темата, а не неща от сорта "Къде го намери тоя" "ама ти му правиш Реклама".....нищо от тоя сорт искам просто да помогна на хора в моето положение и слабо ме интересува, ако някой си мисли нещо различно от това....всеки от вас може да се разрови из останалите форуми и сам да види какво се случва......но запомнете само едно ПО-ДОБРЕ СИ ОПРАВЕТЕ ТОВА, КОЕТО Е НА ВАШТА КОЛА ОТКОЛКОТО ДА КУПУВАТЕ БОКЛУЦИ ВТОРА УПОТРЕБА + това си заслужава да идеш на 350км да оставиш колата си да я направят прекрасно отколкото да дедеш двойно повече пари тук и да си блъскаш главата :) :)


ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ :)

Re: ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ!!!ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 03 авг 2010, 20:31
от S_C
Малко бързаш за турбината.За тези турбини съм чувал,че имат особености,които често заблуждават механиците-турбината изглежда за боклука,но всъщност подлежи на ремонт,чиято стойност е петдесетина лева...и си работи перфектно след това.Ако се съмняваш,иди да я погледне някой,който доказано разбира от фордови дизели.

Човекът,който ти е пипал помпата,очевидно си разбира от дизели и решението да си поддържаш колата само при проверени майстори го подкрепям напълно.

Проблемът с квалификацията на механиците по сервизите е...фундаментален...за него е писано много пъти и ще продължава да се пише.Няма изгледи нещата да се подобрят съществено в близко бъдеще.

Re: ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ!!!ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 03 авг 2010, 20:49
от JoroMondeoto1
S_C написа:Малко бързаш за турбината.За тези турбини съм чувал,че имат особености,които често заблуждават механиците-турбината изглежда за боклука,но всъщност подлежи на ремонт,чиято стойност е петдесетина лева...и си работи перфектно след това.Ако се съмняваш,иди да я погледне някой,който доказано разбира от фордови дизели.

Човекът,който ти е пипал помпата,очевидно си разбира от дизели и решението да си поддържаш колата само при проверени майстори го подкрепям напълно.

Проблемът с квалификацията на механиците по сервизите е...фундаментален...за него е писано много пъти и ще продължава да се пише.Няма изгледи нещата да се подобрят съществено в близко бъдеще.
Колега позволи ми да разбирам кога една турбина не работи правилно....освен Мондеото имам чисто нова комън рейл кола и една бензинова с турбо.....миналото турбо беше минало през специализиран сервиз за турбо и беше с диагностика "за рециклиране" и цената хич не беше 50лв....+ това тази, която споменавам в момента започва да придобива същите симптоми като старата, а относно квалификация на механици няма......има само едно много просто нещо ИМА ТАКИВА, КОИТО ГО МОГАТ И ТАКИВА, КОИТО НЕ СТАВАТ и бих смело казал, че процента е 85%(глупаци) 15%(хора, които си разбират от работата)

Re: ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ!!!ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 03 авг 2010, 23:59
от Alexi
за червея има тема в БМВ форума че е некоректен ,добре би било да попрочетеш за него преди да му повериш колата си .. радвам се че си намерил правилния човек все по малко са

КАК СИ РЕШИХ ПРОБЛЕМА, И КЪДЕ

Публикувано: 06 дек 2010, 02:00
от ЯЛТА
Малко предистория :
Моето МОНДЕО- 1.8 тд МК-2 , в продължение на всичките 15 000 км. които го управлявам, палеше след 10 сек. въртене, няма топло, няма студено- не по малко от 10 сек. въртене ! Търпях търпях, но мира не намирам . Четя по форуми разни , насам , натам , и най накрая влезнах, в кратък диалог със SPECIALISTA , относно моя проблем, който мнозина наричаха каприз . Проблем относно, диагностика, и ремонт нямаше, освен че човека- SPECIALISTA, е в град ЯМБОЛ, което притесняваше, повече него, отколкото мен, предвид факта , че трябва да пътувам до там-ЯМБОЛ, а то си е 300 км.
И така един ден, палнах колата , и 08.20 ч. сутринта , цъфнах в гр. Ямбол при него . Запознахме се, и го упълномощих , за пълна профилактика на гориво-нагнетателната система, с цел колата да пали от раз, да върви много, с нормален разход на гориво, и с карт бланж, да сменява, каквото е необходимо, в предвид, че му имам пълно доверие. След няколко дни-6, SPECIALISTA , ми се обади , че автомобила ми е готов, и мога да ходя да си го взема . Най после, се видях щастлив, особено, след първоначалният тест, ЯМБОЛ-СОФИЯ,-311 км.
Сменени:
горивопроводи
клапан-авансатор
помпичка горивен филтър
монтаж възвратен клапан
профилактика на интеркулер и въздухопроводи
клапан на турбокомпресора-който беше затапен
клапани- сменен 1 пул
и още не знам колко други по дребни неща .
Цената на ремонта абсолютно и напълно ме задоволи .
След десетина дни , обаче с ужас установих, че новият клапан-авансатор, тече,--изпуска нафта между корпуса и кабелчетата . Звъннах на SPECIALISTA , да му се жалвам, описвайки му проблема . За един ден, той размирил,търговския обект, от който е закупен авансатора, и ми се обажда: фирмата, от чийто магазин е закупен клапана, е Софийска , и утре в 11.00 , трябва да отидеш на бул. Сливница № 108 , да върнеш стария клапан, и да си получиш / в гаранция / новия . ЧОВЕКЪТ се шашнал само от мисълта, че аз трябва да мина отново 600 км., за да ми бъде отстранена повредата, и уредил всичко това да се случи , тук в София, за да не се разкарвам , и набутвам с още разходи . Ето това аз наричам ЧОВЕК, и наистина SPECIALIST !
И ако някой има проблеми с ГНП и прочие, въобще да не му мисли много,- там при него, в ЯМБОЛ, при наистина-SPECIALISTA !
А тук, дори колеги-помпаджии, които познавам, и работя с тях, от 20 год., не-хубавото палене , ми било каприз, те-Фордовете, така си палели, дрън дрън !

Re: КАК СИ РЕШИХ ПРОБЛЕМА, И КЪДЕ

Публикувано: 06 дек 2010, 13:35
от Kostadin21
Много е хубаво като дадеш реални пари да получиш реално решение на проблема ти и след това всичко да е както трябва.Много се дразня някой мърляч,защото те са точно такива с колите си мърлячи като каже тая кола толко може,стара е,така си е.А стара кола няма,има подготвена и неподготвена за път.А подготовката се прави от кой?Сетете се сами.

Re: ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ!!!ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 25 мар 2011, 16:40
от nik_722
Браво че си успял , наистина е ужасно трудно да се намери добър майстор,ама то е като при докторите напоследък :D: Знам и едимн такъв бог на фордовете и във Варна някой ако има нужда да пише на лично ще му дам телефон.

Re: ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ!!!ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 25 мар 2011, 22:51
от nikky
Проблемът с майстори и техници е много дълбок и за мен се корени в западналия престиж и изоставането на техникумите последните десетилетия.
Скицирам неща от последните месеци.
Пералнята ни я ремонтира човек, който основно използваше клечки за зъби и маркер - в общи линии нищо не направи, но маза нещата доволно. Олекнах с 250 лева за труд и части преди да каже, че не става. Не му се сърдя, просто не си го може, а инак от престижен сервиз.
Крушките във входа не спираха да светят и дойде специалист, който оправи проблема със спирането, но сътвори проблем с пускането.
На морето се запознах с ВиК майстор, който не знаеше накъде се завива... Бил охрана на обекта, ама го направили по ВиК-ато...
С колите - все слушам едно и също... Или някой предишен майстор е виновен, или марката е виновна, или е в компютъра!!! Най-големият хит, който съм чувал за една от предните ми коли е, че съм бил сменил колекторите със спортни, но не съм преценил добре нещата и затова съм имал проблем с оборотите... Щях да се пръсна!!!

Който се чуди какво да прави става майстор... Не че нещо, ама...

Re: ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ!!!ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 25 мар 2011, 23:04
от ЯЛТА
Не напразно и аз ходих до Ямбол при Specialista, оказа се Човек, и сега мондеото ми е перфектно !
Който си го може, си го може, това Е !

Re: ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ!!!ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 28 май 2013, 16:49
от dodnikov
Един достоен човек и разбира се специалиста за това го наричат Специалиста - Жоро благодаря ти човек!

Ето и конкретния проблем който той реши!

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a

Re: КАК СИ РЕШИХ ПРОБЛЕМА, И КЪДЕ

Публикувано: 22 юли 2013, 14:57
от ЯЛТА
И понеже интереса към координатите на Човека- @Specialista се повишиха, публикувам личния му телефонен № 0888-858-710.
Ремонт на ГНП, дюзи, въобще дизели, и не само.
И не забравяйте, тел. № не е кошче за душевни отпадъци, а № за уговаряне за извършване на ремонт !
За консултации му пишете лично съобщение,- http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879

а когато има време ще ви отговори.
Намира се в град Ямбол.

Re: SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 28 юни 2014, 13:06
от kaloyan3170
Може ли адреса и телефона на специалиста в Ямбол?

Re: SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 28 юни 2014, 14:32
от diesel1.6
Чукча писател, не читател. Ако прочетеш темата, ще видиш че има даден телефон.

Re: SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 20 юли 2014, 17:32
от k0kicha91
Ако Ви трябва наистина човек, който разбира и знае какво прави - точно той е! Доволен съм адски много от него, абсолютно всичко обяснено, както трябва! Всичко точно без никакви проблеми! Човека наистина знае много и знае много добре какво прави! Ако някой има проблем с дизелака изобщо да не се замисля - specialista е човека! *smilieicon_ford* *youtheman*

Re: SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 21 юли 2014, 11:43
от diesel1.6
Разкажи повече, аз вече забравих какво и как шумеше при теб...

Re: SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 25 авг 2014, 17:31
от k0kicha91
Още един проблем решен от specialista! Повече за него - Много пуши при палене

Re: SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 18 окт 2014, 18:43
от ЯЛТА
Офиса на Specialista:
Изображение
Изображение
Устройство на роторна помпа, Форд Мондео 1.8 TD
Изображение
Двамата с Гошо:
Изображение

Re: SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 18 ное 2014, 21:10
от diddkko
Поздрави от гр.Ямбол! Отскоро съм собственик на Форд Фокус 1.8 тдци, но в момента имам проблем с колата и в сервиза, в който я закарах не знаят какво и е бих искал да ми дадете телефон на така наречения Специалист-Георги.Досега не съм чувал за този човек, а явно е много добър...

Re: КАК СИ РЕШИХ ПРОБЛЕМА, И КЪДЕ

Публикувано: 18 ное 2014, 21:19
от BIGFORDFAN
ЯЛТА написа:И понеже интереса към координатите на Човека- @Specialista се повишиха, публикувам личния му телефонен № 0888-858-710.
Ремонт на ГНП, дюзи, въобще дизели, и не само.
И не забравяйте, тел. № не е кошче за душевни отпадъци, а № за уговаряне за извършване на ремонт !
За консултации му пишете лично съобщение,- http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879

а когато има време ще ви отговори.
Намира се в град Ямбол.

Re: SPECIALISTA-ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ! ДИЗЕЛ Горещо препоръчвам!!!

Публикувано: 19 ное 2014, 07:55
от OgiDogi
diddkko написа:Поздрави от гр.Ямбол! Отскоро съм собственик на Форд Фокус 1.8 тдци, но в момента имам проблем с колата и в сервиза, в който я закарах не знаят какво и е бих искал да ми дадете телефон на така наречения Специалист-Георги.Досега не съм чувал за този човек, а явно е много добър...
Щом си от Ямбол, ще се ориентираш лесно:
Тръгваш за Сливен, след моста на Тунджа има бензиностанция ЕКО - даваш десен мигач и веднага след колонките на бензиностанцията завиваш към ТЕРСНАБ. Влизаш в двора на ТЕРСНАБ и пак надясно - има работилници, питаш там за Георги.