Проблем турбо

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Проблем турбо

Мнение от fugative » 22 юни 2019, 17:25

Колеги помагайте турбото не работи няма никъв ряз колата може ли схема на вакумите или някой да каже Как се редят

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от fugative » 22 юни 2019, 17:30

Забравих да напишаколата ефирд мондео 2001 дизел 115 к.с

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от S_C » 22 юни 2019, 21:59

Какви са тия вакууми-на това Мондео турбината не е с променлива геометрия.
На другия мотор- 130 коня се управялва турбината с ваккуми и клапани.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от ЯЛТА » 23 юни 2019, 00:14

Умряла ти е електрониката на ГНП-то.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от fugative » 23 юни 2019, 10:22

Малко преди 2000 оборота забива моцуната все едно нещо е спъва и към 2500 съвсем леко сеусеща турбота,колата има вакуми и е следремонт на двигатела от ремонта остана без турбо

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от OgiDogi » 23 юни 2019, 10:49

fugative написа:
23 юни 2019, 10:22
Малко преди 2000 оборота забива моцуната все едно нещо е спъва и към 2500 съвсем леко сеусеща турбота,колата има вакуми и е следремонт на двигатела от ремонта остана без турбо
Кой прави ремонта и в какво се състоеше?
По-скоро нещо не е направено както трябва, примерно веригата не е зацепена правилно и на помпата и бяга предварението - караш обратно при майстора за проверка. Ако ти си майсторът, разглобявай и сглобявай, докато откриеш какво пропускаш (може и някой датчик да е). Винаги има вероятност и електрониката на помпата да е изпукала, защото примерно си започнал да разкачваш букси преди да откачиш акумулатора.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от fugative » 23 юни 2019, 17:56

Удави се във един гьол и влезна вода през филтъра изкриви една биела във това се състоя ремонта,диагностиката лови грешка на дибетомера сложихме друг и пак същото

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от OgiDogi » 23 юни 2019, 18:37

fugative написа:
23 юни 2019, 17:56
Удави се във един гьол и влезна вода през филтъра изкриви една биела във това се състоя ремонта,диагностиката лови грешка на дибетомера сложихме друг и пак същото
Заседнал в отворено положение EGR може да предизвика грешка за дебитомер и понеже разтоварва налягането в колектора - все едно турбината не надува достатъчно.
И друг път, като имаш проблем - давай малко предистория и информация за диагностични кодове за грешка и евентуални предходни/последвали интервенции, както и точният модел и година (особено кубатура и мощност на двигателя).
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от fugative » 23 юни 2019, 20:04

Колега ако е заседнал ЕГР клапана къв е варианта има ли шанс да се ремонтира

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от OgiDogi » 24 юни 2019, 20:02

fugative написа:
23 юни 2019, 20:04
Колега ако е заседнал ЕГР клапана къв е варианта има ли шанс да се ремонтира
Ако колата е давена в гьол, има вероятност по време на ремонта да е ръждясала оста на EGR клапана и още при първото отваряне да е заседнала. Сваляш, оглеждаш, пръскаш с почистващи и смазващи спрейове и стържеш нагар и ръжда където и колкото може, като внимаваш да не надереш контактната повърхност на "паричката", която затваря потока на изгорелите газове.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от fugative » 07 юли 2019, 09:04

Клапана работи раздижихме и смазахме но проблема продължава диагностиката показва следната грешка "входящ температура въздух датчик 1 верига" нямам вече идей турбото продължава да се усеща след 2500 оборота просто няма тяга

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем турбо

Мнение от OgiDogi » 07 юли 2019, 12:10

Ами, то си пише - явно има проблем с окабеляването на датчика за температура на въздуха към колектора или направо е прекъснал самият датчик. На Фокус се намираше на изхода на интеркулера, преди гофрирания маркуч, на Мондеото може би е пак там някъде. Няма да се учудя, ако просто сте забравили да го включите или буксата не е влязла достатъчно.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта