Всмукателни колектори??? - Газ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 10 сеп 2005, 03:23

От ескорт нали стават, защо да леете?

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 10 сеп 2005, 10:11

не винаги стават . има ли 2000сс ескорти?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 10 сеп 2005, 10:29

Greek написа:не винаги стават . има ли 2000сс ескорти?
има, но са RS и са "малко" по-различни :)

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 10 сеп 2005, 12:16

Човека е искал да слага турбо, затова сменя колекторите - вашите намерения са малко по-различни но причината (пластмасовите колектори на Мондео-то) е същата.
Колелкторите са от Ескорт 1,8:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Какво ви е нужно?

Комплект колектори от Ескорт:

Изображение

На горната картинка колекторите са със сменена дроселова клапа. Има разлика в диаметъра на дроселовата клапа между 1.8 и 2.0.
В ляво 1.8, в дясно 2.0:

Изображение

Инжекторите от 2.0 пасват в колекторите от 1.8 идеално, заменят се.
Датчика за положение на дроселовата клапа на 2.0 върви комплект със дроселовата клапа - замяната е налице.
Датчика за температура на засмуквания въздух е еднакъв на почти всички фордове (моят на 1.4 е еднакъв с 1.8 16 клапана, имам ги и двата и съм сверил номерата им) - няма нужда от смяна, ако се съмнявате заменяйте.
Клапана за празен ход - на мондео-то не съм го виждал на живо, но съм сигурен ще е като на Ескорт-а.
Пластмасовата тръба която свързва колекторите със въздъшният филтър ( не се притеснявайте, че ще изчезне един причудлив издадък от Мондео-вата такава тръба - това е резонаторна част).


Възможни проблеми (който се решават лесно):
Връзката от колекторите към сервоусилвателя на спирачките - този твърд маркуч незнам с каква форма е на Мондеото и дали от Ескорт ще пасне без допълнителна работа;
Ел. инсталацията около колекторите - инжектори, датчик за положение на дроселовата клапа, датчик за температура на въздуха, клапан за празен ход - кабелите може да не са достатъчно дълги или пък обратното - може да са доста по-дълги.

Аз лично не съм пробвал такава замяна, защото нямам Мондео. Ако ми се наложи да слагам газ на Мондео, просто бих сложил обикновена газова уредба и няма да се притеснявам за колекторите.

Ако някой се съмнява в това ще колекторите от Ескорт няма да паснат към главата на Мондео-то - идете в някои магазин и искайте гарнитури за колектори за двете коли.

chery
Status: Извън линия

Мнение от chery » 10 сеп 2005, 16:28

идеално аз мисля да напражя тая реконструкция самоце парво ще сложа нормална газ и ако гъмне тогава свалям от моргата едни от ескорт метални и монтирам само едно не ми е ясно колко ли варвят втора ръка по моргите

knite
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2005, 23:11
Status: Извън линия

Метални колектори за Мондео

Мнение от knite » 10 сеп 2005, 21:57

Мисля тази неделя ако остане време да се огледам наоколо за да видя как вървят цените на колекторите за ескорт. Пък и да поразпитам за мойстор който ще се навие за тази далавера. Имам един приятел който държи сервиз, обаче не знам дали майсторите му разбират достатъчно за да разкачат газовата уредба да сложат колекторите и да върнат газовата на място.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 206 госта