ПТП и каско в Лев Инс

И как да се борим с тях!? Петте секунди преди катастрофата. Това можеше и да не се случи.
Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПТП и каско в Лев Инс

Мнение от la4o » 07 мар 2011, 14:17

Напоследък е модерно да си одереш колата с ключа за да ти оправят ръждата... това е и причината зстрахователите да искат самоучастие. Правилото за 5% в Лев Инс е от години.

Относно сроковете за завеждане на щети, при всички застрахователи е 3 до 5 дни. Няма такъв филм с изчакване да се съберат повече за да си ги заведеш заедно... Длъжен си веднага след установяване на застрахователното събитие да уведомиш застрахователя си. Масово се правят откази на щети поради тази причина. За да не ме апострофира някой ще уточня, че съществуват корпоративни договорки м/у застрахователи и големи дружества за застраховка на целия автомобилен парк за примерно 3 години и през този срок се отстраняват всички възникнали щети без оглед на времето в което са настъпили.

П.С Относно колегата, който съветва да се вземе експертна оценка за по-високо застрахователно обезщетение, това е абсолютно погрешно! при експертна оценка ставките на които се смята са минималните възможни (обикновенно 8 лв./сервизен час) като не се калкулират никакви съпътстващи разходи като камера, тониране на боя и др. По този начин се смята и при заплащане на обезщетение по гражданска отговорност. За сравнение ставките на сервизен час варират м/у 12 и 15-18 лв. в зависимост от възрастта на автомобила. Тук са изключени официалните представители на марките, услугите на които могат да се ползват само от автомобили до 3 години от датата на производство.

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПТП и каско в Лев Инс

Мнение от Pyrhel » 08 мар 2011, 14:34

Да, ръжда, възстановяване от камъчета и подобни работи.
плюс това при експертна оценка се дава процентно обезщетение на детайлите. Пък и имаш право на + 1 (до колкото помня) допълнителни огледи. Частите се смятат по цени на алтернативни заместители като от опита ми с експертните оценки съм забелязал, че цените дори не са на тези, които ти можеш да ги купиш, а по някакви други!?

За това - каското на автомобила е 1000 лева на година, например, няма смисъл човек да се свиди за 80-100 отгоре, за да не му се прави колата с оригинални части, вместо с алтернативни. Само пример за това, какво искам да кажа - кара се, хвърчи камъче и чупи стъклото на фара. Сменя се фара с алтернативен, чийто рефлектор има други ъгли. Що-годе се настройва да свети както трябва и после при електрическо вдигане се получават огромни разлики.

Потребителски аватар
nikky
потребител
потребител
Мнения: 313
Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПТП и каско в Лев Инс

Мнение от nikky » 08 мар 2011, 20:26

la4o написа:Тук са изключени официалните представители на марките, услугите на които могат да се ползват само от автомобили до 3 години от датата на производство.
Пежо-то направи 3 години и предложиха, ако се застраховаме през техния застрахователен брокер да продължат да го ремонтират в техните сервизи.

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПТП и каско в Лев Инс

Мнение от la4o » 12 мар 2011, 11:37

Пежо са си направили договорка с техния брокер... като са заедно е относително по-лесно.

Според практиката на различните зстрахователи, алтернативните части се калкулират обикновенно с Х - 15% (м/у 14% и 18%) Логиката е, че това е търговската отстъпка, която ползват сервизите, разделена на две ;) Всъщност напоследък, всички се опитват да сложат ръка на част от търговските отстъпки, независимо дали говорим за части или не...

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПТП и каско в Лев Инс

Мнение от PcMan » 12 мар 2011, 12:05

Не говорим за нови коли, там е лесно..
Не знам кой работи в Лев Инс тук, но силно се заблуждава, че всяка кола е с ръжда и ключ драсната заверявайки паркинг щета :shock: Търси начин да уневини Лев Инс, което няма как да стане. С ръжда и одраскан калник съм минавал на компания Х, платиха ми 150лв на детайл, в компания Y същия калник подобен случай дори ръжда нямаше, 70лв. За 5 заведени наведнъж детайли с малки драскотини и белези преди пълното пребоядисване ми изплатиха 350лв, колкото за 2 от тези детайла в X, за спукана задна броня и заден спойлер + счупен фар за мъгла ми дадоха 100лв в Y, по реален и истински удар не може да се имитира, още повече след пълно пребоядисване и знанието, че ще доплащам адски пари при щети от горчивия опит. A вече над месец чакам доизплащане на щета, която без да искат са съкратили с 83лв и са превели 30, защото по-рано през годината някак без да искат не са видяли, че този елемент е напълно ремонтиран и отписан отдавна преди новата повреда (113лв за спукан преден спойлер и откъснато парче от предна броня + боя на 2те естествен) - така че не ми обяснявайте самоучастия и глупости, когато самото обещетение е двойно по-малко, за какви 5% ми говорите в такъв случай, те са в/у вече два пъти по-малката оценка от на 2те най-истински компании. :shock:
Ще се потретя, огледайте се около вас всички коли на кои 2 компании са, и ходете само там. Иначе ще берете огромни ядове, нерви и загуба на много пари от обещетения по измамно "пълно каско". Това го казвам за хора с коли на над 3години, за новите нещата са ясни.
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПТП и каско в Лев Инс

Мнение от la4o » 15 мар 2011, 11:47

Всичко, което съм написал е чисто информативно.

Посочените случаи от PcMan могат да се дължат от самоучастие поради липса на дозастраховане, предишни щети, неточности в описанието на щета и много други чести грешки, които хората правят при завеждането. Не смятайте, че има компании които умират от кеф при изплащане на застрахователни обезщетения.

Информацията ми е на базата на това, че съм собственик на сервиз, който има договори с водещите застрахователни компании и през подписа ми минават над 500 щети годишно.

Потребителски аватар
addic7ed
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 20 юни 2008, 18:24
Модел на автомобила: Mondeo
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПТП и каско в Лев Инс

Мнение от addic7ed » 21 мар 2011, 18:30

la4o написа:Напоследък е модерно да си одереш колата с ключа за да ти оправят ръждата... това е и причината зстрахователите да искат самоучастие. Правилото за 5% в Лев Инс е от години.

Относно сроковете за завеждане на щети, при всички застрахователи е 3 до 5 дни. Няма такъв филм с изчакване да се съберат повече за да си ги заведеш заедно... Длъжен си веднага след установяване на застрахователното събитие да уведомиш застрахователя си. Масово се правят откази на щети поради тази причина. За да не ме апострофира някой ще уточня, че съществуват корпоративни договорки м/у застрахователи и големи дружества за застраховка на целия автомобилен парк за примерно 3 години и през този срок се отстраняват всички възникнали щети без оглед на времето в което са настъпили.

П.С Относно колегата, който съветва да се вземе експертна оценка за по-високо застрахователно обезщетение, това е абсолютно погрешно! при експертна оценка ставките на които се смята са минималните възможни (обикновенно 8 лв./сервизен час) като не се калкулират никакви съпътстващи разходи като камера, тониране на боя и др. По този начин се смята и при заплащане на обезщетение по гражданска отговорност. За сравнение ставките на сервизен час варират м/у 12 и 15-18 лв. в зависимост от възрастта на автомобила. Тук са изключени официалните представители на марките, услугите на които могат да се ползват само от автомобили до 3 години от датата на производство.
Като човек който работи в автомобилното застраховане, ви гарантирам, че по-точно описание от това на лъчо няма да намерите. Нещата наистина седят така, за съжаление целта на Застрахователите е да намалят до минимум разходите си, нито една компания не е безразлична към годишния си баланс и това той да е в положителна посока. Реже се с големият нож.
Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen.

Отговори

Върни се в “ЗАСТРАХОВКИ, КАТ и ПТП”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта