Опасност от изгаряне на клапани

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
NightRider
потребител
потребител
Мнения: 184
Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от NightRider » 02 апр 2009, 10:57

За МАФ-а двете жички са много тънки мисля, че едната е платинена. Не се прецакват от газта а от гърмежите могат да се скъсат. Да при обикновеното газово МАФ-а не участва и ако караш само на газ не ти трябва, но аз предпочитам да си ми работи колата и на бензин. Ето за това ако му стане нещо на газовия инженцион не оставам без кола просто минавам на бензин. Всеки си решава кое е най-добро за него, за това съм написал цените на всички варианти. Да на кола за 3000 лв не си заслужава газово за 1000, но аз съм решил, че следващата ми кола ще е пак бензинова и ще го прехвърля.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от terminatoro » 02 апр 2009, 14:31

NightRider написа:За МАФ-а двете жички са много тънки мисля, че едната е платинена. Не се прецакват от газта а от гърмежите могат да се скъсат. Да при обикновеното газово МАФ-а не участва и ако караш само на газ не ти трябва, но аз предпочитам да си ми работи колата и на бензин. Ето за това ако му стане нещо на газовия инженцион не оставам без кола просто минавам на бензин. Всеки си решава кое е най-добро за него, за това съм написал цените на всички варианти. Да на кола за 3000 лв не си заслужава газово за 1000, но аз съм решил, че следващата ми кола ще е пак бензинова и ще го прехвърля.

Напълно съм съгласен с теб колега. то и аз ще я сменям и го мислех това за прехвърляне на газовото новата, но пък взема ли друга ще е възможно най-нова а там слагам ли ГИ определено няма да сложа за 1000лв и сметнах че така ще е най-добре ;)


П.П Кефи ме че тази тема (поне за сега) не беше уакана от спам и т.н и се получи хубава дискусия _friends_

Дано да сме от полза на някой друг дет се триуми какво да сложи. Аз довечера ще си я взема мойта от сервиза и по-натам ще споделя как е колицата.
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
NightRider
потребител
потребител
Мнения: 184
Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от NightRider » 02 апр 2009, 15:00

Напълно подкрепям мнението ти. _friends_

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от terminatoro » 03 апр 2009, 09:38

Колеги искам да се похваля,че вече съм официално ГАЗИФИЦИРАН ;)
Колата вървии много добре,има много малка ралика във вървенето на газ,за разхода нямам идея, защото съм минал само 30км :D
Значи газовата е ловато с автоматичен ключ,който може и ръчно да превключва ;),кръгкла бутилка и емулатор на дюзите.

Важен съвет,който ми дадоха момчетата в сервиза е да не се дупчат колекторите за да се слагат кихалки,защото по този начин се отслабват. Хубавото е че точно тези колектори на форд са отливани и доста по-здрави от останалите и затова до сега не съм срещнал човек с пукнат колектор на такъв Zetec :)

Надявам се, че няма да гърми или поне ако се случи да се спукат, но това ще го кометираме след 10-15 хил км.

За сервиза мога да кажа,че момчетата са адски точни и дори по телефона ще ви обяснят всичко,което ги попитате. Въздържам се да им правя реклама все още защото не съм навъртял никакви километри на колата, но от самото обслужване и отношението им съм адски доволен. За първи път срещам такива пичове в БГ. сервиз ;)

Поздрави на всички!!! :D


П.П Все пак ако някой има желание веднага му давам контактите на тези пичове!
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
NightRider
потребител
потребител
Мнения: 184
Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от NightRider » 03 апр 2009, 11:01

Честито колега! Много безаварийни километри ти пожелавам. Искам да те питам, какво означава автоматичен ключ. По обороти ли превключва? Как мери оборотите? Винаги ли палиш на бензин?

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от terminatoro » 03 апр 2009, 11:47

NightRider написа:Честито колега! Много безаварийни километри ти пожелавам. Искам да те питам, какво означава автоматичен ключ. По обороти ли превключва? Как мери оборотите? Винаги ли палиш на бензин?
Мерси за пожеланията :D

Значи ключа превключва на определени обороти( както ти си избереш,така го настройват) хубавото че освен автоматичен режим, може и ръчно да превключваш.

Иначе когато е на авто..... пали винаги на бензин, което е задалйително ако си с пластмасови колектори и обикновенна газова уредба,защото намалява вероятноста да изгърми.
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от kEFi » 03 апр 2009, 16:10

terminatoro написа:
NightRider написа:Честито колега! Много безаварийни километри ти пожелавам. Искам да те питам, какво означава автоматичен ключ. По обороти ли превключва? Как мери оборотите? Винаги ли палиш на бензин?
Мерси за пожеланията :D

Значи ключа превключва на определени обороти( както ти си избереш,така го настройват) хубавото че освен автоматичен режим, може и ръчно да превключваш.

Иначе когато е на авто..... пали винаги на бензин, което е задалйително ако си с пластмасови колектори и обикновенна газова уредба,защото намалява вероятноста да изгърми.
...ВИНАГИ пали на бензин, независимо от позицията!

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от terminatoro » 03 апр 2009, 23:36

Това го знам, пък и хората ми казаха само на бенз да паля. Но понеже имам един проблем,когато колата е студена и паля на бензин се дави и прекъсва докато позагрее малко. Майсторите казаха да запаля ве3днъж на газ като е студена без да давам газ да видя ще прави ли същото- е да ама не го прави,значи най вероятно са ми дюзите тъй като вече съ сменил:темп датчик,свещи,кабели и какво ли не още.

Дали някой може да ме посъветва къде чистият дюзи и колко пари струва интервенцията?!
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от kEFi » 04 апр 2009, 11:11

А пробва ли добавките?
Аз редовно си третирам горивото с добавка за почистване на инжекциона (в смисъл 1 годишно) и дори когато се е появявал подобен проблем - много бързо изчезва. Другото си е доста по-скъпичко ...

Berilii
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
Местоположение: Belgium
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от Berilii » 04 апр 2009, 15:38

terminatoro написа:Това го знам, пък и хората ми казаха само на бенз да паля. Но понеже имам един проблем,когато колата е студена и паля на бензин се дави и прекъсва докато позагрее малко. Майсторите казаха да запаля ве3днъж на газ като е студена без да давам газ да видя ще прави ли същото- е да ама не го прави,значи най вероятно са ми дюзите тъй като вече съ сменил:темп датчик,свещи,кабели и какво ли не още.

Дали някой може да ме посъветва къде чистият дюзи и колко пари струва интервенцията?!
Това което описваш като давене на студено го прави с различни от моторкрафт свещи или от неизправен датчик за температура на входящият въздух.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Опасност от изгаряне на клапани

Мнение от terminatoro » 04 апр 2009, 23:43

Berilii написа:
terminatoro написа:Това го знам, пък и хората ми казаха само на бенз да паля. Но понеже имам един проблем,когато колата е студена и паля на бензин се дави и прекъсва докато позагрее малко. Майсторите казаха да запаля ве3днъж на газ като е студена без да давам газ да видя ще прави ли същото- е да ама не го прави,значи най вероятно са ми дюзите тъй като вече съ сменил:темп датчик,свещи,кабели и какво ли не още.

Дали някой може да ме посъветва къде чистият дюзи и колко пари струва интервенцията?!
Това което описваш като давене на студено го прави с различни от моторкрафт свещи или от неизправен датчик за температура на входящият въздух.
Колега като гледам доста убедено го казваш това, можеш ли малко повече инфо да ми дадеш? Значи това го правеше с оригиналните свещи-като ги смених е малко по-добре но пак не работи студена.

Има ли начин да проверя дали наистина е от този датчик който казваш ,зада не давам само излишни пари?
ZETEC POWER!!!!!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта