От едно- към двусекциони фарове - проблем

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
boss
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 19 дек 2010, 18:20
Модел на автомобила: Fokus
Status: Извън линия

От едно- към двусекциони фарове - проблем

Мнение от boss » 19 дек 2010, 18:34

Здравейте,

смених фаровете с двусекциони, но понеже инсталацията ми е за Н4, като включа на дълги - късите ми изгасват. Някой има ли идея как да се справя с този проблем.

Поздрави!

П.П. - Става въпрос за Ford Focus 99г.

austin_powers
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 13 ное 2010, 21:57
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем

Мнение от austin_powers » 26 мар 2012, 23:57

Отваряш капачето над превключвателите на мигачите и на чистачките слагаш едно диодче между две от кабелчетата които се падат за къси и дълги светлини и си готов.Диода ти трябва най обикновен 1-3 ампера е достатъчно и 2 минути време. Ако не се оправиш пиши ще ти пусна снимка на моя аз така го направих и без двусекционни фарове по-добре свети.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем

Мнение от HACKO » 27 мар 2012, 00:21

55W/12V=4.48A Диода трябва да е поне 8-10А за да не грее.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем

Мнение от Didibao » 27 мар 2012, 00:45

Колега не е нужен толкова голям диод защото колегата му предлага да го сложи на управляващата верига на релетата за къси и дълги, а не директно към крушките.
Изображение

Потребителски аватар
bodurov
потребител
потребител
Мнения: 362
Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем

Мнение от bodurov » 27 мар 2012, 09:10

austin_powers написа:Отваряш капачето над превключвателите на мигачите и на чистачките слагаш едно диодче между две от кабелчетата които се падат за къси и дълги светлини и си готов.Диода ти трябва най обикновен 1-3 ампера е достатъчно и 2 минути време. Ако не се оправиш пиши ще ти пусна снимка на моя аз така го направих и без двусекционни фарове по-добре свети.
Здравей колега,ако не те затруднявам много да кажеш цвета на кабелите,пък и нещо като схемичка или снимчица наистина ще е полезно.Благодаря.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем

Мнение от HACKO » 27 мар 2012, 10:25

Didibao написа:Колега не е нужен толкова голям диод защото колегата му предлага да го сложи на управляващата верига на релетата за къси и дълги, а не директно към крушките.
Това не го схванах, моя е грешката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dj_xclusive
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 28 фев 2008, 21:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем

Мнение от dj_xclusive » 07 ное 2013, 20:29

А еднакви ли са фаровете? В смисъл пасват ли с капака и бронята?

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта