Биалетки

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 04 авг 2009, 18:29

Ами,често срещаните Ф - профили са някакви подобрени като 40Х за струговане.Това хората на който им е ясен чертежа на пръв поглед няма защо да им се обясняват стоманите!!! Още по вече и 3 проекции.Трите проекции са за инжинерите,от опит знам че те държът на абсолютно точния чертеж.Докато правим чертежа,ще сме устъргали биалетките.Нека се възпомзва от чертежа този който му разбира в този вид.Като не дане се захваща!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

nik_il
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от nik_il » 04 авг 2009, 19:06

приятелю здравей...Нколай съм от Свищов /говорихме по телефона/...защо не почнеш да ги правиш...и който има интерес да си купи от теб /нали няма да късаш глави от глезените/ :wink: . ..така ще си спестиш обяснения.....дори и може ти да ги монтираш, поне имаш опит вече...на мен не ми остава просто време да ги направя...поздрави за досетливостта ти и "крадливото ти око"....и аз съм така...видя ли нещо интересно веднага се опитвам да го приспособя към моите нужди....

trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 04 авг 2009, 20:05

Ники, аз просто нямам време. Като си помисляпък и че ще ми увисне някои глезлю да ми задава глупави въпроси за "стомани и тем подобни" мерси - не изкам да ги произвеждам! Отговарям на всеки който се интерисува,но с нормални въпроси и да е в час за какво става на въпрос! Иначе много ти благодаря за хубавите думи по моя адрез!!!!!!! :):

nik_il
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от nik_il » 04 авг 2009, 20:26

на който му *00117* /му светва лампата/ ще разбере, че основното натоварване е върху тампоните...трябва да има притеснение по-скоро за качеството им отколкото за стоманата..а стоманата..най разпространената е Ст3 или Ст45...лесна за обработка...но все пак...нека който няма шлосерски умения да помоли /да пплати/ на можещ...а този който много знае, да си купи оригинални такива и да изследва стоманата >:D<: ...отговорен е все пак възела.... :!:

trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 04 авг 2009, 22:02

По скоро когато купуваш стомана на ф попадаш винаги на 45 или 45х стига да поискаш за стругарлък!!! :D Защото има и арматурно желязо което за нищо не става. _friends_

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от evg2 » 04 авг 2009, 22:52

Любо написа:Хубава скица... Ама за да стане ясно на всички само от скицата, трябва да има поне още две проикции на детайла.
А и най-важното - материала къв е? Че е стомана ясно, но коя стомана?
Е........още малко и ISO,що не и БДС.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 04 авг 2009, 22:55

Скоро ще искам патент. :lol: :lol: :lol:
Последна промяна от trolza на 03 окт 2009, 22:58, променено общо 1 път.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от Любо » 05 авг 2009, 08:20

Отеглям си предложението за чертеж и материал.
Не съм искал да се заяждам! Напротив - някой е измислил нещо и го споделя, като споделя и наблюдения. Евала за което.
Кво скочихте за тия стомани и стандарти? Дадох предложение, защото някой който неразбира може да се хване да опита да направи тази биалетка, за да спести пари. Тогава трябва да знае от кво да я поръча на стругаря. Щото ако може сам да си навие резбата може пък и да вдява помалко и да си уцели стоманата.

Извинявам се ако някой се е почувствал засегнат.

nik_il
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от nik_il » 05 авг 2009, 19:59

Любо, колега, не се впрягай...това, че някй е зевзек и на шега е вметнал нещо в постовете го разбирай като закачка, а не като превъзходство от много знаене и образование...нали форума е за това...да споделяме кой какво е направил и как е решил проблем...мисля, че всички се опитваме да си помагаме _friends_ ...надявам се да съм прав...

trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 05 авг 2009, 22:45

Любо, нете познавам ,но ако с нещо съм те засегнал хиляди пъти се извенявам!Просто си имам един такъв във вкъщи и за то ва ,което не ми дава право! Извиняваи още веднъж!!!! :cry:

dzver
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 май 2009, 10:23
Модел на автомобила: Orion 1.4
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от dzver » 17 авг 2009, 19:00

Колеги, а защо ми се струва че стабилизиращата щанга през беалетите на ескорт 91 изобщо не е вързана за носачите. Или греша нещо... :roll:

trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 18 авг 2009, 08:05

Стабилизиращата/торсионна/щанга е свързана с биалетката на амортесьора на макферсона,тоя е свързан със носача посредством шарнира/който е твърда връзка/,напрактика щангата е свързана с носача!Движението на носача и амортисьора е едно и също,при изправен ширнирен болт.
Последна промяна от trolza на 06 сеп 2009, 11:23, променено общо 1 път.

dzver
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 май 2009, 10:23
Модел на автомобила: Orion 1.4
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от dzver » 18 авг 2009, 19:20

На практика по този начин леееко се доближаваш до старото окачване на ескорта, но само не разбрах каква е причината за тези упражнения. Цената на беалетите е направо смешна и за 100К при мен не са мръднали горките, въпреки че са видяли зор както по софийските ями така и по язовирите, щото тая барака до скоро ми беше за всичко.
Виж с носачите проблемите са по сериозни и по специално с шарнирите. Ама и там малко сме си виновни и ние. Защото когато взех колата беше с оригиналните си и при мен изкараха 3 години, а като започнах да ги сменям всяка година си имаше или разбит шарнир или скъсан тампон. Само че ги вземах на половин цена от оригиналните. Голяма далавера, нали :wink:

trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 18 авг 2009, 21:37

За какви 100км. говориш? Аз говоря за 10 000 км. за по малко от година бе пич./или??????/Ако си мислиш ,че само във София имате дупки??????,какво да кажем в Габрово, може би Индеци. При някой от тях форда опира по корем!!!!!! :( :( :( :(

dzver
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 май 2009, 10:23
Модел на автомобила: Orion 1.4
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от dzver » 18 авг 2009, 23:43

trolza написа:За какви 100км. говориш? Аз говоря за 10 000 км. за по малко от година бе пич./или??????/Ако си мислиш ,че само във София имате дупки??????,какво да кажем в Габрово, може би Индеци. При някой от тях форда опира по корем!!!!!! :( :( :( :(

Сори пич че не се разбрахме за стоте ка. Просто мразя нулите. Под 100 К имам в предвид 100 хиляди и това не е никаква шега. На колата съм и навъртял около 120. След като я взех някъде на 20 хиляди тропна едната беалета и ги смених двете за да не чакам другата. Сега е в бокса отново за носачи, тампон и лагер на единя амортисьор, профилактично ще сменя тампони на стабилизиращата щанга, но да знаеш че няма никакъв проблем с беалетите както и с накрайниците, което за мен е голямо очудване.
Според мен има причина да ви се разбиват шарнирите на беалетите... :roll:

trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 19 авг 2009, 13:14

Ти или си попаднал на хубави части или на гадни монтьори! Неможе целият свят да сменя биалетки на всеки 20 000 км. а ти да казваш,че нямаш проблем! Нали ти е ясно за какво говоря.Ако е вярно просто си единственият щастливец :)

dzver
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 май 2009, 10:23
Модел на автомобила: Orion 1.4
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от dzver » 19 авг 2009, 22:33

Истината е такава, че може би излъгах несъзнателно с 20000 но гаранция че около 80000 не съм ги сменял и са кокал. Току що я изкарах от бокса и макар че бях взел и беалети не се наложи да ги сменя. Не успях да рязвия болтовете на тампоните, което ми беше по-голямата грижа, че са оригиналните - на 18 години служба и се не знае на колко километра. Утре сменям задни амортисьори, цилиндърче и ако остане време пак ще ги боря шибаните тампони на щангата. Само да не се наложи да свалям магарето, че... :cry:

trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 01 яну 2010, 02:35

Честита нова година на всички във форума! Нека тя бъде по добра от тази по пълзотворна и с по вече щастливи километри!За здраве - наздраве! :drink: :drink: :drink:

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: volvo v40
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от aniaeg » 23 май 2010, 17:08

Наскоро сменявах на Джета предни амортисори,там оригинално биалетките са така.
Бъди себе си,има достатъчно други

trolza
Status: Извън линия

Re: Биалетки

Мнение от trolza » 23 май 2010, 19:28

До колкото знам "джета" е модел на "WV"??????

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта