Инсталиране на Круиз контрол на Фокус 1 от Focus Zetec 2.0 L
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Инсталиране на Круиз контрол на Фокус 1 от Focus Zetec 2.0 L
Инсталиране на Круиз контрол на Фокус 1 от Focus Zetec 2.0 L след 2002 г. USA
Набавяме си пълен комплект от американски фокус заедно с волана:
В комплекта влиза:
1. Волан с копчетата (в дадения случай сив кожен);
2. Държач за лостчетата на фаровете и мигачите заедно със спираловидните контакти за круиз контрола;
3. Блок за управление на дроселовата клапа;
4. Жило за управление на дросела;
5. Датчици за педалите на спирачката и съединителя;
6. Комплект кабели с всички букси.
Инструкция за поставяне:
Необходимите инструменти и общ изглед:
Смяна на волана и спиралата:
Свързване на кабелите на спиралата:
Захранване от запалването:
Поставяне на датчиците на педалите:
Свързване към VSS:
Поставяне на жилото и мотора за управление на дросела:
Закрепване на жилото за дросела:
Пробиване на дупка в подкалника на лявото предно колело и прекарване на инсталацията, (може би най- трудната част):
Съединяване на кабелите и окончателно сглобяване:
Електрическа схема
Допълнителни разяснения:
- Внимавайте при разглобяването на волана извадете ключа от патрона за да се фиксира волана, в противен случай валът който държи волана под напрежението на пружината ще влезе навътре и ще загубите доста време докато го извадите!;
- В указанията са объркани местата на датчиците за педалите:
Там където е написано RED трябва да бъде GREEN.;
- За да свети индикатора на таблото трябва да се прекара захранване от първи контакт на буксата на мотора за круиз контрола. Тази операция трябва да се направи предварително преди поставяне на моторчето;
- Датчикът на педала на спирачката се поставя малко по- високо от наличния датчик на падала.
- Ако поръчаме волан от рестайла на факус 1 в Америка след 2003 г., ще имаме проблеми при инсталиране на жилото на дросела. Трябва да направим собственоръчно планка под дросела за захващане на жилото:
- Имайте предвид, че ако слагате круиз контрол на 1.6 бензин, освен че закрепването на жилото за дроселовата клапа е трудоемка задача, круиз контрола не работи напълно коректно. Има вероятност да не се сработи с PCM-а на колата!!!
-Общата сума за проекта възлиза на около 300 лв;
В ebay търсим нещо подобно като словосъчетания: http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=N ... 0182713807
Или това: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=FOR ... p1638.m120
Още допълнения към темата. Ако не ни се иска да сменяме волана или да го режем, за да вградим копчетата или да сменяме clock spring, можем да действаме по следния начин:
Съпротивления на оргиналните бутони:
Набавяме си пълен комплект от американски фокус заедно с волана:
В комплекта влиза:
1. Волан с копчетата (в дадения случай сив кожен);
2. Държач за лостчетата на фаровете и мигачите заедно със спираловидните контакти за круиз контрола;
3. Блок за управление на дроселовата клапа;
4. Жило за управление на дросела;
5. Датчици за педалите на спирачката и съединителя;
6. Комплект кабели с всички букси.
Инструкция за поставяне:
Необходимите инструменти и общ изглед:
Смяна на волана и спиралата:
Свързване на кабелите на спиралата:
Захранване от запалването:
Поставяне на датчиците на педалите:
Свързване към VSS:
Поставяне на жилото и мотора за управление на дросела:
Закрепване на жилото за дросела:
Пробиване на дупка в подкалника на лявото предно колело и прекарване на инсталацията, (може би най- трудната част):
Съединяване на кабелите и окончателно сглобяване:
Електрическа схема
Допълнителни разяснения:
- Внимавайте при разглобяването на волана извадете ключа от патрона за да се фиксира волана, в противен случай валът който държи волана под напрежението на пружината ще влезе навътре и ще загубите доста време докато го извадите!;
- В указанията са объркани местата на датчиците за педалите:
Там където е написано RED трябва да бъде GREEN.;
- За да свети индикатора на таблото трябва да се прекара захранване от първи контакт на буксата на мотора за круиз контрола. Тази операция трябва да се направи предварително преди поставяне на моторчето;
- Датчикът на педала на спирачката се поставя малко по- високо от наличния датчик на падала.
- Ако поръчаме волан от рестайла на факус 1 в Америка след 2003 г., ще имаме проблеми при инсталиране на жилото на дросела. Трябва да направим собственоръчно планка под дросела за захващане на жилото:
- Имайте предвид, че ако слагате круиз контрол на 1.6 бензин, освен че закрепването на жилото за дроселовата клапа е трудоемка задача, круиз контрола не работи напълно коректно. Има вероятност да не се сработи с PCM-а на колата!!!
-Общата сума за проекта възлиза на около 300 лв;
В ebay търсим нещо подобно като словосъчетания: http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=N ... 0182713807
Или това: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=FOR ... p1638.m120
Още допълнения към темата. Ако не ни се иска да сменяме волана или да го режем, за да вградим копчетата или да сменяме clock spring, можем да действаме по следния начин:
Съпротивления на оргиналните бутони:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта