Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
AstraF
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:51
Модел на автомобила: RS
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Status: Извън линия

Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от AstraF » 13 мар 2011, 19:42

Привет, ще помоля за малко помощ, от хора каращи такъв. / 90 коня /

Интересуват ме като цяло разход, издръжливост и цени на частите?

Конкретната кола я огледах, добре е за парите си, не е в топ-състояние, но е очевидно че отпред е удряна. Фаровете са различни, но попринцип това не ме бърка ако е кадърно направена. Понеже не съм много навътре с фордовете, може ли да има някакви сериозни проблеми по нататък вследстие от тоя удър? Проблеми с турбините имат ли и като цяло детски болести...

Има ли шанс, разхода да падне под 6.5 в града :?:

Мерси предварително, съжалявам ако темата ми не е за тук. 8)

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от vvasilev » 13 мар 2011, 19:53

Щом е челосвана има шанс да е крива - купето да е с променена геометрия, което зле или радиаторите да са разкривени и да ти прави проблем с охлаждането. Търси нещо слънчево. Барем сега коли дал господ - повечето са колиби естествено.
Не ми се вижда нормално да се хвърлиш на шибната кола.

Под 6.5 в града няма шанс според мен. Аз съм с фиеста 1.8д и под 6.5 не съм правил.

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от Ianaki » 13 мар 2011, 21:16

Зависи как е ударена. Може само да са я подпряли и да са спукали фара и бронята, може и да са я смазали. Нищо не може да се каже, без да се огледа детайлно.

Потребителски аватар
AstraF
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:51
Модел на автомобила: RS
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от AstraF » 13 мар 2011, 21:22

Колата не е "челосвана" толкова силно. Удара е бил лек или поне купето е право, вратите са ОК, халогените са оригинални и единия фар също, тавана е ок, абе личи си че удара не е бил кой знае колко фатален.

По-горещо се интересувам за самия модел, слаби места, разход (чета, че не е от най-икономичните дизели), потдръжка и т.н., примерно виждам че има дискове за смяна как въртят цените + накладки и т.н..:)

Ще се радвам на колко може повече коментари.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от Doin » 13 мар 2011, 21:58

Разхода е повече от приличен - моя дава 4,8 - 5 извънградско с климатик, за градско - зависи от задръстванията и колко е разтоянието , дали ще има време да загрее и т.н. , но да 6.5 няма шанс за София. За консумативите - зависи от къде ще пазаруваш, в МП си е цифромания, но заместителите са на дори цени. Фокуса ми се стува прагматична, много удобна и приятна кола, която не изисква значителна поддръжка. Успех!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от diesel1.6 » 13 мар 2011, 22:19

Мисля, че трябва да започнеш с прочитането за ремонт на помпа Bosh VP44 и роднините и. Търси в гугъл, може да си помогнеш и със "ремонт на транзистор в помпа Бош" "ремонт на електроника на помпа Бош" и подобни.
Това е ако колата е с тази фамилия помпи - може да греша. В клуб офроуд.бг има един който си е сложил за реклама в подписа "ремонт на помпи ВП44 и роднини".
Неостстраним проблем е износването на повърхностите в които се движи буталото на електрически управлявания авансатор - от споменатия по-горе транзистор. Тази повърхност е в корпуса на помпата и имала покритие от пластамаса, може би тефлон или някакъв полиамид. Опитай да разбереш дали е чоплена помпата черз оглед. Има вариант за некадърен ремонт, защото след разясняването на този проблем в нета много хора са взели да се опитват да ремонтират без да имат познания и опит на достатъчно ниво.

Потребителски аватар
AstraF
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:51
Модел на автомобила: RS
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от AstraF » 13 мар 2011, 22:35

@Doin - 5 извънградско, но твоя гледам че е TDdi, а тоя се води TDI би трябвало да има разлика? :)

@diesel1.6 - Мерси за съвета, какво имаш предвид под чоплена, честно казано ако е отваряна и всичко е затворено без следи по корпуса едва ли ще разбера. :)

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от tropper » 13 мар 2011, 23:56

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus ... troduction" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Или е TDDi или е TDCi - друг дизел на Фокуса няма. С три букви са на по-старите - Мондео 1 и 2 и Ескорт. TDCi е комънрейл.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
AstraF
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:51
Модел на автомобила: RS
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от AstraF » 14 мар 2011, 14:02

Така, 90 коня е явно е тоя TDdi,

Имам още няколко въпроса понеже както казах не съм много наясно с фордовете, още повече фокус - има ли тая кола фейслифт, понеже вече срещам няколко фокуса с друг тип предна броня, има ли някакви други промени след фейса, за да разбера дали има различни части?

Има ли също борд. комп. с среден/моментен разход, температура навън и т.н,

Нормално ли е Airbag-те да не са SRS и има ли някакви сайтове, като тия за БМВ където въвеждаш (vin) номера на рамата и ти изкарва година и всичко, вече почвам да се съмнявам за годината на производство.

Мерси предварително.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от Doin » 14 мар 2011, 14:32

Фейслифта на Фокуса е след 2002, отличава се по предната броня - липса на мигачи в бронята, халогените са в края, а не в края на решетката, фаровете са с вградени мигачи... вътре в интериора мисля че няма промени. Дизеловите Фокуси след фейслифта са само TDCI така че при теб не би трябвало да има "нови" подобрения.
Бордкомпютър нямам, макар изпълнението ми е Джия, мисля че не е стандартна екстра, но има няколко теми из форума откъде и как можеш да си сложиш бордкомпютър.
Програмата за Форд е Микрокат, отиваш в раздел Софтуер и си го теглиш. Въвеждаш VIN-а и ще видиш и каква е модификацията, и номенклатурата на резервните части.

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от Pyrhel » 14 мар 2011, 14:47

AstraF написа:има ли някакви сайтове, като тия за БМВ където въвеждаш (vin) номера на рамата и ти изкарва година и всичко
http://www.btinternet.com/~madmole/vindecoder.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Но информацията е много постна. Можеш да плеснеш вин номера в тази тема и ще дадем инфо от Микрокат без да я инсталираш

Потребителски аватар
AstraF
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:51
Модел на автомобила: RS
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от AstraF » 14 мар 2011, 14:56

Pyrhel написа:Можеш да плеснеш вин номера в тази тема и ще дадем инфо от Микрокат без да я инсталираш
Колата не е моя и не съм сигурен дали ще стане, така че ще се въздържа да го пусна тук, мерси все пак.
Doin написа:Фейслифта на Фокуса е след 2002, отличава се по предната броня - липса на мигачи в бронята, халогените са в края, а не в края на решетката, фаровете са с вградени мигачи... вътре в интериора мисля че няма промени. Дизеловите Фокуси след фейслифта са само TDCI така че при теб не би трябвало да има "нови" подобрения.
Бордкомпютър нямам, макар изпълнението ми е Джия, мисля че не е стандартна екстра, но има няколко теми из форума откъде и как можеш да си сложиш бордкомпютър.
Програмата за Форд е Микрокат, отиваш в раздел Софтуер и си го теглиш. Въвеждаш VIN-а и ще видиш и каква е модификацията, и номенклатурата на резервните части.
Бордкомпютър едва ли ще се занимава някой да слага, тъй като колата не е за мен, за възсрастни хора е и главната идея е да стига от А до Б надеждно.
И един последен въпрос, DEPO фарове слагат ли се заводско във фордовете, както Valeo и BOSCH примерно в опелите, или оригиналните фарове просто си имат щампа Ford? :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от HACKO » 14 мар 2011, 16:15

Ето онлайн:
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/fo/fo.mycat?cl=dr2000" onclick="window.open(this.href);return false;
Оргиналните фарове за Ескорт са Валео и Карело. Депо са тайвански, не се влагат серийно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от DigiPro » 14 мар 2011, 18:02

Pyrhel написа:
AstraF написа:има ли някакви сайтове, като тия за БМВ където въвеждаш (vin) номера на рамата и ти изкарва година и всичко
http://www.btinternet.com/~madmole/vindecoder.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Но информацията е много постна. Можеш да плеснеш вин номера в тази тема и ще дадем инфо от Микрокат без да я инсталираш
Eто сайт, който дава напълно подробна информация (същата като от Микрокат): http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

Потребителски аватар
AstraF
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 04 сеп 2006, 22:51
Модел на автомобила: RS
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Status: Извън линия

Re: Покупка на Focus I 1.8 Turbo DI.

Мнение от AstraF » 14 мар 2011, 18:09

Благодаря на всички, доста помогнахте, ще видим какво ще става.. :)

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта