Биалетки
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Точно така,съгласен съм
.Само отбелязвам,че останах учуден.Захващането беше почти същото като на снимките в началото на темата.А чуденето е защо конструкторите на Форд не са го направили по тоя начин.Поздрави.

Бъди себе си,има достатъчно други
-
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Конструкторите на форд са го направили но в транзита.
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Ясно,това не го знаех,но сега го знам благодарение на теб.Значи от там си взел идеята за преправянето на биалетките.Поздрави
.

Бъди себе си,има достатъчно други
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 12 ное 2010, 18:46
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Колеги, искам да ви попитам наякой правил ли е така биалетките на Форд Фиеста, и ако е ги е правил моля, ако може да ми пише на ЛС.
Моята Фиеста е 1.1 .
Моята Фиеста е 1.1 .
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Биалетата изглежда по -следния начин и при теб не знам как е , но при мен вместо на носача е хваната на макферсонаfiesta_turbo написа:Колеги, искам да ви попитам наякой правил ли е така биалетките на Форд Фиеста, и ако е ги е правил моля, ако може да ми пише на ЛС.
Моята Фиеста е 1.1 .

Не виждам как ще стане , така че усилието да се поема от тампони в случая, освен да се среже по средата биалетата и да се съедини после като се подложат тампончета

Не е ли по -лесно да се потърсят биалетки на които ябълките са от хубава гума


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 12 ное 2010, 18:46
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Kолега, благодаря ти за отговора, но аз имах на предвид дали биалетките могат да се сменят с такъв шестограм свит под ъгъл 90 градуса, който се захваща за носача, както колегите са направили при Форд Ескорт. По принцип знам, че биалетките са пластмасови горе в капачката и затова толкова бързо се разбиват. Извинявам се, че не съм задал правилно въпроса!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Кой модел е тази Фиеста, щото по-старите нямат биалети.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 12 ное 2010, 18:46
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Фиестата е 1994г. Двигателя е 1.1mi
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Колеги, вече точно 50 000 км. карам с биалетки на AC Metal (eдни от малкото неоригинални части дето съм поставил на колата), уникално здрави са! Обаче всичко по окачването ми е сменено с оригинални детайли и няма никакво отклонение на стенда. Може би това е разковничето на проблема за бързо заминаващите си биалетки, некачествените части които ни продават! Цената на AC Metal e около 50 лв. за двете. Не взех оригинални, защото бяха на безумна цена около 160 лева и не си заслужаваше.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Колеги скоро си смазвах тампоните на стабилизиращата щанга със свинска мас и биалетките ги смазах със масло, че и двете са тръгнали
понеже с едно приятелче рамо до рамо си ровиме по колите, а той има опел астра 1992-93
Опелчето е със същите биалетки към носача и определено започва да ми харесва. Така искам и аз да направя но ми се изка да ми помогнете, от къде може да си намеря тампончетата (какъв размер са), какво да ползвам за Г -образното и къде да пробия носача ?

Опелчето е със същите биалетки към носача и определено започва да ми харесва. Така искам и аз да направя но ми се изка да ми помогнете, от къде може да си намеря тампончетата (какъв размер са), какво да ползвам за Г -образното и къде да пробия носача ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
Отговора е във въпроса ти, ще вземеш от Опел 
В началото на темата има скица. Като направиш детайла, с налагане ще определиш мястото на отвора в носача.

В началото на темата има скица. Като направиш детайла, с налагане ще определиш мястото на отвора в носача.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Биалетки
В интерес на истината вчера и днес докато карах колата минал съм към 150 км градско и то по един и същ маршрут колата се държи доста по добре, като не играе толкова волана, следователно и предницата не играе, изчезна мистериозното тропане дето се чува само през леки неравности, като пукнатини на асфалта и още едно тропане от време на време дето го има. Биалетките явно са за смяна, онзи ден ги погледнах че са сухи и маншоните са прецакани следователно ги смазах както казах понагоре и тампоните на стаб. щанга ги смазах. Рейката си е за ремонт, но не е толкова наложителен както си мислех !!! има си го онова влизане в коловозите ама е доста по малко
Следващата седмица ако имам 1 ден ще действам по проекта с премахването на биалетките и инсталирането на побългарените, само дето незнам от къде да намеря гумените тампони ( точният им размер) и дали да взема 2 здрави шестограма или с нещо друго (Г-образно) да пробвам?
М/у другото съм сигурен, че като направя тази манипулация, предното окачване ще добие по стегнато, по здраво и стабилно поведение на пътя.
За сега събирам акъл и материали
Сега се ровя изнета за тампончетата
http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=107345" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Следващата седмица ако имам 1 ден ще действам по проекта с премахването на биалетките и инсталирането на побългарените, само дето незнам от къде да намеря гумените тампони ( точният им размер) и дали да взема 2 здрави шестограма или с нещо друго (Г-образно) да пробвам?

М/у другото съм сигурен, че като направя тази манипулация, предното окачване ще добие по стегнато, по здраво и стабилно поведение на пътя.
За сега събирам акъл и материали

Сега се ровя изнета за тампончетата

http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=107345" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта