оборотомер повреден

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
n-shaved
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 04 май 2006, 20:18
Модел на автомобила: Escort '87 1.6i 90hp
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

оборотомер повреден

Мнение от n-shaved » 20 май 2006, 22:44

Tака знчи темата може и да не е за тук, но не знам що реших че е за тук :)
Същински въпрос :
Оборотомера не показва реалните обороти на двигателя когато е на 5000 примерно тои показва 2.5 примерно . Та се чудя какво може да му е, и за тва се надявам някои от вас да помогне :) и съответно дали ще мога сам да го оправя. Благодаря на всички предварително :)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: оборотомер повреден

Мнение от paci » 21 май 2006, 00:36

Ако се знае какъв е Ескорта може да е по-лесно :wink:
бензин или дизел
Или и това да познаем :? :D

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 21 май 2006, 04:47

Предполагам, че е като твоя бензин ;)
Изображение

Потребителски аватар
n-shaved
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 04 май 2006, 20:18
Модел на автомобила: Escort '87 1.6i 90hp
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от n-shaved » 21 май 2006, 21:27

опа испуснал съм да напиша :oops: значи ескортчето е бензин 87год. :)

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 22 май 2006, 14:26

Ако може и аз да се включа със същия проблем, само че моят обортомер показва "повече ". Питах на няколко места, но никой не се наемаше да каже от какво е грешката, предполагам че незнаеха.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 22 май 2006, 19:56

Бензиновият оборотомер откъде взимаше сигнала
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
n-shaved
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 04 май 2006, 20:18
Модел на автомобила: Escort '87 1.6i 90hp
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от n-shaved » 24 май 2006, 20:35

значи не е с жило както очаквах, електронен е или поне взина сигнала чрез кабели :oops:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 24 май 2006, 21:00

1.8d написа:Бензиновият оборотомер откъде взимаше сигнала
От бубината или от EDIS-а в случая на дъртия е от бубината. Аз нямам оборотомер и не съм се борил с таквоз животно, тези неща ги знам тук от форума и много ме съмнява щом изобщо работи да са се опитвали някакви бели километражи да правят или да е разглобявано по някакъв повод и да не е сложена стрелката като хората.
Обаче това е предположение да не вземеш сега да разглобяваш. Нямам идея какъв тест да направиш преди да разглобяваш.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 25 май 2006, 10:36

Това което видях от ел.схемата - има сензор. Трябва да е на скоростната кутия или на двигателя около маховика. С три извода е - следователно е полупроводников датчик на Хол, ако гледам правилната схема за Ескорт 91-93.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 14 юни 2006, 10:05

А какво ще кажете за генератора? На моя бившия ESCORT там му бяха мъките. На MONDEO-то пак от генератора взема сигнал.

xtremeracer
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
Местоположение: софия
Status: Извън линия

No1 of WRC

Мнение от xtremeracer » 18 юни 2006, 00:26

И аз имам същия проблем!Та значи когато колата не е работила няколко часа и е студена,на 5 скорост на 100км ми показва 2800 оборота,а като загрее ми показва 3500-4000!!! Та си мисля дали не са пробили диодите на алтернатора и като презарежда акумулатора му вкарва повече ток и от там идва целия (УИ)!По принцип бушонното табло на Ескорта е доста ненадежно и понякога горят пистите му,тогава стават такива неща,но ако има някои по просветен човечец ще сме му много благодарни!!! :)
Недялко Делчев-София Car FORDrifT
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

оборотомер

Мнение от cotecna » 12 юли 2006, 14:01

братле ако все още си на тази тема и те интересува, има филтър на бубината, черна кутиика с 3 кабела - черен,червен,жълт.Намери я и виж дали добре са закачени краищата да няма корозия по кабелите. също много е важно масата на оборотомера да е добре захваната, може да пробваш като искараш допълнителен кабел от таблото само за проба, в инсталацията виж хубаво--- масата е кафяв кабел!!!!!!!!!.ако пак не става отиваш в моргата и търсиш филтър може и от друга кола.Значи повтарям филтъра е специално да изчиства сигнала за оборотомера.може да вземеш и от сиера тои се намира на самия кабел (зелен) не е кутиика като на ескорта.успех и да пишеш

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 12 юли 2006, 17:25

Към 10 краче на едис модула е закачен тахометара (тва ако си с едис)и някаде има и кондензатор
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
Fiesta1.1i
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 18 окт 2006, 01:40
Модел на автомобила: Escort RS2000 F1
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Fiesta1.1i » 18 окт 2006, 01:47

Здравейте на всички
та на въпроса МНОГО ГОЛЯМ проблем: оня ден се правих на майстор да си облепям таблото с карбоново фолио и да са е...ба в тъпака взехта си чупих стаклото на таблото (карам фиеста 93) викам си да му е..а ма....та таман ще си купя ново с оборотомер (щото мойто нямаше) и ето ме вече гъзар с 70лв. по-лек ама с табло с оборотомер добре ама тоя оборотомер в момента е ням свидетел :( дайте инфо каде да го въжа благодаря ви предварително

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 18 окт 2006, 09:45

Съобщението е изтрито, защото е грешно.
Последна промяна от nikolovvd на 18 окт 2006, 15:28, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 18 окт 2006, 15:21

От датчика на скоростната кутия, най-много да си направиш втори километраж ;)

Потърси във форума теми за оборотомер и прочети от къде на бобината трябва да вземеш сигнала. Дискутирано е на дълго и на широко.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 18 окт 2006, 15:27

Да бе! Леле-е-е колко съм тъп. MasterBo е абсолютно прав. От бобината се взема сигнал. Ако имаш ограничител на нивото на сигнала и филтър (интегрираща верига) може и от изхода.

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 18 яну 2007, 21:47

Fiesta1.1i написа:Здравейте на всички
та на въпроса МНОГО ГОЛЯМ проблем: оня ден се правих на майстор да си облепям таблото с карбоново фолио и да са е...ба в тъпака взехта си чупих стаклото на таблото (карам фиеста 93) викам си да му е..а ма....та таман ще си купя ново с оборотомер (щото мойто нямаше) и ето ме вече гъзар с 70лв. по-лек ама с табло с оборотомер добре ама тоя оборотомер в момента е ням свидетел :( дайте инфо каде да го въжа благодаря ви предварително
и моето не работи а не знам как да го подкарам. Аве май не се и напъвам много за сега.

Потребителски аватар
Дядо ти Яга
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Дядо ти Яга » 25 фев 2007, 08:16

Сигнала се взима от минуса на бубината
Иначе съм Станислав !

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта