Греда за двигател и инструменти за смяна на ремък
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Греда за двигател и инструменти за смяна на ремък
Банда,
ФокусЪТ има хрема и водната помпа капе, та плаче
Реших, че така и така няма какво да правя по цял ден, да я сменя в домашни условия.
Информация за това как се случва процеса има и в TIS, и във всеки един форум, така че скоро мисля да запретна ръце и да пристъпя към операция.
Та, за да се смени водна помпа на Focus TDCI 1.8 са нужни следните инструменти:
Комплект за зацепване на ангренажен ремък и маховик. Намира се на цена около 120 лева в БГ, за около 150 лева в Англия
държач за ролки, около 30-тина лева
и накрая, но не на последно място:
Греда за двигател.. По-простите струват около 120 лева в БГ, около 50 лева в US, и над 60 паунда в Англия. Понеже е много тежко това нещо, доставката би била безбожно скъпа, а тук не откривам по-читави греди от този тип.
Та, питането ми е ---- как се наричат тези врътки, дръжки или как там им казват и откъде мога да взема подобни, за да накарам родителското тяло да сглобим подобна греда от дебели винкели и да пропусна разхода от 120 лева.Гледам в нета има доста снимки на подобни греди, някои от тях дори от дървени трупи, но все пак ми се иска да направя нещата като хората. Не ми се иска да подпирам картера с дървено блокче, че и без това май е лееееко огънат (някой преди мен май го е подпирал вече) и може би това е вероятната причина за проблеми с мазането, за които имаше няколко теми във форума.
Така че - давайте акъл как направя подобна греда, а ако някой е правил подобно нещо, направо пускайте снимки.
ФокусЪТ има хрема и водната помпа капе, та плаче
Реших, че така и така няма какво да правя по цял ден, да я сменя в домашни условия.
Информация за това как се случва процеса има и в TIS, и във всеки един форум, така че скоро мисля да запретна ръце и да пристъпя към операция.
Та, за да се смени водна помпа на Focus TDCI 1.8 са нужни следните инструменти:
Комплект за зацепване на ангренажен ремък и маховик. Намира се на цена около 120 лева в БГ, за около 150 лева в Англия
държач за ролки, около 30-тина лева
и накрая, но не на последно място:
Греда за двигател.. По-простите струват около 120 лева в БГ, около 50 лева в US, и над 60 паунда в Англия. Понеже е много тежко това нещо, доставката би била безбожно скъпа, а тук не откривам по-читави греди от този тип.
Та, питането ми е ---- как се наричат тези врътки, дръжки или как там им казват и откъде мога да взема подобни, за да накарам родителското тяло да сглобим подобна греда от дебели винкели и да пропусна разхода от 120 лева.Гледам в нета има доста снимки на подобни греди, някои от тях дори от дървени трупи, но все пак ми се иска да направя нещата като хората. Не ми се иска да подпирам картера с дървено блокче, че и без това май е лееееко огънат (някой преди мен май го е подпирал вече) и може би това е вероятната причина за проблеми с мазането, за които имаше няколко теми във форума.
Така че - давайте акъл как направя подобна греда, а ако някой е правил подобно нещо, направо пускайте снимки.
Последна промяна от autobg на 26 сеп 2013, 00:21, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Греда за двигател и интрументи за смяна на ремък
Абсолютно същата работа върши парче дърво, тухла "четворка", стойка за подпиране или крик.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Греда за двигател и инструменти за смяна на ремък
Наско, мерси за бързия отговор. Решенията, които предлагаш, не са си свързани с подпиране на картера (това, което исках да избегна)?HACKO написа:Абсолютно същата работа върши парче дърво, тухла "четворка", стойка за подпиране или крик.
Последна промяна от autobg на 26 сеп 2013, 00:22, променено общо 1 път.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Греда за двигател и интрументи за смяна на ремък
Сменях си кормиланата рейка и трябваше да сваля мотора от 2 тампона и да се наклони под определен градус от 3-тия тампон, една дебела дъска за основа, след това масления крик поставих на дебелата дъска, с този крик се регулира много добре, колко да се спусне и колко да се повдигне, и понеже крика е с тънко връхче, на върха сложих една дъска,горе долу да обхваща страната на картера така че да не се сгъне.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10845
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Греда за двигател и интрументи за смяна на ремък
Визуално е добре, ако можеш по коша да хванеш и размерите нищо не ти пречи да сглобиш уреда. По складовете се продават квадратни профили,- кухи, с различни размери, останалото е куки,- намират се, и един стругар за по дебели гайки на които да се заварят перчатки отстрани, шпилки с резба се продават в различни размери, с дължина около 1 метър,- за куките. Единствено ти остава да измислиш омекотяващата част в основата,- в краищата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Греда за двигател и инструменти за смяна на ремък
Ялта, идеята на тези греди е, че се разтягат според зависи. Колегите по-горе дадоха добри предложения за подпиране с крик и трупчета/дебели книги Ще го мисля тия дни --- а както е тръгнало и както май-май картера ми е огънат на дъга леко, и да го бастисам с подложен крик, все тая -- и без това тепърва предстои разглабяне + ъпгрейд, за който ще пиша допълнително в друга тема.ЯЛТА написа:
Визуално е добре, ако можеш по коша да хванеш и размерите нищо не ти пречи да сглобиш уреда.
Поздрави на всички!
П.С ИнСтрумент, бе, не интрумент (ма така е, като жената ми виси на главата).
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Греда за двигател и инструменти за смяна на ремък
Колата вдигаш на крик и сваляш гумата след което двигателя просто го подпираш колкото да се отнеме напрежението върху тампона за да може да се свали, не се вдига или напряга няма му нищо.
Но ако те бодат едни излишни пари от задния джоб пък купи си. Аз не бих ако не съм сервиз, пък дори и тогава не бих. При следващата нужда от смяна колата може и да не е при теб вече, за веднъж не си струва.
Но ако те бодат едни излишни пари от задния джоб пък купи си. Аз не бих ако не съм сервиз, пък дори и тогава не бих. При следващата нужда от смяна колата може и да не е при теб вече, за веднъж не си струва.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта