Какво да правим, ако се развали ръчната спирачка- S-max!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Какво да правим, ако се развали ръчната спирачка- S-max!
Какво да правим, ако се развали ръчната спирачка- S-max, Galaxy!
Какво да предприемем, ако след престой се опитаме да освободим ръчната спирачка, но без успех:
Ръчната спирачка на S-max е ненадеждна и изключително усложнена в името на добрия изглед и стил. Проблемът идва от много тънкото жило идващо от бутона на ръчната спирачка към блокировъчния механизъм. То просто е обречено да се скъса в определен момент, поради големия брой триещи се повърхности (много повече, отколкото при обикновената ръчна спирачка).


Освобождаване на механизма:
1. Взимаме отвертка звезда;
2. Повдигаме подлакътника и виждаме кутията за съхранение на вещи;
3. Отвиваме с отвертката двата винта и изваждаме кутията;
4. Пъхаме ръката си в образувалата се дупка като държим отвертка или малки клещи. Блокировъчният механизъм се намира от шофьорската страна;
5. С движение към нас освобождаваме металното езиче, което задържа ръчната спирачка. Важно е отвертката да се пъхне в горната част на механизма!!! Ето къде се намира палецът (в горната част на заграденото с червено):

В никакъв случай не опъваме повторно ръчната спирача, защото ще блокира отново!
Трябва много да се внимава ако боравим с голи ръце, при освобождаване на механизма цялата лостова система рязко се прибира и може да се нараним сериозно!
Какво да предприемем, ако след престой се опитаме да освободим ръчната спирачка, но без успех:
Ръчната спирачка на S-max е ненадеждна и изключително усложнена в името на добрия изглед и стил. Проблемът идва от много тънкото жило идващо от бутона на ръчната спирачка към блокировъчния механизъм. То просто е обречено да се скъса в определен момент, поради големия брой триещи се повърхности (много повече, отколкото при обикновената ръчна спирачка).


Освобождаване на механизма:
1. Взимаме отвертка звезда;
2. Повдигаме подлакътника и виждаме кутията за съхранение на вещи;
3. Отвиваме с отвертката двата винта и изваждаме кутията;
4. Пъхаме ръката си в образувалата се дупка като държим отвертка или малки клещи. Блокировъчният механизъм се намира от шофьорската страна;
5. С движение към нас освобождаваме металното езиче, което задържа ръчната спирачка. Важно е отвертката да се пъхне в горната част на механизма!!! Ето къде се намира палецът (в горната част на заграденото с червено):

В никакъв случай не опъваме повторно ръчната спирача, защото ще блокира отново!
Трябва много да се внимава ако боравим с голи ръце, при освобождаване на механизма цялата лостова система рязко се прибира и може да се нараним сериозно!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта