Разход на мондео 1.8i

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 19 фев 2008, 16:26

isoiso написа:Може да гори и по-малко отколкото бензин въпроса е че гори и 2л бензин на 100, за палене и загряване :wink:
Как изчисли 2л/100км за палене и загряване :roll:
Изображение

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 20 фев 2008, 18:38

Като си сложиш газов инжекцион ще разбереш как. :wink: Зимата може и да не ти стигнат . . Всяка сутрин 5-6км докато стигне 50градуса да обърне, на -5 градуса външна, гаранция че това е към 1л. Като я оставиш 5-6 часа да изстине същия филм. Ако работиш на 10км и ползваш колата само да ходиш до работа и да се връщаш, може да ти гори газ:бензин 1:1 :shock: Всеки си мисли че ГИ е голямата далавера, реално е по-голяма набутка зимата от обикновена АГУ. На Алфата съм с газов инжекцион, добре че не я оставям да изстине :lol:

Потребителски аватар
Sound`of`GB
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 22 сеп 2006, 23:53
Модел на автомобила: ford escort 1,8d 92/escort 1.8 115hp 97"/Peogeot 306 1,9d 98"
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от Sound`of`GB » 20 фев 2008, 22:27

е как преказвате глупости
ест ,че може с ГИ да гори по малко от на бензин
даже има уредби с ръчна регулация
Спорт-нормал-икономик
и на икономик ест че върви по малко но харчи по малко
и се пак може би аз на 115 коня кола на икономик дали няма да ми е кеф ако не бързам :)

така е така ееееееее само дето се карахте на човека който ви каза истината не ви прави на глупаци то няма нищо невероято в тая история 8)
''Gabrovo Audio Team"

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 21 фев 2008, 00:21

isoiso написа:Като си сложиш газов инжекцион ще разбереш как. :wink: Зимата може и да не ти стигнат . . Всяка сутрин 5-6км докато стигне 50градуса да обърне, на -5 градуса външна, гаранция че това е към 1л. Като я оставиш 5-6 часа да изстине същия филм. Ако работиш на 10км и ползваш колата само да ходиш до работа и да се връщаш, може да ти гори газ:бензин 1:1 :shock: Всеки си мисли че ГИ е голямата далавера, реално е по-голяма набутка зимата от обикновена АГУ. На Алфата съм с газов инжекцион, добре че не я оставям да изстине :lol:
Аз съм с ГИ и сменя на газ на 32 градуса, точно 500 метра при температура около нула градуса :wink:
Изображение

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 21 фев 2008, 07:46

Само си чешете езиците при нула градуса със обикновенна газова уредба и палиш дирекно на газ ДВГ гори много повече газ отколкото бензин докато стопли, периода да загрее е по голям защото газта със смесванито си със кислорода пада моментално на минус 40-50градуса дефакто ти като палиш директно на газ минава повече време и ДВГ гори не газобразна а течна газ затова по някога РИ замръзват (и ги поливаме с вода и мембраните заминават ) количеството газ израсходено от 0градуса до +30 е много повече от количеството бензин от 0 до +30 така че не може един газов инжекцион да те набутва по един или друг начин (може и също да се намали градуса на прехвърляне на газ но тогава ще замине по бързо РИ ) ако беше така хор-човеците нямаше да го изислят така това е най оптималният вариянт да се конвертира ДВГ на Прупан-Бутан...........! :shock:

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 21 фев 2008, 16:34

Не знам защо си мислиш, че студена кола гори малко бензин. Вземи някоя Лада и я покарай един ден на смукач и ще разбереш за какво става въпрос. При инжекциона е аналогично, спира въздуха а бензина се лее вътре като стой та гледай :lol: Никой не спори, че трябва да се пали на бензин.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 21 фев 2008, 18:43

isoiso написа:Не знам защо си мислиш, че студена кола гори малко бензин. Вземи някоя Лада и я покарай един ден на смукач и ще разбереш за какво става въпрос. При инжекциона е аналогично, спира въздуха а бензина се лее вътре като стой та гледай :lol: Никой не спори, че трябва да се пали на бензин.
Чакай малко ако ще си говорим за Лади и то колко горът студени и на смукач да обикалям градът или за газови инжекциони на коли които имат една кутия (казва се компютър) е съвсем друго нещо ...................... *00117*

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 21 фев 2008, 20:01

schrack написа: количеството газ израсходено от 0градуса до +30 е много повече от количеството бензин от 0 до +30:shock:
Колко повече? Говоря за това ти мнение, че си чул някъде нещо . . 8) Както и да е не ме разбра явно.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 22 фев 2008, 07:01

isoiso написа:
schrack написа: количеството газ израсходено от 0градуса до +30 е много повече от количеството бензин от 0 до +30:shock:
Колко повече? Говоря за това ти мнение, че си чул някъде нещо . . 8) Както и да е не ме разбра явно.
Добре айде да не се дрънкаме повече ами другото да се дрънка :drink:

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 22 фев 2008, 10:22

*00110*

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта