Мокет по врати!

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мокет по врати!

Мнение от Kocko » 24 сеп 2007, 20:51

Паци хубаво ме бъзика вече с "мокетения Коко". Прихванаха ме лудите в Неделя и реших да си пооблагородя още малко колата да видя дали има ефект. И както и преди съм писал, освен на гърба на задната седалка и под кората под задното стъкло, сложих и мокет от вътрешната страна на кората на шофьорската врата, че нещо ме дразнеше как хлопа едно такова ламаринено. Имам и едни изолации на вратите, не знам защото е Ghia ли, но явно не е много ефектна. Та така... 1л. Прома за 8.80, една четка за 1.20, малко стар мокет и много мерак. След доста кроене рязане цапане и чакане да съхне, в момента ефекта е перфектен, един глух притъпен звук... Явно ще правя още три врати! :) влезе ми и мишката в главата да си сложа подглавници на задната седалка... Но това след някое посещение до околните автоморги! :)
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
aemilov
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 17 апр 2007, 16:05
Модел на автомобила: '87 Sierra 2.0 OHC
Местоположение: Видин София Люлин
Status: Извън линия

Мнение от aemilov » 15 окт 2007, 03:02

И аз направих същото преди време, аз даже сложих и на тавана. Препорачвам го на всеки, малко бавно става, но е лесно, а и ефекта е поразителен. След като ги сложих имах чуството че не се возя в моята кола. Заслужава си да си поиграете 1 ден за двоино по тих автомобил.

Потребителски аватар
ODB36
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 13 авг 2007, 04:44
Модел на автомобила: Sierra 83' 2.0L
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от ODB36 » 15 окт 2007, 14:21

тва щом има добър ефект бих си поиграл да го направя и аз,че моита сиерка бая тропа,мерси за темата :)))

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 15 окт 2007, 14:39

ODB36, имай предвид че понякога хлопа самия механизъм на вратата, металната кутийка, която задържа вратата за шасито, като я хлопнеш!

Аз след като си го подмених механизма и напълних с грес съвсем престана да хлопа... това не означава че тампоните на задните ми амортисьори не хлопат ;)... Но значително подобравя!

Защо нямам двувратка... щеше да е по-лесно!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 окт 2007, 09:53

Градцки, мисля че това по-скоро намалява външните шумове в купето, защото всякакви потропвания и почуквания се разпространяват по корпуса и няма как да ги спреш без да ги оправиш - както си постъпил ти.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 16 окт 2007, 10:21

Ники, външните шумове, да! Абсолютно тихо. Сега имам шумове от стъкломатените прагове, направо са като резонатор! :) Но не е дразнещо. А потропванията и похлопванията ги абортирам в зародиш още! :)

Ориона има същата гъбоподобна изолация като Скорпиона.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 16 окт 2007, 13:52

май на всички фордове е така, и при мен изолацията е такава. то си е като тънък дунапрен но доста мек. лошото е че при мен е лепен и ако трябва да се човърка нещо вътре във вратата се къса на някои места, трудно се отлепя цяло :roll:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 окт 2007, 14:24

doctordre написа:май на всички фордове е така, и при мен изолацията е такава. то си е като тънък дунапрен но доста мек. лошото е че при мен е лепен и ако трябва да се човърка нещо вътре във вратата се къса на някои места, трудно се отлепя цяло :roll:
Мисля, че е лепен с болкит и ако вземеш едно пластмасово ножче за пластелин ще го свалиш без проблеми и после ще можеш да го върнеш обратно, ако го поставиш да виси на простор.

Не опитвай с метално ножче има опасност да нарушиш покритието и после ще има "Здравей ръжда!" :shock:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 окт 2007, 22:40

Не е болкит!
Неква друга свинщина е.
И аз се интересувах защото свалях моите и искам да си ги залепя грамотно както си бяха
Ама с какво?
Май мажем темата но нали е за шумоизолация *00147*
Коко ша ма сфинява :oops:
Говорих с един познат които е грамотен човек.
Занимава се с монтаж на аларми.
Викам го питам може да се е интересувал.
Ако съм го разбрал правилно и дано да съм запомнил правилно.
Каза нещо от рода на суров каучук или ... не беше сигурен.
Ръгайте некъде питайте по въпроса щото мисля, че ще е добре да са залепени както са си го правили в завода.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 16 окт 2007, 23:19

не знам какво е болките :oops: някакво черно е, мазано е яко :?

Потребителски аватар
aemilov
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 17 апр 2007, 16:05
Модел на автомобила: '87 Sierra 2.0 OHC
Местоположение: Видин София Люлин
Status: Извън линия

Мнение от aemilov » 17 окт 2007, 00:43

Аз моето гъбоподобно нещо го залепих с двоино-лепещо тиксо. стана доста добре, е не е като фабрично, но върши работа.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 17 окт 2007, 08:46

Аз си го разлепям много внимателно и си остава, после с малко натиск е достатъчно да се задържи и следващия път като свалям кората е винаги добре залепено. Нагрейте го със сешоар и се сваля много добре.

Ники, не мисля че е болкит, макар че прилича. Това ми прилича на асфалтовото покритие, което е на покривните плоскости!

doctordre: Болкит е чудото, с което изолирахме Жигулите и московците едно време. Прилича на пластелин.

Paci: сфинен си ;) лафче да става! Колкото до алармени модули и други монтажи, за мен силикона е цар! Където съм пипнал, яко силикон! :) Праговете-силикон, фарове, стопове, халогени - силикон, по таблото яко силикон! Трябва да те повозя да видиш какво е тих Орион ;) Сигурно гоня Скорпиона по тишина в купето!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 17 окт 2007, 09:30

Наистина не е БОЛКИТ или както се пише.
По скоро е от този течния каучук, който се използва за правенето на стъкло-пакетите на PVC или AL дограмата.
Ако някой има познат, занимаващ се с производство на дограма може да провери, но 90% съм убеден, че е нещо такова.
Асвалт не е, защото при 10 градуса вече е като камък.

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 19 окт 2007, 22:42

Ей навихте ме да свалям седалките да си обезшумя купето абе и вата да се сложи пак помага моята едната кола беше с нещо като лист вата и смола отгоре ама аз нали не знаех за голямата нужда от това ги разкарах, те и без това се късаха като ги вадех( 30 и няколко години са това :D ) но сега ще си извадя мокета от пода и ще обезшумя че много реве двигателя Благодаря за напомнянето Живи и здрави :D

Потребителски аватар
ODB36
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 13 авг 2007, 04:44
Модел на автомобила: Sierra 83' 2.0L
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от ODB36 » 26 окт 2007, 21:36

Готово,налепих и мокетите по всички кори,отзад на пласмасите дето стои задната кора,и там дето седи крика,и мога да кажа,че има доста добър резултат,сега няма тия трескания като преди,вътре в купето е осезаемо по-тихо от преди.Ефекта е както казаха в някои от горните постове - двойно по тиха кола ;) ако имате време го направете струва си,ако ви е по старичка колата :D
И един съвет,не се опитваите да лепите с Ц200 - не лепи изобщо!

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 27 окт 2007, 13:50

*00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133*
Бравооо, още един зарибен :) Бате Коцко понякога прави нещата без да има смисъл на пръв поглед, но не редовно :)

На мен седалката ми задната е облицована в мокет, кората под задното стъкло (седан съм), защото е стъкломатена. Ако искаш снимки казвай!

Ц200 е лепило за хартия! Хелметекса (Промата) му е майката.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
ODB36
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 13 авг 2007, 04:44
Модел на автомобила: Sierra 83' 2.0L
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от ODB36 » 27 окт 2007, 15:58

Kocko написа:*00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133* *00133*
Бравооо, още един зарибен :) Бате Коцко понякога прави нещата без да има смисъл на пръв поглед, но не редовно :)

На мен седалката ми задната е облицована в мокет, кората под задното стъкло (седан съм), защото е стъкломатена. Ако искаш снимки казвай!

Ц200 е лепило за хартия! Хелметекса (Промата) му е майката.
oo да забравих да кажа че и аз облицовах задните седалки там кадето се допират с газовата уредба :D бе вече не помня всичко което съм налепил :)

serwiza
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 23 юли 2006, 19:59
Модел на автомобила: Ford galaxi 2.3/16V
Местоположение: Iambol
Status: Извън линия

Мнение от serwiza » 29 окт 2007, 21:00

най сигурното според мен е когато се залепи дунапрен на самата врата ,под кората-листа дае малко по-голям от оригиналния за да могат даго защипят копчетата на кората

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 29 окт 2007, 22:17

Айде колегата с Сиерката да напарви някоя друга снимка ако е удобно да видя за какво става въпрос защото се чудя как да го направя...

Потребителски аватар
ODB36
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 13 авг 2007, 04:44
Модел на автомобила: Sierra 83' 2.0L
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от ODB36 » 31 окт 2007, 00:50

venom4o написа:Айде колегата с Сиерката да напарви някоя друга снимка ако е удобно да видя за какво става въпрос защото се чудя как да го направя...
ами ще гледаш да не надига много мокета за да може да се хванат щипките за вратата!

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта