Съвети и мнения за Форд Фиеста 1.8 16v 130 к.с
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 09 сеп 2009, 13:24
- Модел на автомобила: Probe
- Status: Извън линия
Съвети и мнения за Форд Фиеста 1.8 16v 130 к.с
Здравейте колеги бихте ли ми казали своите мнения какво да гледам най-много при пукупка на тази кола.Кои са и слабите места които трябва да прегледам и тези които със времето наи често се "обаждат" Колата е Фиеста мк3 1.8 16v Doch 130 к.с.С 4 степенна кутия Двуврата.Имам намерения да взема такъв автомобил.Какво ви е мнението като цяло цена за потдръжка разход,Някои замервал ли е такава кола със останалите по масови коли до около 150-160 к.с И други общи нещта.Наи вероятно колата ще бъде изкорубена цялата,и ще се кара само събота и неделя !!!
Очаквам повече о тзовали се всичко е от полза
Очаквам повече о тзовали се всичко е от полза

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 09 сеп 2009, 13:24
- Модел на автомобила: Probe
- Status: Извън линия
Re: Съвети и мнения за Форд Фиеста 1.8 16v 130 к.с
Никои ли не може да помогне с нещто ...
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвети и мнения за Форд Фиеста 1.8 16v 130 к.с
тя като нова е вървяла ама вече е 20 годишна ,та не очаквай чудеса ..
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Съвети и мнения за Форд Фиеста 1.8 16v 130 к.с
Ако е поддържана правилно годините не са проблем, а и зависи какъв е пробега.
Самата поддръжка не е скъпа, разхода е приятен, вървежа също е добре.
Ходовата част по принцип е здрава, често се скапва долното карето на кормилният прът. Ръжда по задните вежди като махнеш пластмасите, около капачката на резервоара - там си гният задължително, гният и в краката на шофьора и на пасажера.
Ако попиташ нещо конкретно мога да ти кажа, че не ми се пише цял роман.
Самата поддръжка не е скъпа, разхода е приятен, вървежа също е добре.
Ходовата част по принцип е здрава, често се скапва долното карето на кормилният прът. Ръжда по задните вежди като махнеш пластмасите, около капачката на резервоара - там си гният задължително, гният и в краката на шофьора и на пасажера.
Ако попиташ нещо конкретно мога да ти кажа, че не ми се пише цял роман.
няма такова животно4 степенна кутия
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 09 сеп 2009, 13:24
- Модел на автомобила: Probe
- Status: Извън линия
Re: Съвети и мнения за Форд Фиеста 1.8 16v 130 к.с
С този мотор и тези скорости ще прави ли добри стартове като цяло здрава ли е кутията.Няма да се кара като ежедневна кола а за кеф само.Интересува ме наи вече здравината на окачването скоростите и мотора и слабите и места.Ако имаш наблюдения със стартове на такава кола срещу други от по масовите до около 160 коня как се прадставя ?
- GeMGeorgiev
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Съвети и мнения за Форд Фиеста 1.8 16v 130 к.с
Най-добре се качи и я подкарай и тогава ще коментирамеStaikov написа:С този мотор и тези скорости ще прави ли добри стартове като цяло здрава ли е кутията.Няма да се кара като ежедневна кола а за кеф само.Интересува ме наи вече здравината на окачването скоростите и мотора и слабите и места.Ако имаш наблюдения със стартове на такава кола срещу други от по масовите до около 160 коня как се прадставя ?

-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Съвети и мнения за Форд Фиеста 1.8 16v 130 к.с
Аз съм с този мотор, но с друг разпределителен вал (и някои други разлики) и кончетата ми са 105 фабрично след лека намеса 115-тина можеби...и съм доволен за сега от ескорта, а на фиеста ще повървява...само мотора да е в час...иначе преди ремонта не вървеше мотора и хапваше 500мл. масло на 2000км. Чести болежки са МАФ сензора и байпасния клапан на дроселовата клапа, някой път сензора на дроселовата клапа...бе май датчиците са по - проблемни от механиката на мотора...Смяната на ангренажен ремък става след отваряне на капака на клапаните т.е. имай в предвид и гарнитурите като прайш ремък. Има и дръги дерболийки ама ако я вземеш сам ще питаш. По купето и окачването да се изкажат колегите със Фиести...нямам наблюдения къде гният, поведение на пътя и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта