Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 07 юни 2009, 17:00
- Модел на автомобила: ford escort
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
много благодаря на valerko 1 за темата иза обясненията за ремонта на стъпковото моторче.от две години си карам ескорта и имам прблем с моторчето и оборотите.ще направя почистването,както е обяснено и мисля че ще се оправи проблема.отскоро съм член на клуб форд-благодаря на всички за полезната информация
- dre55ed
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
- Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
някой има ли снимки кое къде е на 1,6 16 v zetec мотора който монтират на фиеста и ескорт, за да го почистя , моите ту са на 1200 ,ту са на 900 ту на 500 и много ме дразни, понякога , рядко но все пак гасне като не е загряла колата.
Имам вд 40 но не знам къде се намира и как да го изкарам...
снимки бива ми били полезни.
благодаря
Имам вд 40 но не знам къде се намира и как да го изкарам...
снимки бива ми били полезни.
благодаря

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
във форума има снимки -търси по автор -zidre55ed написа:някой има ли снимки кое къде е на 1,6 16 v zetec мотора който монтират на фиеста и ескорт, за да го почистя , моите ту са на 1200 ,ту са на 900 ту на 500 и много ме дразни, понякога , рядко но все пак гасне като не е загряла колата.
Имам вд 40 но не знам къде се намира и как да го изкарам...
снимки бива ми били полезни.
благодаря
времето е като парите-никога не стига
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
by_cec написа:Ето ти една картинка:
http://rapidshare.com/files/278442824/f ... _.pdf.html
Ето това ти излиза не снимките
"This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information."
- dre55ed
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 20 окт 2008, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,6 16v 1995 90 h.p. Nissan Primera P11 GT 1997 150hp
- Местоположение: Ямбол/Бургас/Несебър
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Както и да е
аз го намерих къде е, просто нямам време да го чистя, когато колата не е загряла работата е още по-зле.Ще му дойде времето 


- beauti
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 28 авг 2008, 12:58
- Модел на автомобила: FORD FIESTA C 1.3/95 год.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
При мен се появи отскоро същият проблем.Трудно палене-500об.после си е оправят до 1100/1200 докато е студена.При загряване леко се заиграват +-20об. и заглъхват до 500 при рязко отпускане на педала/понякога си гасне и придърпва на ниски обороти/.Днес даже си застояха малко на 1500,което ми намирисва на това моторче.Смених свещи,кабели,масло,горивен филтър и въздушен,натегнат ремък на динамото и сменен термостат....Но проблема,че незнам де е това моторче-снимките дадени тук не работят.....
Това не е кола,това е FORD
- zak81
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 27 яну 2009, 22:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 95г,1.3mi,XR2,44kw,60k.
- Местоположение: Слънчева Варна
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Колега това моторче се намира под въздушния фитър.beauti написа:При мен се появи отскоро същият проблем.Трудно палене-500об.после си е оправят до 1100/1200 докато е студена.При загряване леко се заиграват +-20об. и заглъхват до 500 при рязко отпускане на педала/понякога си гасне и придърпва на ниски обороти/.Днес даже си застояха малко на 1500,което ми намирисва на това моторче.Смених свещи,кабели,масло,горивен филтър и въздушен,натегнат ремък на динамото и сменен термостат....Но проблема,че незнам де е това моторче-снимките дадени тук не работят.....
zak
- zak81
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 27 яну 2009, 22:55
- Модел на автомобила: ford fiesta 95г,1.3mi,XR2,44kw,60k.
- Местоположение: Слънчева Варна
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Колеги,това с промяната на оборотите може и да се получава от напукан шланг(маркуче)за излишното гориво и засмуква въздух,а също и намаля разхода на горивото след смяната




zak
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 02 юни 2010, 19:42
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
valerko1 написа:След пускане на няколко теми за проблеми с оборотите, изчетох бая нещо от колегите тука във форума реших да опиша цялостно моя проблем и отстраняването му.
........
може ли да качиш снимките другаде благодаря предваритевно
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 яну 2012, 21:18
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16v 130кс avtomat 4f27e 2004g.
- Местоположение: северозапад
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Много добре обяснено, А ЗНАЕ ЛИ НЯКОЙ КАКВО УПРАВЛЯВА РАБОТАТА НА МОТОРЧЕТО ЗА ПХderek1 написа:може ли да качиш снимките другаде благодаря предваритевноvalerko1 написа:След пускане на няколко теми за проблеми с оборотите, изчетох бая нещо от колегите тука във форума реших да опиша цялостно моя проблем и отстраняването му.
......
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
ECU-то?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Точно така ECU-то.
Влияние оказва температурния датчик, т.нар. ECT sensor.
Но това е вярно при бензинов двигател.
При дизелов предполагам също е вярно, но дали сигнала идващ от компа е с основна съставяща сигнала от ECT-то или се подава просто повече нафта при студен двигател не знам.
Влияние оказва температурния датчик, т.нар. ECT sensor.
Но това е вярно при бензинов двигател.
При дизелов предполагам също е вярно, но дали сигнала идващ от компа е с основна съставяща сигнала от ECT-то или се подава просто повече нафта при студен двигател не знам.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 яну 2012, 21:18
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16v 130кс avtomat 4f27e 2004g.
- Местоположение: северозапад
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Любо написа:Точно така ECU-то.
Влияние оказва температурния датчик, т.нар. ECT sensor.
Но това е вярно при бензинов двигател.
При дизелов предполагам също е вярно, но дали сигнала идващ от компа е с основна съставяща сигнала от ECT-то или се подава просто повече нафта при студен двигател не знам.
Извинявам се, подвел съм ви с профила си.
форда е бензин 1.4 моно ,купих го наскоро. Проблема беше в оборотите,много високи и бавно спадат. Смених потенциометъра на дросела с друг, моя беше прекъснал. Сега като запаля студен задържа 10-15сек. около 1500об. и моторчето се прибира почти докрай и колата угасва. Топъл е малко по-добре, успява по некой път да задържи тихи обороти.
Това моторче за мен си е един вид автоматичен смукач, и незнам какво го управлява.
Ако е температурно къде са намират датчиците и евентуално некакви стойности.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Не разбрах- почистил ли си я тая работа, за да търсиш другаде причина?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 яну 2012, 21:18
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16v 130кс avtomat 4f27e 2004g.
- Местоположение: северозапад
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Разглобих го и пробвах с12в. работи без прекъсване напред и назад, друго какво да му гледам.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Не е смукач, движи дроселовата клапа и така поддържа оборотите на 800+-50, управлявя се от ECU . Температурните датчици са два, един на въздуха монтиран във дифузьора на карбуратора (вижда се като се свали въздушния и погледнеш покрай дюзата от задния край) а другия на температурата на охладителната течност, намира се на всмукателния колектор под карбуратора. Изтегли и си инсталирай Autodata (от Замунда например), там има стойностите на датчиците при различни температури.brut написа:.....
Това моторче за мен си е един вид автоматичен смукач, и незнам какво го управлява.
Ако е температурно къде са намират датчиците и евентуално некакви стойности.
Като смени TPS, изключи ли акумулатора за да се ресетне компютъра?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 яну 2012, 21:18
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16v 130кс avtomat 4f27e 2004g.
- Местоположение: северозапад
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Еееее те това е истински отговор. Благодаря.
Предполагам ,че ще се окаже водния датчик. Ще търся друг да им сравня стойностите.
Никой ли незнае какво трябва да показва на определени температури?
Предполагам ,че ще се окаже водния датчик. Ще търся друг да им сравня стойностите.
Никой ли незнае какво трябва да показва на определени температури?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Поздрав от форумаbrut написа:....
Никой ли незнае какво трябва да показва на определени температури?

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Ако е нещо подобно на Фиестата, то в тези отвори, където минава въздуха, са отлага нагар, който пречи на прецизното подаване на въздух. С 12 волта, само проверяваш дали бобинката работи. Но вътре самото бутало като е цялото в нагар, не работи нормално.brut написа:Разглобих го и пробвах с12в. работи без прекъсване напред и назад, друго какво да му гледам.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта