Разделяне по модели

...за всичко свързано с "Клуб Форд България" и неговите потребители
Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от The seven » 30 окт 2008, 21:43

toto написа:Добре де какво толкова лошо съм написал?

Форумът си е ваш и аз съм никой. Не искам да карам никой да прави каквито и да е промени. Просто изказвам мнение.

А относно оставането на сегашните категории и добавянето на нови не виждам никакъв проблем освен, че първата страница на форума ще стане много голяма.
Форумът е на всички които пишат в него. Ти си един от пишещите и даваш своя принос в него.
Да в огромната страница ако стане това което предлагаш е единият проблем. Другият е че тогава съвсем няма да може да се намира това което се търси.
И не мисли че някой иска да се кара или да влиза в конфликти.
Поздрави
Изображение

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от angel.krasimirov » 31 дек 2008, 23:28

Здравейте,

аз наистина съм много нов тук, за да се цени мнението ми, но в случая преди да напиша каквото и да е изчетох много внимателно всички "ЗА" и "ПРОТИВ" разделянето и сортирането на сегашните мнения!

Аз съм съвсем нов ентусиаст на тема Форд, но като бивш ползвател на VW форума ми се струва, че наличието на подфоруми, означаващи класовите семейства (пр.: 1. КА,Фиеста, Пума 2. Ескорт, Орион, Фокус 3. Сиера, Мондео, Скорпио 4. Други модели) не е много обемно като таск. Идеята е не да се пренареди наличната, а да се структурира бъдещата информация по теми!
Аргумента, че се споделят впечатления за един модел, които намират приложение и при друг според мен няма голяма тежест, защото това е въпрос на правилно формулиране на заглавието и умело боравене с търсачката :idea:
Класовото разделение е и най-разбираемото за нови потребители. Нали все пак не сме затворено общество, а целта на форума е да се приобщят възможно най-голям брой приятели на марката Форд!

Сигурен съм, че мнението ми няма да се приеме позитивно, но ако се вникне в него то е доста добре аргументирано. А това, че ще се положат малко усилия и този факт се явява основна спънка, бих предпочел да не го бях прочел... Това е все едно да ти е за смяна маслото, но да кажеш "за да го сменя трябва да се разкарам до сервиза, да чакам, да дам пари... По-добре да си я карам така, какво и е, нали работи".

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от cenzor » 01 яну 2009, 02:03

angel.krasimirov написа: Сигурен съм, че мнението ми няма да се приеме позитивно, но ако се вникне в него то е доста добре аргументирано. А това, че ще се положат малко усилия и този факт се явява основна спънка, бих предпочел да не го бях прочел... Това е все едно да ти е за смяна маслото, но да кажеш "за да го сменя трябва да се разкарам до сервиза, да чакам, да дам пари... По-добре да си я карам така, какво и е, нали работи".
Ако разбираш от phBB и имаш много свободно време - предполагам, че ще се предложиш за доброволец, за да го направиш ти, нали?
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от angel.krasimirov » 01 яну 2009, 10:54

cenzor написа:
angel.krasimirov написа: Сигурен съм, че мнението ми няма да се приеме позитивно, но ако се вникне в него то е доста добре аргументирано. А това, че ще се положат малко усилия и този факт се явява основна спънка, бих предпочел да не го бях прочел... Това е все едно да ти е за смяна маслото, но да кажеш "за да го сменя трябва да се разкарам до сервиза, да чакам, да дам пари... По-добре да си я карам така, какво и е, нали работи".
Ако разбираш от phBB и имаш много свободно време - предполагам, че ще се предложиш за доброволец, за да го направиш ти, нали?
Зависи какво влагаш в "разбирам". Аз съм много добър приятел със собствениците на http://www.359gsm.com, така че мога да видя как става :D За втората част време нямам, защото през седмицата всеки ден съм в различен град с преспиване, а weekend-ите се занимавам с котката, жената, къщата (не само в тази последователност :D ) и така... В този смисъл доброволец от мен няма да излезе, защото не съм от хората на принципа "дума дупка не прави", но с идеи и помощ когато мога, винаги бих бил полезен :D
Последна промяна от angel.krasimirov на 10 яну 2009, 22:13, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от HACKO » 01 яну 2009, 17:03

Автомобилите, дори и различните марки, имат еднаква конструкция идентични проблеми и съответно идентично решение на проблема. Затова ако ще си помагаме за проблеми по-добре е да са наедно. Ако ще правим художествена галерия, тогава разделянето по модели че и по години е задължително.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от angel.krasimirov » 01 яну 2009, 19:03

HACKO написа:Автомобилите, дори и различните марки, имат еднаква конструкция идентични проблеми и съответно идентично решение на проблема. Затова ако ще си помагаме за проблеми по-добре е да са наедно. Ако ще правим художествена галерия, тогава разделянето по модели че и по години е задължително.

Здравей Наско,

виждам, че ти си един от най-яростните привърваници на това разделяне по модели да няма. Това е нормално, защото отрицанието е най-естествената човешка реакция... Както и да е... Тук не говорим само за това дали един съвет ще бъде открит по-лесно от свикналите с формата потребители и дали ще се наложи да направят два-три клика повече, а за това доколко достъпен и лесен за използване е форума от новите потребители като мен например.
Да ти кажа честно като такъв, нямам си и идея дали даден проблем на Мондео 2005-та ще е сходен с подобен на Фокус 2007-ма и т.н., а от друга страна човек, който знае тези заменяеми връзки ще се сети да погледне в подфорума, който го интересува...

Зарязвайки обяснения от този вид, ще синтезирам, че идеята е да е лесно и достъпно на незнаещите, а не на спецовете :wink:

Този отявлен спор мове да се реяи много просто. Става въпрос за създаване на 3 до 4 подфорума по класове автомобили. Нека се направят без да се местят теми и потребителите ще реяат съдбата им. Ако има интерес към тях, значи са логичният избор. Няма кой знае каква философия... Това е и най-демократичният и прозрачен вариант.

Естествено тук това може да не се толерира, но е хубаво да няма и подфорум за предловения и идеи. Казва се ясно: Потребителю, това е форума на Форд в БГ. Ако ти харесва си добре дошъл, ако ли не си свободен да не го посещаваш!

Много те моля, обаче, да не приемая мнението ми като лично отношение към теб, защото определено не е такова. просто не е нормално да има толкова голям интерес от съфорумци във времето и да се отсичат толкова грубо с псевдоаргументи :D

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от DigiPro » 01 яну 2009, 19:37

Форума е много добре структуриран в момента. Има добра търсачка и ако човек се научи да работи с нея може лесно да открие решение на проблемите си. Дори да е разделено по модели надали някой ще прочете всичките 1000 теми за Фиеста например за да намери отговор. Иска или не пак ще трябва да ползва търсачката.

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от angel.krasimirov » 01 яну 2009, 20:04

DigiPro написа:Форума е много добре структуриран в момента. Има добра търсачка и ако човек се научи да работи с нея може лесно да открие решение на проблемите си. Дори да е разделено по модели надали някой ще прочете всичките 1000 теми за Фиеста например за да намери отговор. Иска или не пак ще трябва да ползва търсачката.
Това дали е достъпен може само новорегистриран да го каже обективно! Твоето мнение е до голяма степен субективно, предвид на факта, че си не само ползвател, но и мод. Това е все едно да кажа, че моето PC е перфектно организирано! За мен е, но ако нчкой му трчбва нещо - тежко му...

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от DigiPro » 01 яну 2009, 20:21

angel.krasimirov написа:Това дали е достъпен може само новорегистриран да го каже обективно! Твоето мнение е до голяма степен субективно, предвид на факта, че си не само ползвател, но и мод. Това е все едно да кажа, че моето PC е перфектно организирано! За мен е, но ако нчкой му трчбва нещо - тежко му...
Колега когато преди няколко години напуснахме старият форум в dir.bg всички бяхме новорегистрирани тук и на всички ни беше отначало трудно свикването с новият форум. С времето и с ползването човек свиква. Ти сега си се регистрирал и веднага се впускаш да пишеш във всички раздели и да даваш мнения. Успокой малко топката. Все едно сега току що да си изкарал книжка и да седнеш в някоя супер спортна кола и да караш с 240км/ч.

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от angel.krasimirov » 01 яну 2009, 20:58

DigiPro написа:
angel.krasimirov написа:Това дали е достъпен може само новорегистриран да го каже обективно! Твоето мнение е до голяма степен субективно, предвид на факта, че си не само ползвател, но и мод. Това е все едно да кажа, че моето PC е перфектно организирано! За мен е, но ако нчкой му трчбва нещо - тежко му...
Колега когато преди няколко години напуснахме старият форум в dir.bg всички бяхме новорегистрирани тук и на всички ни беше отначало трудно свикването с новият форум. С времето и с ползването човек свиква. Ти сега си се регистрирал и веднага се впускаш да пишеш във всички раздели и да даваш мнения. Успокой малко топката. Все едно сега току що да си изкарал книжка и да седнеш в някоя супер спортна кола и да караш с 240км/ч.
Колега, благодаря за кратката нравопоучителна реч. В никакъв случай не искам да съм "черната овца" тук. Ще разкава един научен експеримент и повече нчма да драсна ред тук:

Учени завряли вода до 100 градуса и в плитката тенджера пуснали жабче. То подскокнало и избягало.
След това напълнили същия съд с хладка вода и сложили жабчето в съда. То останало там. Учените сложили съда върху котлон с бавен огън и температурата много бавно започнала да се повишава. Животинката не мърдала от удобната си среда. Когато, обаче, температурата достигнала точка на кипене, учените констатирали, че жабчето вече не мърда защото се е сварило и е починало.
Експеримента е популярен и повтарян многократно! Изводите ги оставям на вас :wink:

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от Peet » 01 яну 2009, 22:29

Тази тема се превърна в състезание по назидателност, витиеватост и на моменти чист инат. Както се вижда въпроса с разделянето вълнува нищожна част от форумците-4-5 души, като последното мнение е от повече от 2м. Това веднага прави безмислено обсъждането на този въпрос! И в двете посоки има "За" и "Против". Ако ще си показваме кой колко мъдрост е събрал и колко прав се чувства, мисля,че този форум не е подходящ.
За мен най-важното от този вид на форума е че се чувстваме една общност-собственици, любители, фенове и дори апологети на Форд. Няма значение кой какъв модел има, важното е че се познаваме по имена, а много от хората и лично :!: Това е идеята-"дъ биг айдиа" както казват французите ;):
На мен лично много неща ми са от голяма полза и доста неща ми се изясниха,(независимо,че сме малко собствениците на моя модел)защото много от нещата са принципно еднакви :!:
Ценното е че сме добронамерени един към други си помагаме и подкрепяме както можем.

Весела и щастлива Нова година на всички, много здраве и безаварийни километри!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от diesel1.6 » 01 яну 2009, 23:24

angel.krasimirov написа:Ще разкава един научен експеримент и повече нчма да драсна ред тук:

Учени завряли вода до 100 градуса и в плитката тенджера пуснали жабче. То подскокнало и избягало.
След това напълнили същия съд с хладка вода и сложили жабчето в съда. То останало там. Учените сложили съда върху котлон с бавен огън и температурата много бавно започнала да се повишава. Животинката не мърдала от удобната си среда. Когато, обаче, температурата достигнала точка на кипене, учените констатирали, че жабчето вече не мърда защото се е сварило и е починало.
Експеримента е популярен и повтарян многократно! Изводите ги оставям на вас :wink:
Не е жабче, ами 7-8 милиона българи...
Ще се делим ли на модели? А може ли да има интермоделни релации по двигатели - например 1,8 д?

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от la4o » 02 яну 2009, 11:48

Тук ставаме свидетели на явлението "Нов съм, видях грешките ви и с великодушие ще ви ги споделя".

Всеки път когато видя темата вдигната се оказва, че някой скоро регистриран тук и почти задължително дългогодишен потребител на друг форум, е прозрял къде се крият грешките на този "иначе толкова прекрасен форум" и е решил да ги оправи.

За последен път ще кажа в какво всъщтност опира въпроса.

Дискусията "Коя подредба е по-добра", я водихме преди... хм... може би 5-6 години. В момента не става въпрос как ще бъде, а ако има промяна, то КОЙ ЩЕ Я НАПРАВИ?!
Разгледайте темата назад... почети на всеки който е дал "идеята" да преподредим форума е оценил, че работата е малко и елементарна, но въпреки всичко е отказал да е доброволец ;)

Нека направим аналогия... Започвате да членувате в клуб... влизате в залата им по време на сбирка, запознавате се малко хора, които са около вратата, качвате се веднага на трибуната, говорите три часа за себе си... накрая давате предложението залата да се подреди в съвсем друг ред, защото от пръв поглед се вижда, че така не е удобно. Дори и да има съгласни, вие не слизате от трибуната за да им помогнете в разместването на мебелите, а давате наставления, кое в каква посока да се премести...

не... това не ми звучи добре... аз днес няма да местя...

Мисля, че тези дни ще се присетя и ще заключа темата.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от samsung_bg » 02 яну 2009, 12:00

la4o написа:...
Мисля, че тези дни ще се присетя и ще заключа темата.
Който толкова много държи да си чете и пише само за неговия модел може спокойно да си направи нов, отделен форум например за Ескорт(сигурно не е много трудно ;): ) и няма да му се месят разни Фокуси, Фиести и т.н.
Изображение

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от angel.krasimirov » 02 яну 2009, 21:27

la4o написа:Тук ставаме свидетели на явлението "Нов съм, видях грешките ви и с великодушие ще ви ги споделя".

Всеки път когато видя темата вдигната се оказва, че някой скоро регистриран тук и почти задължително дългогодишен потребител на друг форум, е прозрял къде се крият грешките на този "иначе толкова прекрасен форум" и е решил да ги оправи.

За последен път ще кажа в какво всъщтност опира въпроса.

Дискусията "Коя подредба е по-добра", я водихме преди... хм... може би 5-6 години. В момента не става въпрос как ще бъде, а ако има промяна, то КОЙ ЩЕ Я НАПРАВИ?!
Разгледайте темата назад... почети на всеки който е дал "идеята" да преподредим форума е оценил, че работата е малко и елементарна, но въпреки всичко е отказал да е доброволец ;)

Нека направим аналогия... Започвате да членувате в клуб... влизате в залата им по време на сбирка, запознавате се малко хора, които са около вратата, качвате се веднага на трибуната, говорите три часа за себе си... накрая давате предложението залата да се подреди в съвсем друг ред, защото от пръв поглед се вижда, че така не е удобно. Дори и да има съгласни, вие не слизате от трибуната за да им помогнете в разместването на мебелите, а давате наставления, кое в каква посока да се премести...

не... това не ми звучи добре... аз днес няма да местя...

Мисля, че тези дни ще се присетя и ще заключа темата.
Ако е идеята да се почувствам "на гости" го каза доста нетактично - ако ще си говорим за добри обноски и маниери.
Ако проблема опира до липса на желание и време - писал съм по-горе - заключете темата за предловения. Всяко предложение за промяна, колкото и добро и уместно да е, ще Ви коства услилич, за да го реализирате. Явно не Ви се полагат такива, така, че темата е без смисъл. По-добре да я няма - ето ново предловение, което ще се реализира без да правите почти нищо!
Ако спора е до това кое е по-функционално и кое от къде е копирано имам много добър пример - отново! Опел години наред се опита да наложи нелогичното включване на осветлението в купето от превключвателя за светлините чрез издърпване към водача... Да, но след хиляди критики от преса и клиенти в новите модели това е забравено минало, за което никой не говори. В тази връзка, щом има моделно разделение в 90% от авто форумите, значи има идея в това. Да не би феновете на БМВ, Фолксваген, Ауди, Мерцедес и т.н. да не си помагат взаимно. Да не би само Форд да има взаимосвързани проблеми в различните класове и модели - НЕ! Просто не искате да признаете, че това е неясно и нефункционално! И това добре, но не обиждайте хората с идеи на чужди и излишни!
Наистина за последно - една максима - "Когато човек има желание, търси начин; Когато няма желание, търси извинение" :wink:

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от cenzor » 02 яну 2009, 21:34

angel.krasimirov написа:За втората част време нямам, защото през седмицата всеки ден съм в различен град с преспиване, а weekend-ите се занимавам с котката, жената, къщата (не само в тази последователност :D ) и така... В този смисъл доброволец от мен няма да излезе, защото не съм от хората на принципа "дума дупка не прави", но с идеи и помощ когато мога, винаги бих бил полезен :D
angel.krasimirov написа: Наистина за последно - една максима - "Когато човек има желание, търси начин; Когато няма желание, търси извинение" :wink:
*00147*
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от diesel1.6 » 02 яну 2009, 23:02

Я стига сме писали - форд да нямат 10 модела и 5 вида коли... нито камиони ползваме, нито дори бусове, Само ескорти, мондео, сиера, фиеста и то двигателите са няколко подобни вида. Един форум е много, и трябва да ползваме търсачка, втори е съвсем излишен. ако някой иска да се упражнява с компютрите - е нета е безкраен, да прави форуми. Тук си е добре.
:)

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от la4o » 03 яну 2009, 18:48

angel.krasimirov написа:Ако е идеята да се почувствам "на гости" го каза доста нетактично - ако ще си говорим за добри обноски и маниери.
Ако проблема опира до липса на желание и време - писал съм по-горе - заключете темата за предловения. Всяко предложение за промяна, колкото и добро и уместно да е, ще Ви коства услилич, за да го реализирате. Явно не Ви се полагат такива, така, че темата е без смисъл. По-добре да я няма - ето ново предловение, което ще се реализира без да правите почти нищо!
Ако спора е до това кое е по-функционално и кое от къде е копирано имам много добър пример - отново! Опел години наред се опита да наложи нелогичното включване на осветлението в купето от превключвателя за светлините чрез издърпване към водача... Да, но след хиляди критики от преса и клиенти в новите модели това е забравено минало, за което никой не говори. В тази връзка, щом има моделно разделение в 90% от авто форумите, значи има идея в това. Да не би феновете на БМВ, Фолксваген, Ауди, Мерцедес и т.н. да не си помагат взаимно. Да не би само Форд да има взаимосвързани проблеми в различните класове и модели - НЕ! Просто не искате да признаете, че това е неясно и нефункционално! И това добре, но не обиждайте хората с идеи на чужди и излишни!
Наистина за последно - една максима - "Когато човек има желание, търси начин; Когато няма желание, търси извинение" :wink:
Искаш да си признаем нещо, което ти твърдиш??? Може би някой друг го твърди, може би е неписана истина, или директива на ЕС, а може би са правени проучвания??? Само ми отговори на каква база ти написа ФАКТА, че тази подредба е "неясно и нефункционално" ;)

Също така, заявяваш като факт, липсата на желание и време... Точно това НЕТАКТИЧНО съм написал. Сега ще го разясня за да няма недоразумения! Имах предвид, че не приемам мнения и предложения от хора, които току що са влезли и нямат и идея от това, което се прави, което е направено и което ще се прави. Ако беше ползвал известно време форума, ако се беше запознал с хората и техния принос към едно или друго, ако беше научил, кой колко желание е имал и колко усилия е положил, мисля, че щеше да бъдеш по предпазлив в определенията и максимите ;)

А относно усилията които ще коства също ще разясня, тъй като и това съм правил... за да се смени структурата на форума сега, трябва всички теми да се "изсипят" в една временна категория, да се изтрият старите форуми, да се създадат нови и след това, ръчно, тема по тема, да се разпределят всички теми от временната в новосъздадените, според това кактво пише в тях (което предполага и тяхното прочитане, макар и по диагонал). Това сме го правили веднъж преди 5 години, когато се обединиха два форума (съмнявам се да си прочел историята). Тогава регистрираните потребители бяха около 3000 и темите бяха ПЪТИ по-малко. Тогава, 5 човека, отделиха почти 10-15 часа за да четат и прехвърлят на ръка темите от един в друг раздел...

В момента са повече от 175 хил. теми :) Нека да посмятаме...
Ако отнема по 1 минута на тема за да я прегледаш диагонално (тъй като заглавията, както стана ясно не са читави), да прецениш в кой раздел да бъде и да я преместиш в него, това прави 175 000 минути... това са близо 2917 часа ;) да го разделим на 10 човека (предполагам че десетима модератори ще зарежат всичко и сляпо ще се хвърлят да изпълнят идеята на по-малко от тях хора за преподреждане на форума) та, това прави по близо 292 часа на човек ;) не е толкова много... да предположим че тези хора, ще бъдат предани докрай и ще отделят по 15 часа на ден за форума... Ми това са някакви си 19 дни за всеки... Ха! то не било толкова страшно... какво са 19 дни, по 15 часа на ден да четеш всяка минута по една тема и да я прехвърляш в раздела в който и е мястото... НИЩИЧКО :-D Аз мисля да почна от утре сутрин... търся още 9 човека!!! Някой желаещ? Аааа, какво ще получите ли? Е как може да питате такива въпроси - нищо! Ще бъдете удовлетворени, че сте изпълнили желанието на драгия юзер! Хм... питате, какво ще стане ако някой друг иска подредбата да е по стария начин? Не знам... пак ще го върнем... колко му е, нали вече имаме тренинг ;) или може да направим два паралелни форума и модераторите да разпределят темите от единия в другия за да е подредено... сигурно няма да е толкова страшно ;)

Това всичкото го написах за да ви покажа, че имам желание - като търся начин как да стане, значи имам желание, нали така? :)

А понеже няколко пъти стана въпрос, че не трябва да се местят старите неща, а само новите да се започнат така, това за мен означава ново начало... форум във форума... една празна структура, която започва да се пълни и една пълна структура, която се използва от старите потребители и постепенно бива забравяна... звучи ми безсмислено! Равносилно е днес да кажем КРАЙ, да изтрием този форум и да започнем с нов...

Относно темата за предложения, благодарим на всеки, който дава предложения, но е така добър да чуе доводите ни когато обясняваме защо дадено предложение не би могло да се случи и в случай, че може да помогне или да промени доводите ни - да го направи... Досега в над 5 годишната история на форума са се получили не повече от 5 конкретни предложения за помощ! Отговорил съм на всяко едно от тях, като в повечето случаи ми е било трудно да скрия учудването си и да изразя благодарността си към хората, които са се сетили с какво могат да са полезни и са го предложили.

И за последно бих искал да отбележа, че отношението ми към angel.krasimirov в никакъв случай не е лошо или заядливо, а ако ви се струва такова, то се ограничава единствено и само до позицията му по която спорим и всеки който ме познава в този форум, може да потвърди, че не би се отразило върху цялостното ми отношение към него ;)

Поздрави,
la4o

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от kEFi » 03 яну 2009, 19:32

Сегашната подредба на форума не е плод на нечий инат! За откривателите на топлата вода - форума е имал структура по модели, но евоюлира до настоящият си вид точно заради функционалност. За новоизлюпени мениджъри - готовите решения не винаги са най-удачни! Необходимо е да се запознае човек с подробностите на нещата.... :twisted:

angel.krasimirov
Status: Извън линия

Re: Разделяне по модели

Мнение от angel.krasimirov » 04 яну 2009, 14:50

Колеги,
Надявам се и бъдещи приятели и познати,
както казват англичаните (с тяхното странно чувсто за хумор), може би стъпихме на грешен крак :)

Няколко кратки пояснения какво съм и не съм имал предвид с кроткото си предложение:

1. Когато казвам, че е неясно и неструктурирано правилно съдърванието на форума към момента, аз изхождам от позищията на ползвател на други авто форуми на други марки, структурирани по предложения от мен начин. Това е все едно на човек ползващ 15 години Windows да му дадея един Mac. Да, безспорно Mac има редица предимства, но е НЕПОНЯТЕН и ТРУДНОРАЗБИРАЕМ за горкия човечец!
2. Никога не омаловажавам ничии труд. Това ми е против принципите. Но друг принцип ми е като забележа, че се полага много труд в грешна (СПОРЕД МЕН) посока - да го казвам.
3. Щом явно има категорично решение да не се сменя формата на форума - лесно е. Просто го напишете тук, за да се съобразя с това!

Логиката на Лъюо е както много правилна, така и много грешна, но е най-аргументираната до момента и аз я приемам!

В отговор - не не съм приел отношението и изказванията на Лъчо лично, даже напротив.

С пожелания за много успехи и реализиране на нови идеи,
Ангел

ПП: За мен образец за красив и подреден авто-форум е този на Алфа Ромео. наистина е вложено много, за да е в този, така юзър-френдли формат. А и е много, много естетски издържан...

Отговори

Върни се в “Предложения, похвали и оплаквания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта