да поискаме инфо за карането на къси от мото пфое

...за всичко свързано с "Клуб Форд България" и неговите потребители
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

да поискаме инфо за карането на къси от мото пфое

Мнение от diesel1.6 » 04 ное 2006, 22:53

въпроса е за монтажа на дневни светлини на колите ни.
едната тема по въпроса е тукhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1241#51241

аз не мога да се представя достатъчно представително, има ли някой с възможност за това и с ясна идея за въпроса?

всъщност, ако админа ме упълномощи и насочи към някой наш човек, аз ще водя кореспонденцията по въпроса.

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: да поискаме инфо за карането на къси от мото пфое

Мнение от licho » 06 ное 2006, 18:48

diesel1.6 написа:въпроса е за монтажа на дневни светлини на колите ни.
едната тема по въпроса е тукhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1241#51241

аз не мога да се представя достатъчно представително, има ли някой с възможност за това и с ясна идея за въпроса?

всъщност, ако админа ме упълномощи и насочи към някой наш човек, аз ще водя кореспонденцията по въпроса.
аз пуснах на няколко мейла от сайта едно писмо пък какво ще стане ще видим :)

12.11.2006 : няма отговор, не съм и очаквал че ще има
Последна промяна от licho на 12 ное 2006, 19:17, променено общо 1 път.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: да поискаме инфо за карането на къси от мото пфое

Мнение от diesel1.6 » 10 ное 2006, 21:26

licho написа: аз пуснах на няколко мейла от сайта едно писмо пък какво ще стане ще видим :)
дано стане нещо! ! :)
искам дневни да си сложа - дето двата фара са последователно вързани. друго си е да си почине акумулаторът през деня с по-малко товар.
пък то въпросът ми беше редно ли е да напишем такова писмо и то да е от името на форума

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: да поискаме инфо за карането на къси от мото пфое

Мнение от licho » 16 ное 2006, 11:27

самото запитване:
Здравейте,
Както ви е известно вече, от 1 ноември до 1 март според новите изисквания на КАТ, и през деня автомобилите трябва да се движат с включени фарове.
Тези изисквания са в сила и в някой северни държави в Европа. За тези страни автомобилите се произвеждат с възможност за работа на фаровете на по-ниска консумация на енергия и съответно по нисък интензитет на светлината Факт е, че автомобилите са идентични, с тези които се използват в останалите страни. В смисъл в северните държави има някой неща допълнително добавени, а на останалите просто не се добавят тези елементи, но реално има възможност да се добави.
Конкретно имам следният въпрос, мога ли това да го осъществя във вашите сервизи и каква ще бъде цената за която ще бъде направено - автомобила е форд фиеста мк3 годината е 1992 фаровете са с електрическо регулиране.
Този въпрос се зароди във форумите на притежателите на автомобили Форд в България и вероятно бихте имали доста клиенти оттам, а и много хора биха били доволни - защото това решение означава по-малко изразходвана енергия, съответно по нисък разход на гориво и по-малко отработени газове.

Благодаря предварително и приятен ден




получих отговор на запитването

Само автомобилите произведени за скандинавския пазар са оборудвани с DTRL/Daytime running lamps/.
Автомобилите за нашия пазар нямат такава система и съответно нямат и подготовка /инсталация/.
За съжаление, не е възможно да изработим допълнителна инсталация, защото не се предлагат куплунзи и основи за релета като резервна част.
Както и това, че нямаме право да променяме произволно заводската спецификацията на автомобила и не можем да дадем гаранция на тази промяна.


EDIT: да добавя и въпроса все пак. питал съм и за конкретен модел, ако евентуално става да се добие представа и за средствата
Последна промяна от licho на 17 ное 2006, 00:15, променено общо 1 път.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 ное 2006, 17:49

??? мойта си има гнезда за релета, даже са захранени само дето нямам съответните релета защото с обикновенни не става. Предполагам че в едното трябва да има някаква електроника защото едното напрежение се променя при работещ двигател. Мислех да ходя в МП да питам за това реле обаче от отговора разбирам че няма смисъл.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 17 ное 2006, 12:31

Забравяте, че питате основно за автомобили, които НЕ СА произведени за BG пазара - визирам внесени стари от Европа основно т.е. от различни пазари....а МП може и даде отговор за автомобилите, поръчани от тях, за БГ и продадени тука! Така, че като казват, че няма възможност - това не е миродавно за ВСИЧКИ!

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: да поискаме инфо за карането на къси от мото пфое

Мнение от licho » 17 ное 2006, 14:18

какво е различното за бг пазара в сравнение с останалите.
както се говореше в други теми махат се някой неща за да падне цената.
не вярвам фирмата която е известна с конвейрното производство да прави специфични автомобили. ще дам пример моята фиеста има статични задни стъкла в купето. обаче си има отвори и възможност да си монтирам отварящи се - запушени са с пластмасови тапи.
панела с бушоните е наполовина запълнен, липсват тези за екстрите които ги нямам ел. стъкла огледала, предни фарове за мъгла и т.н.
поставям устройството и поставям кабелите. същото е и с релетата. не съм го отварял но е така.
фаровете и тяхното управление не са част от колата което може да е различно за дадена марка. ако се разгледа схемата може да се види.

тоест автомобилите форд произведени за тук не са с различни части - просто не са поставени някой от нещата с цел по-ниска цена или климатични особености. това важи за всички автомобили а и не само за тях
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: да поискаме инфо за карането на къси от мото пфое

Мнение от kEFi » 17 ное 2006, 17:15

licho написа:самото запитване:
Здравейте,
Както ви е известно вече, от 1 ноември до 1 март според новите изисквания на КАТ, и през деня автомобилите трябва да се движат с включени фарове.
Тези изисквания са в сила и в някой северни държави в Европа. За тези страни автомобилите се произвеждат с възможност за работа на фаровете на по-ниска консумация на енергия и съответно по нисък интензитет на светлината Факт е, че автомобилите са идентични, с тези които се използват в останалите страни. В смисъл в северните държави има някой неща допълнително добавени, а на останалите просто не се добавят тези елементи, но реално има възможност да се добави.
Конкретно имам следният въпрос, мога ли това да го осъществя във вашите сервизи и каква ще бъде цената за която ще бъде направено - автомобила е форд фиеста мк3 годината е 1992 фаровете са с електрическо регулиране.
Този въпрос се зароди във форумите на притежателите на автомобили Форд в България и вероятно бихте имали доста клиенти оттам, а и много хора биха били доволни - защото това решение означава по-малко изразходвана енергия, съответно по нисък разход на гориво и по-малко отработени газове.

Благодаря предварително и приятен ден




получих отговор на запитването

Само автомобилите произведени за скандинавския пазар са оборудвани с DTRL/Daytime running lamps/.
Автомобилите за нашия пазар нямат такава система и съответно нямат и подготовка /инсталация/.
За съжаление, не е възможно да изработим допълнителна инсталация, защото не се предлагат куплунзи и основи за релета като резервна част.
Както и това, че нямаме право да променяме произволно заводската спецификацията на автомобила и не можем да дадем гаранция на тази промяна.

EDIT: да добавя и въпроса все пак. питал съм и за конкретен модел, ако евентуално става да се добие представа и за средствата

Отговори

Върни се в “Предложения, похвали и оплаквания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта