Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
xapubg
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 юли 2007, 21:45
Модел на автомобила: Scorpio 1995 2.0i 16V Ultima


RS2000
I’ve been told that the DOHC2000 16V is from the RS2000. Is this true?
Yes. The 16V is an updated version of the RS2000 engine, sharing some parts, like the valves for example.
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Мнение от xapubg » 20 ное 2010, 21:55

Здравейте фордаджи,
имам проблем с разхода на газ (градски, София) и както повечето писали и дъвкали темата, вдигнах ръце от майстори ...
проблема е следния:
колата си върви перфектно (почти няма разлика газ/бензин), но на бензин ори 13/100 а на газ 25+/100 това на градско,
извънградско при нормално каране - трип-а на 90 и на 130 по магистралата на бензин 8 - 8.5 на гас пак толкова (сега стигна 11 ама не съм сменял филтъра за гаста).
Това е така от както е сложена газовата и "майсторите" успяха само да скопят вървежа малко - пазхода си е същия (ако някой има идея да си слага газова в BRC София, да пита за приключения)
Преди да започнете със "смени свещи, кабели, бобини" всичко е ново и проверено - работи! Не е и от каде зареждам - кадето и да сипя газ разхода е над 25 градско :(
Другата тъпотия е, че извънградския си е събсем наред ??!!!??? та не знам какжо да мисля/правя вече ...
Ако някой има идея или читав сервиз за BRC да каже ... МНОГО благодаря за всяко мнение по въпроса !

Сега и малко инфо да дам се пак да избегнем излишен спам, колата е от профила ми, но все пак Скорпио 2.0i 16v 136 Hp, газовата е BRC Sequent 24, изпарителя е за 100Kw (не му знам на изус модела, ама е BRC и той)
Ако трява друга информация кажете ще погледна под капака ... и без това съм в процес на згобяване на колата след смяна на радиатора на парното (тук приемам съчувствие и въздишки ;) )

П.С.
Не пращайте към търсачката на форума моля, прочетох го половината и не попаднах на такива симптоми при ГИ .... т.е. да си върви нормално и да се държи нормално и градския разход да е кански
Така е 3 та година вече (не съм милионер споко :lol: ) и няма решение да не казвам че в общия случай като ида на газаджия и казват "те от BRC какжо казват" и " те ако не знаят аз как да го оправя" :evil:
Няма такава и в магазините така казват като ида за части ...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Мнение от kEFi » 22 ное 2010, 21:35

Здравей колега,
Прочетох описанието ти и като за начало си оформих едно предположение, формулирано като въпрос:
Колко тежък ти е десния крак на светофар?

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Мнение от tropper » 23 ное 2010, 12:41

По колко км. средно на ден правиш градско? Да не би да е вечно студена колата?
Директно на газ ли палиш или я чакаш сама да смени след определена температура?
Да не би да имаш теч? Ако имаш възможност зареди до горе, покарай 50-60км градско (което си е тежка работа за цял ден... :) )и след това зареди пак на същото място догоре и виж разхода.
Другото е - както каза колегата - да ти е прекалено тежък крака при тръгване... ама чак пък толкова... ?!!??

Ако на бензин си на 13/100, на газ - 25 - нямаш никакъв смисъл на газ да караш - тъпо.....
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Мнение от TIN » 03 яну 2011, 15:21

Отиди в БРЦ Пловдив на околовръстното на тракия.
Аз съм със същата уредба и нямам проблем....като съм говорил с хора каращи инжекциони всички казват разход 8, а моята гори 10 това на дълго...
карах така 2-3 години...после се замислих каква е причината и реших веднъж да карам с 90 за да проверя колко ще падне колата (обикновенно кара мс 120-130), и о чудо 8/100....засякох пак и отново 8-8,3....при това през прохода шипка но нормално каране и най-много до 90....сега съм спокоен че всичко и е наред и с ия карам по стария начин...:)

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Мнение от schrack » 03 яну 2011, 19:39

Има едно нещо за което много хора не го знаят или си затварят очите за него защото струва пари, зависимост дали ДВГ е със една или две-двойни бубини, това нещо е ТАП-тайминг аванс процесор. Има голямо значение на какво алтернативно гориво караш дали е метан или пропан-бутан, при метана градуса е около 10-15 а при про-бутана е от 8-10. Така дали си със второ или трето поколение АГУ има нужда от корекция на запалването от заводското когато си на алтернативно гориво. Когато имаш такава електроника и караш грацко при подаване на газ ти дава предварение на запалването достатъчно за да изгори сместа пълноценно без загуби като се увеличава ускоряването и съответно намаляне на разхода. Монтирал съм такива на различни автомобили японски, немски, италиянски и др. При правилна насройка на ТАП разхода намаля от литър до два зависи от автомобила и шофьора, като казвам настройка на ТАП не означава че само той се настройва и толкова, прави се пълна синхронизацияна на смес и аванс.
Последна промяна от kEFi на 09 яну 2011, 23:20, променено общо 1 път.
Причина: Реклама в подписа!

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Мнение от TIN » 04 яну 2011, 14:40

schrack написа:Има едно нещо за което много хора не го знаят или си затварят очите за него защото струва пари, зависимост дали ДВГ е със една или две-двойни бубини, това нещо е ТАП-тайминг аванс процесор. Има голямо значение на какво алтернативно гориво караш дали е метан или пропан-бутан, при метана градуса е около 10-15 а при про-бутана е от 8-10. Така дали си със второ или трето поколение АГУ има нужда от корекция на запалването от заводското когато си на алтернативно гориво. Когато имаш такава електроника и караш грацко при подаване на газ ти дава предварение на запалването достатъчно за да изгори сместа пълноценно без загуби като се увеличава ускоряването и съответно намаляне на разхода. Монтирал съм такива на различни автомобили японски, немски, италиянски и др. При правилна насройка на ТАП разхода намаля от литър до два зависи от автомобила и шофьора, като казвам настройка на ТАП не означава че само той се настройва и толкова, прави се пълна синхронизацияна на смес и аванс.
лошо няма слагаш....аз се питам обаче веднага не са ли чували БРЦ за това чудо на техниката....?
някак им имам доверие да ти кажа...особенно след газифицирани 3 коли при тях :)

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Мнение от schrack » 04 яну 2011, 15:04

TIN написа:
schrack написа:Има едно нещо за което много хора не го знаят или си затварят очите за него защото струва пари, зависимост дали ДВГ е със една или две-двойни бубини, това нещо е ТАП-тайминг аванс процесор. Има голямо значение на какво алтернативно гориво караш дали е метан или пропан-бутан, при метана градуса е около 10-15 а при про-бутана е от 8-10. Така дали си със второ или трето поколение АГУ има нужда от корекция на запалването от заводското когато си на алтернативно гориво. Когато имаш такава електроника и караш грацко при подаване на газ ти дава предварение на запалването достатъчно за да изгори сместа пълноценно без загуби като се увеличава ускоряването и съответно намаляне на разхода. Монтирал съм такива на различни автомобили японски, немски, италиянски и др. При правилна насройка на ТАП разхода намаля от литър до два зависи от автомобила и шофьора, като казвам настройка на ТАП не означава че само той се настройва и толкова, прави се пълна синхронизацияна на смес и аванс.
лошо няма слагаш....аз се питам обаче веднага не са ли чували БРЦ за това чудо на техниката....?
някак им имам доверие да ти кажа...особенно след газифицирани 3 коли при тях :)

Да BRC са хубави ГИ автомобила минава повече километри без ревизия и допълнителни настройки.
Последна промяна от kEFi на 09 яну 2011, 23:20, променено общо 1 път.
Причина: Реклама в подписа!!!

xapubg
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 юли 2007, 21:45
Модел на автомобила: Scorpio 1995 2.0i 16V Ultima


RS2000
I’ve been told that the DOHC2000 16V is from the RS2000. Is this true?
Yes. The 16V is an updated version of the RS2000 engine, sharing some parts, like the valves for example.
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Мнение от xapubg » 28 апр 2012, 20:03

Малко да съживя темата след незнам колко години ходене по мъките, един познат започна работа в БРЦ и ми направи услуга да я погленде, оказа се че като мечо пух и аз колкото повече толлкова повече та изпарителя ми е до 150 киловата и инжекторите също, мам майсторите я оставили на самоубучени каквото и да значи, момчето намали прихода на газ с 20% и проблема се реши 13/100 градско без жертви в динамиката и движението на автомобила!
Жалкото е че трябваше 3-4 години да плащам торба пари заради некадърна настройка :( пък и жерната не ми даде да си купя кабел и да си я настроя сам :( ... ама и аз слушам жени :)
сега мисля да се "упгрейдна" на косурт ... че ми писна дами дават гас докатo изпреварwам и да връщам 3-та за "наказание"
Последна промяна от xapubg на 29 апр 2012, 17:09, променено общо 1 път.
Няма такава и в магазините така казват като ида за части ...

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 176 госта