мондео гасне
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 10 окт 2010, 21:06
- Модел на автомобила: mondeo 2.0
- Status: Извън линия
мондео гасне
колеги помагайте колата е мондео комби 2003 2,0 тдци 115к.с в движение светва лампа за подгрев и гасне независимо от температурата на двигателя
сменени са горивен филтър 1 дюза като нея сме я обучили ,клапана за високо налягане на горивото който се намира на гнп
помагайте ако някой е имал такъв проблем да сподели как се е справил
сменени са горивен филтър 1 дюза като нея сме я обучили ,клапана за високо налягане на горивото който се намира на гнп
помагайте ако някой е имал такъв проблем да сподели как се е справил
- Alex86
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 02 апр 2018, 09:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 146PS Petrol Sedan (2001)
Ford Focus MK1 1.8TDCI 115PS Turnier (2002)
[ПРОДАДЕНА: Audi S3 Quattro (8L) 1.8T 225PS Hatchback (2002)]
Audi A6 4F2 3.0TFSI Quattro Sedan (2008) - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: мондео гасне
Здравей, колега.
Не са ти отговорили от доста време, та предполагам вече си намерил решение на проблема без да чакаш. И все пак - няма еднозначен отговор. Както Фордманиака обича да казва - качествена диагностика трябва.
Имам един окаян Фокус 1.8TDCI, който дадох на сина на приятел да се учи. Момчето закъса на 2-рия ден - умрях от срам. Колата загаснала в движение и не иска да пали. Като дошли от пътна помощ проверили за въздух в горивната с-ма и още някакви работи (момчето не можа да ми обясни). Накрая го докараха с репатрака до нас и естествено колата запали щом я свалиха (български късмет, както се казва). Докато я вкарам в двора пак умря - върти стартера и нищо. Закачам я за лаптопа и гледам - датчик за разпределителен вал не е давал сигнал. Смених датчика и колата си върви без ядове.
Това, което искам да кажа е, че ако не бях проверил грешката, можеше и да откарам със седмици да пробвам и сменям части и пак да не оправя проблема. Също да кажа, че диагностиката не е само гледане на грешки - те само насочват къде да провериш. Ако дава кофти показание някой датчик може да се зацапал и развалил, но може и да отчита правилно и да има друг проблем. Просто ще знаеш каква система да провериш.
Не са ти отговорили от доста време, та предполагам вече си намерил решение на проблема без да чакаш. И все пак - няма еднозначен отговор. Както Фордманиака обича да казва - качествена диагностика трябва.
Имам един окаян Фокус 1.8TDCI, който дадох на сина на приятел да се учи. Момчето закъса на 2-рия ден - умрях от срам. Колата загаснала в движение и не иска да пали. Като дошли от пътна помощ проверили за въздух в горивната с-ма и още някакви работи (момчето не можа да ми обясни). Накрая го докараха с репатрака до нас и естествено колата запали щом я свалиха (български късмет, както се казва). Докато я вкарам в двора пак умря - върти стартера и нищо. Закачам я за лаптопа и гледам - датчик за разпределителен вал не е давал сигнал. Смених датчика и колата си върви без ядове.
Това, което искам да кажа е, че ако не бях проверил грешката, можеше и да откарам със седмици да пробвам и сменям части и пак да не оправя проблема. Също да кажа, че диагностиката не е само гледане на грешки - те само насочват къде да провериш. Ако дава кофти показание някой датчик може да се зацапал и развалил, но може и да отчита правилно и да има друг проблем. Просто ще знаеш каква система да провериш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта