Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 юли 2015, 22:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 petrol / KIA Cee'd 1.4 petrol / Peugeot e208
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Здравейте,
От една година имам Ford Focus 2000г.
Всички знаем как изглеждат фаровете им: Ксенона много ми харесва, но моето лично мнение е, че трябва да се слага само и единствено на лупи.
Ето защо превърнах моите фарове в това: Сега ще ви покажа как го направих
Купих си лупите от ebay.co.uk: http://www.ebay.com/itm/261598102796 - от UK трябва да се внимава какво се купува. В случая трябваше да си искам лупи за кола с ляв волан (LHD). Това се прави, защото пластината, която отсича светлината има висока и ниска част и високата част трябва да е от дясно при коли с ляв волан.
В тези лупи се слагат крушки H1, а отсичащата пластина е закачена за електромагнит, който се активира, когато се пуснат дългите - това имитира би-ксенон, пластината пада, съответно няма отсичане и отприщва цялата светлина на крушката. Но при нормална H4 крушка, каквито са на този Фокус, при пускане на дългите се гасят късите. Поради тази причина ни трябва реле и за огромно щастие има готови такива, които са plyg-and-play с всички необходими букси. Моето го взех отново от e-bay, но дефектира и си взех абсолютно същото от тук.
Ксенона също го взех от тук.
Взех и два допълнителни фара от olx.bg втора ръка (възможно най-евтините), защото процедурата не е никак кратка, а колата може да потрябва през това време.
Реших, че трябва да боядисам външните рефлектори черни, защото щеше да има отражение от лупата в тях, а и изглежда доста по-яко
Купих си спрей черен мат за около 5-6лв, който съхне за 2 часа.
След като се отворят фаровете ще трябва и да се затворят после...
затова купих и черен силикон за стъкло, който държи от -40 до +150 градуса. Има такива в големите вериги. Аз взех Церезит CS23.
Тъй като моята фурна е доста малка нямаше как да побера фар вътре, а трябва нагряване, защото фабричния силикон е доста як и трябва да омекне, за да се отвори фара. Аз използвах голям кашон и духалка за около 15-20 мин. (ще има снимки по-долу
).
Повечето снимки са на десния фар, но за някои неща забравих да снимам и затова има и на левия.
Ще започнем с това как се свалят фаровете от колата (в случай, че някой не знае).
1. Отваряме капака.
2. Махаме предпазната пластмаса над решетката (отвъртаме пластмасовите винтове 1, повдигаме малко въздуховода за входящия въздух към двигателя 2 и изваждаме предпазната пластмаса): 3. Махаме предната решетка (отвъртаме болтове 1 с ключ 10, отвъртаме винта 2 и махаме пластината под него, повдигаме внимателно захватите 3 и дърпаме на позиция 4 с леко повдигане на горе, защото под пластината под винт 2 решетката е захваната като кука): 4. От горе отвъртаме двата болта 1 (ключ 10) на фаровете: 5. От долу отвъртаме болт 1 (ключ 10) на фара: След което фаровете излизат лесно.
Следва продължение в следващото мнение поради ограничение в броя на прикачените файлове...
От една година имам Ford Focus 2000г.
Всички знаем как изглеждат фаровете им: Ксенона много ми харесва, но моето лично мнение е, че трябва да се слага само и единствено на лупи.
Ето защо превърнах моите фарове в това: Сега ще ви покажа как го направих

Купих си лупите от ebay.co.uk: http://www.ebay.com/itm/261598102796 - от UK трябва да се внимава какво се купува. В случая трябваше да си искам лупи за кола с ляв волан (LHD). Това се прави, защото пластината, която отсича светлината има висока и ниска част и високата част трябва да е от дясно при коли с ляв волан.
В тези лупи се слагат крушки H1, а отсичащата пластина е закачена за електромагнит, който се активира, когато се пуснат дългите - това имитира би-ксенон, пластината пада, съответно няма отсичане и отприщва цялата светлина на крушката. Но при нормална H4 крушка, каквито са на този Фокус, при пускане на дългите се гасят късите. Поради тази причина ни трябва реле и за огромно щастие има готови такива, които са plyg-and-play с всички необходими букси. Моето го взех отново от e-bay, но дефектира и си взех абсолютно същото от тук.
Ксенона също го взех от тук.
Взех и два допълнителни фара от olx.bg втора ръка (възможно най-евтините), защото процедурата не е никак кратка, а колата може да потрябва през това време.
Реших, че трябва да боядисам външните рефлектори черни, защото щеше да има отражение от лупата в тях, а и изглежда доста по-яко

След като се отворят фаровете ще трябва и да се затворят после...

Тъй като моята фурна е доста малка нямаше как да побера фар вътре, а трябва нагряване, защото фабричния силикон е доста як и трябва да омекне, за да се отвори фара. Аз използвах голям кашон и духалка за около 15-20 мин. (ще има снимки по-долу

Повечето снимки са на десния фар, но за някои неща забравих да снимам и затова има и на левия.
Ще започнем с това как се свалят фаровете от колата (в случай, че някой не знае).
1. Отваряме капака.
2. Махаме предпазната пластмаса над решетката (отвъртаме пластмасовите винтове 1, повдигаме малко въздуховода за входящия въздух към двигателя 2 и изваждаме предпазната пластмаса): 3. Махаме предната решетка (отвъртаме болтове 1 с ключ 10, отвъртаме винта 2 и махаме пластината под него, повдигаме внимателно захватите 3 и дърпаме на позиция 4 с леко повдигане на горе, защото под пластината под винт 2 решетката е захваната като кука): 4. От горе отвъртаме двата болта 1 (ключ 10) на фаровете: 5. От долу отвъртаме болт 1 (ключ 10) на фара: След което фаровете излизат лесно.
Следва продължение в следващото мнение поради ограничение в броя на прикачените файлове...
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от up1level на 26 юни 2016, 01:13, променено общо 5 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 юли 2015, 22:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 petrol / KIA Cee'd 1.4 petrol / Peugeot e208
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Следва преобразяването.
След като фаровете са свалени е добре да ги почистим, защото са си бая отвратителни от всякъде...
Махаме силикона (с ножове и прави отвертки), който е между "стъклото" и самия фар, преди нагряването: и след процедурата трябва да изглежда така: Нагряваме във въпросния кашон за около 15мин: Изваждаме с ръкавици, защото си е топъл и започва внимателно напъване с прави отвертки.
Нагледно можете да видите как става тук:
https://www.youtube.com/watch?v=KR6CrzH6n_g
това клипче е от оригинала на този тип лупи RetrofitLab, но да се вземат тези лупи от техния сайт струва около 200лв и крайната сума ще излезе по-скъпо от афтър-маркет (тунинг) фарове, а за количеството труд просто не е оправдано...
Фара отворен: Махаме външния рефлектор: Подготовка за боядисване: Махнах рефлекторния слой с Меглио и памучен парцал - стана доста лесно. Направих го, защото този слой е "кекав" и боята няма да се захване за него и ще стане на люспи, което няма да е никак красиво...
Боядисваме: Почистваме остатъчния силикон по фара и "стъклото": Продължение в следващото мнение...
След като фаровете са свалени е добре да ги почистим, защото са си бая отвратителни от всякъде...
Махаме силикона (с ножове и прави отвертки), който е между "стъклото" и самия фар, преди нагряването: и след процедурата трябва да изглежда така: Нагряваме във въпросния кашон за около 15мин: Изваждаме с ръкавици, защото си е топъл и започва внимателно напъване с прави отвертки.
Нагледно можете да видите как става тук:
https://www.youtube.com/watch?v=KR6CrzH6n_g
това клипче е от оригинала на този тип лупи RetrofitLab, но да се вземат тези лупи от техния сайт струва около 200лв и крайната сума ще излезе по-скъпо от афтър-маркет (тунинг) фарове, а за количеството труд просто не е оправдано...
Фара отворен: Махаме външния рефлектор: Подготовка за боядисване: Махнах рефлекторния слой с Меглио и памучен парцал - стана доста лесно. Направих го, защото този слой е "кекав" и боята няма да се захване за него и ще стане на люспи, което няма да е никак красиво...
Боядисваме: Почистваме остатъчния силикон по фара и "стъклото": Продължение в следващото мнение...
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от up1level на 25 юни 2016, 23:45, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 юли 2015, 22:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 petrol / KIA Cee'd 1.4 petrol / Peugeot e208
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Махаме пластината, която стои пред нормалната крушка:
Ето изглед и от пред: Слагаме пластината, за която се захваща крушката (и една снимка с крушката): През това време външният рефлектор е изсъхнал и пристъпваме към сглобяването.
Почистваме лупата и рефлектора, както и "стъклото" от вътре, защото ще има бая-доста отпечатъци от пръсти. Внимаваме много с рефлектора, за да не нараним покритието.
Слагаме обилно от силикона в канала на фара: Прилепяме "стъклото" внимателно и трябва да имаме нещо такова: може да го затегнете с нещо докато съхне силикона. При мен не се наложи, защото самите захващащи пластмасови скоби придържаха добре.
Продължение в следващото мнение...
Подготвяме лупата:
Слагаме я на мястото на обикновената крушка с пластината-преходник за H4:
гайката на лупата я затегнах с клещи с остра човка, но не прекаляваме, защото не е хубаво нито за лупата, нито за рефлектора.Ето изглед и от пред: Слагаме пластината, за която се захваща крушката (и една снимка с крушката): През това време външният рефлектор е изсъхнал и пристъпваме към сглобяването.
Почистваме лупата и рефлектора, както и "стъклото" от вътре, защото ще има бая-доста отпечатъци от пръсти. Внимаваме много с рефлектора, за да не нараним покритието.
Слагаме обилно от силикона в канала на фара: Прилепяме "стъклото" внимателно и трябва да имаме нещо такова: може да го затегнете с нещо докато съхне силикона. При мен не се наложи, защото самите захващащи пластмасови скоби придържаха добре.
Продължение в следващото мнение...
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от up1level на 25 юни 2016, 23:49, променено общо 3 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 юли 2015, 22:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 petrol / KIA Cee'd 1.4 petrol / Peugeot e208
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Подготвяме окабеляването (това е за фара от към акомулатора - левия):
На десния фар ни трябва само едната дупка от мембраната за букса 2. Другата остава свободна и трябва да се запуши. Ето снимка кое, къде и как: Буксите 1 от релето влизат в баластите. Клеми 2 се замасяват за купето (където намерите), а клема 3 отива на плюса (+) на акомулатора.
Пробиваме дупка в задните капачета на фаровете с размера на диаметъра на мембраната. И изглед от зад след това: Пристъпваме към монтиране на колата.
Слагаме баластите: Прокарваме дългия кабел на релето от левия към десния фар и гледаме да е сравнително прибран (не съм го снимал, но то е елементарно - свински опашки), вкарваме букси и клеми там където трябва да са и слагаме фаровете в обратния ред на този в първия пост и крайния резултат отново: Продължение в следващото мнение...
Букса 1 е за управлението (сигнал към релето кога са пуснат къси/дълги - тока за балстите идва от самото реле, а не от фаровете) - тя трябва да влезе в буксата за обикновената крушка на левия фар (тази на десния остава свободна без да се ползва). Букса 2 (за електромагнита на пластината), която влиза в тази от лупата. От крушката на ксенона махаме стандартните кабели от мембраната 3, които трябва да захранят баластите по принцип и прекарваме кабелите от релето - беше трудно, трябваше да се поодреже малко от гумата на мембраната и да се понапъне буксата 2, а пластините от букса 1 се махат от пластмасата и се прекарват през дупката - след това се връщат на определените за тях места на пластмасата (внимаваме да не ги разбъркаме - аз си направих снимка преди това).На десния фар ни трябва само едната дупка от мембраната за букса 2. Другата остава свободна и трябва да се запуши. Ето снимка кое, къде и как: Буксите 1 от релето влизат в баластите. Клеми 2 се замасяват за купето (където намерите), а клема 3 отива на плюса (+) на акомулатора.
Пробиваме дупка в задните капачета на фаровете с размера на диаметъра на мембраната. И изглед от зад след това: Пристъпваме към монтиране на колата.
Слагаме баластите: Прокарваме дългия кабел на релето от левия към десния фар и гледаме да е сравнително прибран (не съм го снимал, но то е елементарно - свински опашки), вкарваме букси и клеми там където трябва да са и слагаме фаровете в обратния ред на този в първия пост и крайния резултат отново: Продължение в следващото мнение...
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от up1level на 26 юни 2016, 00:52, променено общо 5 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 юли 2015, 22:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 petrol / KIA Cee'd 1.4 petrol / Peugeot e208
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Предупреждения:
Когато слагате лупите внимавайте за този ъгъл: гледайте да бъде колкото се може по-малък, защото след това настройката на фаровете може да бъде кошмар и в краен случай да се наложи да отваряте фара отново... Аз не го направих и десния ми фар в момента е на крайно дясно положение (извадих късмет, че все пак е центриран). Левия е добре и може да се наглася на където и както си поискам.
Когато лупата се слага издутината 1 на пластината-преходник трябва да се плъзне по канала 2 на лупата: тъй като лупите са китайски това не е много плътно. Не знам дали е бъг или екстра за донастройка на хоризонталното отсичане, но на мен ми отне много време докато направя отсичането успоредно между двата фара и пак не е много точно, но в мемента вече просто не ми се занимава.
Гледайте когато слагате релето да не подвадите буксата с кабелите от него, защото това също може да доведе до проблеми...
Продават се релета за всеки фар по отделно, но те не са хубави, защото като се изключват дългите ксенона примигва, което не е никак добре за него. Беше ми обяснено, че тези релета нямат кондензатор, който да компенсира превключването, а гореспоменатото има такъв и няма никакви грижи за сега.
Допълнителни снимки:
Ето как изглежда на тъмно и на габарите: взех си диодни.
И как свети на тъмно: Ето и как изглежда преминаването от къси към дълги:
https://www.youtube.com/watch?v=UYKkmQjG7ts
Като плюс получих 300% повече светлина и 40W по-малко консумирана мощност.
The End
Когато слагате лупите внимавайте за този ъгъл: гледайте да бъде колкото се може по-малък, защото след това настройката на фаровете може да бъде кошмар и в краен случай да се наложи да отваряте фара отново... Аз не го направих и десния ми фар в момента е на крайно дясно положение (извадих късмет, че все пак е центриран). Левия е добре и може да се наглася на където и както си поискам.

Когато лупата се слага издутината 1 на пластината-преходник трябва да се плъзне по канала 2 на лупата: тъй като лупите са китайски това не е много плътно. Не знам дали е бъг или екстра за донастройка на хоризонталното отсичане, но на мен ми отне много време докато направя отсичането успоредно между двата фара и пак не е много точно, но в мемента вече просто не ми се занимава.
Гледайте когато слагате релето да не подвадите буксата с кабелите от него, защото това също може да доведе до проблеми...
Продават се релета за всеки фар по отделно, но те не са хубави, защото като се изключват дългите ксенона примигва, което не е никак добре за него. Беше ми обяснено, че тези релета нямат кондензатор, който да компенсира превключването, а гореспоменатото има такъв и няма никакви грижи за сега.
Допълнителни снимки:
Ето как изглежда на тъмно и на габарите: взех си диодни.
И как свети на тъмно: Ето и как изглежда преминаването от къси към дълги:
https://www.youtube.com/watch?v=UYKkmQjG7ts
Като плюс получих 300% повече светлина и 40W по-малко консумирана мощност.
The End

Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
-
- потребител
- Мнения: 148
- Регистриран: 23 авг 2015, 14:11
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Ааа колега много добре е станало!Какви пари ти излезе? И защо габаритите ти са таквиа сини? Иначе искам и аз да направя на моя така,но моя фар е от този който вътре е с мигач и всичко.... Има ли възможност?
Поздрави!
Поздрави!
Ford Focus 1.8tdci 100hp 2003 anniversary model
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 юли 2015, 22:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 petrol / KIA Cee'd 1.4 petrol / Peugeot e208
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Има възможност и още как 
При теб дори е още по-добре, защото дългите и късите са отделни и няма да има нужда да слагаш реле като мен.
Само връзваш кабелите от електромагнитите на лупите към тези за дългите, за да може като ти светнат нормалните дълги да отприщиш цялата светлина от лупите и ще направиш направо ден
Диодите на снимката изглеждат по-сини, от колкот са наистина.
Иначе са от възможно най-евтините за пробата. Ще си взема по-качествени в последствие.
Като пари излезе:
лупи (60лв) + ксенон (85лв) + силикон (7лв) + спрей (5лв) + реле (18лв) + резервни фарове (45лв) = 220лв

При теб дори е още по-добре, защото дългите и късите са отделни и няма да има нужда да слагаш реле като мен.
Само връзваш кабелите от електромагнитите на лупите към тези за дългите, за да може като ти светнат нормалните дълги да отприщиш цялата светлина от лупите и ще направиш направо ден

Диодите на снимката изглеждат по-сини, от колкот са наистина.
Иначе са от възможно най-евтините за пробата. Ще си взема по-качествени в последствие.
Като пари излезе:
лупи (60лв) + ксенон (85лв) + силикон (7лв) + спрей (5лв) + реле (18лв) + резервни фарове (45лв) = 220лв
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Поздравления за темата!



Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 148
- Регистриран: 23 авг 2015, 14:11
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
А за моя фар трябва да взема общо 4 лупи или как?Смис едни за дъгите и едни за късите или ? Съжалявам малко съм невеж в Би-ксенона....
Поздрави!
Поздрави!
Ford Focus 1.8tdci 100hp 2003 anniversary model
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
4 лупи, ако искаш да имаш ксенон и за дългите светлини.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 юли 2015, 22:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 petrol / KIA Cee'd 1.4 petrol / Peugeot e208
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Благодаря!madboy написа:Поздравления за темата!

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 юли 2015, 22:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 petrol / KIA Cee'd 1.4 petrol / Peugeot e208
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Слагаш само на късите... Дългите и без това са само за неосветен междуградски път или да примигнеш на някой, за да му дадеш път.gogo124 написа:А за моя фар трябва да взема общо 4 лупи или как?Смис едни за дъгите и едни за късите или ? Съжалявам малко съм невеж в Би-ксенона....
Поздрави!
Ксенона се прецаква по-бързо при палене и гасене (особено масовите) и ако искаш да имаш и на дългите ще трябва да се поизръсиш... дългите си ги остави както са си.
-
- потребител
- Мнения: 148
- Регистриран: 23 авг 2015, 14:11
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Добрем ама като е само на късите като пусна дългите светлините няма л ида се мешат?
Поздрави!
Поздрави!
Ford Focus 1.8tdci 100hp 2003 anniversary model
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Не, фабрично късите се гасят, освен когато примигваш.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Според мен най-добре е фар с отделни крушки за късите и дългите, като ксенон се слага само на късите. Освен това се слага реле, така че късите да не гаснат, когато се включат дългите. Защото ако гаснат късите, когато си на дълги, после, като върнеш къси, на ксенона му трябва време, за да светне. Правилно ли е така? Много искам да сложа ксенон с лупи, но мисля да купя фарове от фейслифт и тях да преправям. И отделно модул за дневни светлини, който да включва дългите на 30%
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
При фейслифта късите не се изгасят при светване на дълги! И да, мешат се леко, но нищо фрапантно не е.
Същата манипулация я правих преди около година. Отне ми всичко на всичко около 2 часа, но не съм си играл да боядисвам рефлектори и т.нат. Сложих ксенон само на късите, дългите си останаха с халогенната крушка, но мисля, че съм ги пускал само 2-3 пъти за 1 година, просто няма нужда. При настроени добре фаровете се вижда идеално + че и моите лупи са от али-то за около 20тина $ двете.
Същата манипулация я правих преди около година. Отне ми всичко на всичко около 2 часа, но не съм си играл да боядисвам рефлектори и т.нат. Сложих ксенон само на късите, дългите си останаха с халогенната крушка, но мисля, че съм ги пускал само 2-3 пъти за 1 година, просто няма нужда. При настроени добре фаровете се вижда идеално + че и моите лупи са от али-то за около 20тина $ двете.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Може да не ползвате никакви релета мести се само един кабел на ключа и късите няма да гаснат като се мине на дълги, другия вариант е с мост с диод между двете релета в кутията с прадпазители. Другото нещо е, че дори и оргиналните фарове с ксенон на фокус са биксенон в комбинация с отделна крушка за дългите.

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 юли 2015, 22:44
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.0 petrol / KIA Cee'd 1.4 petrol / Peugeot e208
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Да, това с кабела на ключа и аз го четох вчера някъде...
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Това е разликата при фокус с едносекционни и двусекциоони фарове фабрично.up1level написа:Да, това с кабела на ключа и аз го четох вчера някъде...

- CappY
- Потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 05 май 2012, 13:43
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDdi
Subaru Forester 2013 2.0D - Местоположение: гр. Горна Оряховица
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus МК1 - трансформация на фаровете от H4 към лупи с ксенон
Не е задължително с реле. Аз го правих същия номер и стана като просто свързах 2 ПИН-а при лоста за управление на къси/дълги, премигването и мигачите, както е писал един колега по-горе.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта