Гасне и не пали докато е топъл

Отзиви, оценки, препоръки
mitakagl
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
Модел на автомобила: Mondeo MK2
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Мнение от mitakagl » 13 юли 2022, 09:06

И двата датчика са сменени(на коляновия и разпределителния) и за сега няма проблеми.
Маховикът е голям и са могли датчика да го монтират на по-достъпно място, но нарочно са го наврели под колата, за да може да събира вода и кал и да се “смазват” клемите по добре.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 822
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Мнение от ivchotr » 13 юли 2022, 14:03

Карай и не ги мисли много. Така става, когато някакъв инженер заварил жена си с шофьор в леглото :lol: :lol: :lol:
Знам всички вицове за Форд :D

mitakagl
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
Модел на автомобила: Mondeo MK2
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Мнение от mitakagl » 14 юли 2022, 11:47

Ами пожелавам на инжинера, следващият път да завари жена си с механик :)
Много сложно ли е било при повреда на такъв важен елемент, да сложат на таблото една червена лампа, та да е ясна причината или шофьорите са длъжни да проверяват за наличието на искра?!

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 822
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Мнение от ivchotr » 14 юли 2022, 12:17

Гледай сега. Ако всеки шофьор можеше да си оправя всичко по колата сам, нямаше да има работа за механиците :D Освен това за симптомите, които показваше твоята кола, има една камара възможни причини. Аз ти дадох като вариант една от тях. Червената лампа ще светне, ама зад нея ще стои тази камара от причини. Ако за всяка една от тях слагаха отделна червена лампа, в колите трябва да има табла като в Боинг 747 :D
Та карай сега и се кефи, а пък ако вземе да направи друг мурафет, ще го мислим. Все някой ще предложи вярното решение.
Знам всички вицове за Форд :D

mitakagl
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
Модел на автомобила: Mondeo MK2
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Мнение от mitakagl » 14 юли 2022, 14:22

Така си е. Предишната кола даже нямаше лампа за нивото на спирачната течност, защото явно това не бе важно за VW, но съм си патил и от тази липса по таблото, в края на краищата щом средният педал потъне без да има ефект е пределно ясно, че уплътнението на някое спирачно бутало го няма вече ;) Инересен е подхода на инжинерите на Уаз. Те не са се харчили за лампа, а са изрязали таблото и от дупката се вижда съда на спирачките колко е пълен. Този визуален подход чрез ревизия са го прилагали и в самолетите DC10. Там вратата може да се заключи и дори да не е напълно затворена (еднократно щтракване), за това самолетните инжинери са пробили дупка, през която да се види дали вратата е затворена добре и чак тогава да бъде заключена. Разбира се все има някой който не е видял и паднаха няколко самолета заради отворена врата в полет, та индикациите са важно нещо като например дисплей, на който да пише: “смени бобината” или “провери кабелите на свещите” или “грешка в датчик на разпределителен вал” ;)

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Мнение от F Focus » 14 юли 2022, 19:31

Има няколко такива катастрофи, заради недобре затворена врата(и) и на други марки и модели аероплани(дори и военни), но в преобладаващият брой случаи е идело реч за врата на товарен отсек. Причината е, че товарната врата(и) се затварят от летищният персонал, а пътническата от стюард/стюардеса-има разлика, дали оставаш на земята, или ще летиш :wink:
Не искам да ви плаша какви "специалисти" има по летищата и сервизните бази в Африка, Близият изток и Южна Америка-от около година идват самолети за ремонт в наше село от всички гореизброени континенти и региони, та говоря от личен опит. И няма да престана да се чудя колко дуракоустойчиви и издръжливи са съвременните "хвърчила"! Де такива да бяха и автомобилите...
Сори-не е по темата, ама се надявам да ви е било интересно.
Много автомати-слаби резултати!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Мнение от HACKO » 14 юли 2022, 22:33

mitakagl написа:
14 юли 2022, 14:22
........, та индикациите са важно нещо като например дисплей, на който да пише: “смени бобината” или “провери кабелите на свещите” или “грешка в датчик на разпределителен вал” ;)
Ами има, светва съответната лампа, закача се някаква диагностика и там пише какъв е проблема.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

mitakagl
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 30 апр 2016, 15:07
Модел на автомобила: Mondeo MK2
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Мнение от mitakagl » 15 авг 2022, 12:16

Защо са важни монтьорите:
Имаше един случай с ремонт на тримерите на турбо-витлов самолет в една авиокомпания. Ремонтът бил извършен през нощта от механик, но без супервайзор (наблюдаващ отговорник). Механикът свалил гайката на вертикалният стабилизатор, гресирал движещите се части и я завил обратно, но без да постави шплента против развиване. След няколко излитания и кацания, гайката се развива и в полет законтря стабилизатора в горно крайно положение. Самолетът естествено пикира към земята и се разбива. Компанията заради случая губи лиценза. Та един не поставен шплент води до много главоболия.

Потребителски аватар
MamaMy
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Мнение от MamaMy » 15 авг 2022, 22:57

Аз не съм умрял, но си загубих два дни да разглобявам Галаксито без да свърша нищо заради предишен монтьор свършил работата си през пръсти. Тръгнах да сменям ангренаж. През седмицата гледах клипове, упътвания и снимки. Поръчах си инструментите и зацепващия комплект които ми трябваха и сигурен, че съм подготвен се хванах за неблагодарната работа. Точно с жената на този инженер който го е проектирал не съм спал, но изразих готовност и желание много пъти. След като свалих и последния шибан болт на носача на тампона и намерих поредните части за смяна, Тръгнах да свалям демпферната шайба. Разхлабих два от болтовете, но не с нужния инструмент. На третия болт главата на шестограма се скъса в болта. Тогава свалих двата разхлабени и видях, че и четирите болта са различни, с различни глави (два шлицови, един еврейска звезда и един торкс). Отделно си личи, че са пилени на шмиргел за да им докарат дължината. След почесване където не ме сърби и споменаване и съпругата на монтьора преди мен (сигурно и тя се е чесала отзад), събрах всичко обратно без да свърша нищо. Заради предния тъпанар преди мен се оказа, че нямам подходящи инструменти и си блокирах работата. Живея извън града и няма от къде да взема такива. Днес закупих нови болтове и заведох галаксито на истински доктор да развие двата останали болта. Това ми струва допълнителни разходи по транспорт и т.н. за почти 100 лв. Че да бях го закарал пак направо на предния майстор. Нали за това е сложил различни болтове, намазал ги е обилно с осигурител на резбите и ги е стегнал до скъсване. Искал е да си подсигури този клиент. Стар хитрец и тарикат. Такива са склонни да си прецакват клиентите в името на печалбата и дори рискуват здравето им. Кой ще им вземе лиценза който така или иначе нямат? Да сте чули за катастрофа доказано причинена от некомпетентни монтьори осъдени заради намесите си? Преди няколко години имаше един случай на скъсан фалшив накрайник в завой. Цяло семейство си беше отишло. Някой вносител на ментета или корумпиран монтьор да са осъдили? mechanic-smile
По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен :wink:

Отговори

Върни се в “СЕРВИЗИ И УСЛУГИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта