Ескорт 1.6 EFI 105 90г. за турбо ???

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
Kondikata
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:16
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 105 P.S.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Ескорт 1.6 EFI 105 90г. за турбо ???

Мнение от Kondikata » 30 юни 2007, 23:05

Колеги, здравейте!
Аз имам ескорт 1.6 EFI, дето много си ме кефи и доста добре варви, даже и на газ.Карам го две години и се е доказал със здрав мотор/без дефекти/.
Чувал съм от познати, фенове на нашата марка, че на тва чудо може да му се сложи турбинка!?
Един приярел има трясната астра 2.0 DTI 16V, на която сичко по мотора и ок.
Дали може да и се ползва тубинката, като знам, 4е трябва да си намеря и сичките други неща към комплекта!?

Въпроса ми е , дали някой е правил нещо подобно и ако Да, моля за съвети и предложения!

Предварително много благодаря!!! *00125* :drink: >:D<: :D

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 30 юни 2007, 23:08

Може ама не е лесно. disc си сложи турбо на неговия Орион. Разгледай сайта му: http://orionturbo.info

Потребителски аватар
Kondikata
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:16
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 105 P.S.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Kondikata » 03 юли 2007, 18:25

Много мерси за линк-а, заргледах го и ми се струва, че за да стане нещо хубаво си трябва бая безсънни нощи.
Дали не може да се ползват нещата от астрата, че май ако се поръчва всичко, ще се събере сериозна цифра ?! :-/:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 03 юли 2007, 19:16

Е па не може и душата в рая и к.........
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 03 юли 2007, 22:09

А твоето Zetec ли е или CVH?Аз също съм решил да слагам турбо и съм купил някои неща,но за 1.8 Зетек.Ако е CVH,не съм сигурен,но може би двигателя е подобен на Ескорт RS Turbo 1.6,тогава може да ти излезе и по-евтино,пак казвам,не съм сигурен :roll: Ако е Зетек,всеобщо мнение е,че на 1.6 няма смисъл да се слага турбо,просто разходите ти ще са доста,за мощността,която можеш да изкараш от него.Турбото,аз като почудо го намерих в България,заедно с колекторите,но това си беше чист късмет.Това от астрата,не съм сигурен дали ще е много подходящо,но дори и да е,ще е голяма играчка да го сложиш.Като цяло,това за безсънните нощи важи с пълна сила,а и за цифрата също.Диск може да ти отговори на всички въпроси.
Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
Kondikata
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:16
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 105 P.S.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Kondikata » 04 юли 2007, 23:00

Моторчето е 8 клапана на XR3i с електронно, слагат го и на някои кабриолети.
Последна промяна от Kondikata на 10 юли 2007, 22:31, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от la4o » 05 юли 2007, 11:40

не, не се е опитал да каже, че си Сбъркал форума... по повод репликата ти за това че ще е скъпо, ти е отговорил, че за без пари не можеш да очакваш кой знае какво...

не можеш да ловиш маймуни с трици е казано по друг начин :)

П.С И хич не ми е ясно защо при най-малката реплика се търси лошия смисъл и се обръща лошата страна? Ако си такъв по принцип, то тогава със сигурност си сбъркал форума...

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от CEC0087 » 05 юли 2007, 11:53

Колега идеятя ти за турбо според мен е много добра но мисля, че буталата ти няма да издържат много дълго, риска да скапиш двигателя е доста голям. Но ако всичко стане както трябва ефект ще има макар, че е 1.6 двигатела а доколкото до "Наско" си устанал с грешно впечатление той е един от ная улегналите в този форум и ако прочетеш малко от мненията му ще се увериш сам. :D :D

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 05 юли 2007, 22:37

Малееееее :lol: ,Насе,какво те направиха,бе?Ту си лош,ту улегнал... :P
Па и Лъчо,какъв е лооош :twisted:
Иначе за мен няма смисъл от турбо на този мотор,освен ако не може да стане като 1.6Турбо мотора на Ескорт от модела с вафления стоп и следващия модел,да не говорим,че ако не е същото,ще е голяма играчка да се направи....лично мнение :roll:
Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
Kondikata
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:16
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 105 P.S.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Kondikata » 06 юли 2007, 00:08

Пичове, вие сте страшни, нито съм лош нито съм улегнал *00130* *00143* по принцип.!

Просто искам да ми заякне малко машинката. И понеже се бях насочил към няква тема, изведнъж, хоп критика,"картагадъгали в конюшна и т.н.". За тва ми стана кофти, не че някой е лош, умен или инженер!

А за буталата, мислех по-принцип, да ги сменям комплект, че ми се струват изморени сегментите и няма смисъл да направя нещо и да му се радвам една седмица *00124*... Не съм сигурен обаче, до колко са читави тия части, дето ги продават тука и дали нетрябва, да си поръчвам нещо от делеч, или от Мото Пфое!? а много съм се навил :-?:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от CEC0087 » 06 юли 2007, 09:01

Незнам дали и нови бутала ще ти свършат работа, чувал съм че буталата трябва да са ковани, А защо не направиш друго по двигателя ще ти излезне много по евтино и пак ще има ефект например да си оликотиш вала и маховика ефект ще има голям замисли се за това. :D :D :D :D

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 06 юли 2007, 09:16

Колегите се опитват да те предпазят от излишни разходи, които биха дали резултат несъотвестваш на желанието ти.
По принцип такива преработени двигатели имат живот от 2000 до 5000 км, след което се налага пълна ревизия - разбирай основен ремонт, тъй като всичко в него работи на MAX.
Ако пък си решил да поемеш този риск, отново ще можеш да разчиташ на подкрепа от всички, а има и хора които са правили такива неща (можеш да поровиш с търсачката) и могат да са ти полезни с някой съвети.

Потребителски аватар
Kondikata
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:16
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 105 P.S.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Kondikata » 13 юли 2007, 23:28

Да, прав си , все пак тая кола трябва и работа да ми върши.
Немога да си позволя през два месеца да свалям мотора и да правя ремонти или да чакам всеки момент да гръмне нещо по него :arrow:

vasil_z
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 20 дек 2007, 19:10
Модел на автомобила: ford fiеsta 2000 16v
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

не си роши газъ

Мнение от vasil_z » 21 дек 2007, 23:10

купи си една 2000 16v от мондео или рс и си готов(от 90-105 до 136-150 кончета разликата е голама) :lol:

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Sasho85 » 04 яну 2008, 16:59

Няма нужда да взимаш ковани бутала и тем подобни. Нормалните бутала са пресметнати с определен коефицент на сигурност. Можеш да си вземеш и от българските. Те също са много добри (по-добри от някои оригинални). Трябва обаче да смениш основните лагери. Знам от опит, че няма да издържат. Трябва да намалиш и степента на сгъстяване до към 9,0-9,2. Твойта е май 9,75.
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 06 яну 2008, 19:38

Много ме радват джантите ти братле.

Колкото до турбото... един приятел продава 1.8Т А3 с голямата турбинка ;) Мисля е значително по-добра инвестиция :)

А иначе много е говорено... не е играчка работата. Ако ти е втора кола и искаш да тровиш нервите на келешите по светофарите и портфейла си... давай ;)

Виж ако си живееш в малък град и си имаш гаражче ;) lovely jobly
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта