Ел стъкла предни да станат задни

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Ел стъкла предни да станат задни

Мнение от FordSierra1.6L » 03 май 2007, 20:11

Въпроса ми е следния....за мойта сиера ми казаха че са преправяли предните ел стъкла само машинките са нагаждани на задните механични......демек се маха механизма който е за дръжката и на негово място се слага машинката....та въпроса ми е дали наистина е възможно да стане...дали някой друг е правил или пък да каже дали може да се пригоди......Щото много трудно се намират задни машинки пък и това е вариянт .........благодаря ви предварително...

Потребителски аватар
Ianislav
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 05 дек 2006, 06:04
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi 95-та
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Ianislav » 04 май 2007, 00:40

Дано не те излъжа без да искам ,мога да ти кажа за голф, че машинките стават диагонално (предна лява става задна дясна и обратно) може би и при сиерата е същия принцип. А за самите машинки имат разлика не са абсолютно идентични (ръчната и ел)
Може да съм бавен,но съм музикален ;)

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 04 май 2007, 12:12

Ianislav написа:Дано не те излъжа без да искам ,мога да ти кажа за голф, че машинките стават диагонално (предна лява става задна дясна и обратно) може би и при сиерата е същия принцип. А за самите машинки имат разлика не са абсолютно идентични (ръчната и ел)
просто разликата в задните и предните е че предните имат 3 ролки на които се захващат а задните само 1....... За диагонално се съмнявам да станат заради ролките...... поне така си мисля...

Потребителски аватар
Ianislav
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 05 дек 2006, 06:04
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi 95-та
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Ianislav » 04 май 2007, 23:43

Ако не ти трябва много спешно точна информация, като отида на работа (малко ще изляза от бг за 20 дни) мога да ти кажа точната разлика, има ли наличност и цените как са :)
Може да съм бавен,но съм музикален ;)

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 05 май 2007, 08:27

Ако ти се отдава да държиш чук и шлайфя ще станат, но трябва обработка.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от FordSierra1.6L » 05 май 2007, 11:37

ewgeny написа:Ако ти се отдава да държиш чук и шлайфя ще станат, но трябва обработка.
отдава ми се всичко да правя стига да стане но дали е възможно..... ти имаш ли няква идейка ?

Потребителски аватар
2.9
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от 2.9 » 16 май 2007, 18:50

колега,лесничко е щом ти се отдава.Правил съм го на Скорпио за задни врати с предните моторчета от старата ми Сиера.Та сваляш ти механизмите,виждаш веднага къде е занитено зъбното колело със оста за върток.Естественно веднага разпробиваш нитовете и изхвърляш далеч тъпите въртоци!Е после кво да ти казвам-моторите за предни,заедно с редукторите ги напасваш към зъбния гребен с подходяща хлабина/не много плътно да не заклинват,и не много хлабаво да не тракат при движение/и пробиваш дупки за винтовете през носещата част на механизма.Аз пробих само два/откъм зъбния гребен/и все още не е мръднало за година и половина.Тънката част е да осигуриш известна хлабина между редуктора на моторчето и зъбния гребен щото на редуктора има една пластмасова част която ограничава опитите за аксиално изместване на зъбния гребен.Та ако не обърнеш внимание на това,или ще блокираш движението или ще имаш много хлабина което пек не е гот.Общо взето играеш там с по една шайбичка-абе ще видиш как ще дойде.Ако не знаеш как се връзва комбинацията предни/задни копчета-питаи.Е това е от мен.Успех!!

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 370 госта