Ел стъкла предни да станат задни
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ел стъкла предни да станат задни
Въпроса ми е следния....за мойта сиера ми казаха че са преправяли предните ел стъкла само машинките са нагаждани на задните механични......демек се маха механизма който е за дръжката и на негово място се слага машинката....та въпроса ми е дали наистина е възможно да стане...дали някой друг е правил или пък да каже дали може да се пригоди......Щото много трудно се намират задни машинки пък и това е вариянт .........благодаря ви предварително...
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
просто разликата в задните и предните е че предните имат 3 ролки на които се захващат а задните само 1....... За диагонално се съмнявам да станат заради ролките...... поне така си мисля...Ianislav написа:Дано не те излъжа без да искам ,мога да ти кажа за голф, че машинките стават диагонално (предна лява става задна дясна и обратно) може би и при сиерата е същия принцип. А за самите машинки имат разлика не са абсолютно идентични (ръчната и ел)
- FordSierra1.6L
- потребител
- Мнения: 1021
- Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
- Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- 2.9
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
- Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
колега,лесничко е щом ти се отдава.Правил съм го на Скорпио за задни врати с предните моторчета от старата ми Сиера.Та сваляш ти механизмите,виждаш веднага къде е занитено зъбното колело със оста за върток.Естественно веднага разпробиваш нитовете и изхвърляш далеч тъпите въртоци!Е после кво да ти казвам-моторите за предни,заедно с редукторите ги напасваш към зъбния гребен с подходяща хлабина/не много плътно да не заклинват,и не много хлабаво да не тракат при движение/и пробиваш дупки за винтовете през носещата част на механизма.Аз пробих само два/откъм зъбния гребен/и все още не е мръднало за година и половина.Тънката част е да осигуриш известна хлабина между редуктора на моторчето и зъбния гребен щото на редуктора има една пластмасова част която ограничава опитите за аксиално изместване на зъбния гребен.Та ако не обърнеш внимание на това,или ще блокираш движението или ще имаш много хлабина което пек не е гот.Общо взето играеш там с по една шайбичка-абе ще видиш как ще дойде.Ако не знаеш как се връзва комбинацията предни/задни копчета-питаи.Е това е от мен.Успех!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 370 госта