ГИ - често преминава на бензин
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 01 юли 2010, 22:40
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
ГИ - често преминава на бензин
Здравейте колеги,
Отскоро имам ГИ и съм сравнително доволен. Карам 1,6 zetec. Проблема на колата е, че след като я караш 100 км на газ преминава автоматично на бензин и не можеш да я върнеш на газ. Трябва да изчакаш 2-3 часа да изстине колата и тогава започва да работи нормално. Същия проблем е като заредя газ на газ-станция, колата автоматично си преминава на бензин.
Дюзи ли се запушват, какво е моля помогнете с мнения.
Отскоро имам ГИ и съм сравнително доволен. Карам 1,6 zetec. Проблема на колата е, че след като я караш 100 км на газ преминава автоматично на бензин и не можеш да я върнеш на газ. Трябва да изчакаш 2-3 часа да изстине колата и тогава започва да работи нормално. Същия проблем е като заредя газ на газ-станция, колата автоматично си преминава на бензин.
Дюзи ли се запушват, какво е моля помогнете с мнения.
- NightRider
- потребител
- Мнения: 184
- Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Щом я имаш от скоро трябва да е в гаранция. Върни се при майстора и опиши проблема. Пак щом е от скоро едва ли са запушени филтрите. Може от много неща да е.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Диференциалня МАП сензор е виновен вероятно, но ти трябва газаджия, щом е нова е в гаранция.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 01 юли 2010, 22:40
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Благодаря за мненията, утре ще я карам на газаджията да я погледне. Просто исках да знам дали някои е имал подобен проблем.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 авг 2010, 17:22
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
или мап или топлиния датчикprofyton написа:Благодаря за мненията, утре ще я карам на газаджията да я погледне. Просто исках да знам дали някои е имал подобен проблем.

-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 28 юли 2008, 11:39
- Модел на автомобила: Mondeo 2,0 NGA 136 hp Zetec Dec. '97+ ГИ Autogas Italia
- Местоположение: София/Ботевград
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Добър ден.
Колеги и на мен ми се появи подобен проблем, но на мен ми прехвърля на бензин когато му подам газ примерно на 3000 оборота забива предницата и на 3500 вече е на бензин това го прави от 2-3 дена бутилката е пълна, въздушния филтър е сменен.
Само филтърчето на газта не съм сменял но мисля като отида по София в понеделник да сменя и него въпреки че все още не му е време да се сменя но ...
ПП:Възможно ли е да прави този проблем от това че преди 2 седмици запуших ЕГР-а? Сега като се замисля още същия ден като затапих ЕГР-а ми направи този номер, но тогава просто газта беше свършила почти, в бутилка, в която макс съм зареждал 35 литра тогава хвана 33 според мен е нормално да прехвърли на бензин в такъв случай.
ПП2:Благодаря предварително за отговорите.
Колеги и на мен ми се появи подобен проблем, но на мен ми прехвърля на бензин когато му подам газ примерно на 3000 оборота забива предницата и на 3500 вече е на бензин това го прави от 2-3 дена бутилката е пълна, въздушния филтър е сменен.
Само филтърчето на газта не съм сменял но мисля като отида по София в понеделник да сменя и него въпреки че все още не му е време да се сменя но ...
ПП:Възможно ли е да прави този проблем от това че преди 2 седмици запуших ЕГР-а? Сега като се замисля още същия ден като затапих ЕГР-а ми направи този номер, но тогава просто газта беше свършила почти, в бутилка, в която макс съм зареждал 35 литра тогава хвана 33 според мен е нормално да прехвърли на бензин в такъв случай.
ПП2:Благодаря предварително за отговорите.
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Трябва да се сменят филтрите на ГИ.При мен се получи същото преди време,на 5000 оборота минаваше на бензин но не бех сменял филтрите 18 000км а ги дават да се сменят на 10 000км.Филтъра който е преди рейката се беше буквално запечатал,имаше доста и в този който е в изпарителя.Оттогава колата си я вкарвам пак в обороти до прекъсвач както когато я сложих нова уредбата.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 28 юли 2008, 11:39
- Модел на автомобила: Mondeo 2,0 NGA 136 hp Zetec Dec. '97+ ГИ Autogas Italia
- Местоположение: София/Ботевград
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Колеги проблема стана още по-голям вече с превключването от бензин на газ връща обратно на бензин, в понеделник това ще ми е първата работа.
В сервиза като ми поставиха газовата ми казаха да го сменям на 20 хиляди но явно с "чистотата" на нашата газ ще трябва да ги сменям на около 12-13 хиляди.Понеже в момента е на 15-16 хиляди и отказва тотално да върви на газ.
В сервиза като ми поставиха газовата ми казаха да го сменям на 20 хиляди но явно с "чистотата" на нашата газ ще трябва да ги сменям на около 12-13 хиляди.Понеже в момента е на 15-16 хиляди и отказва тотално да върви на газ.
- _bioHAZArd_
- потребител
- Мнения: 286
- Регистриран: 28 мар 2008, 13:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI, Ford Mondeo 1995 2.0 136 hp 16V Ghia ГИ Фобос
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Аз съм сменял и на 7000км филтрите на газ-та. Така че .... ако е в гаранция - отиваш веднага и не чакаш 

Една страна, един народ, единна вяра, нов живот!
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 28 юли 2008, 11:39
- Модел на автомобила: Mondeo 2,0 NGA 136 hp Zetec Dec. '97+ ГИ Autogas Italia
- Местоположение: София/Ботевград
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Колеги днес смених всички филтри и колата върви на пушка 
Благодаря за отговорите и съветите.

Благодаря за отговорите и съветите.
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
При положение че филтрите ти са на 15-16 000 няма кво да се чудиш що не върви на газ
.По лоши горива от България няма никъде,това важи и за газта.

-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 28 юли 2008, 11:39
- Модел на автомобила: Mondeo 2,0 NGA 136 hp Zetec Dec. '97+ ГИ Autogas Italia
- Местоположение: София/Ботевград
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Колега вече не се чудя смених филтрите и почистиха газовия клапан понеже и той беше пълен с някакъв прах подобен на графит.
За горивата си го знам че са отвратителни но какво да се прави няма по-хубави и на такива ще се кара.
За горивата си го знам че са отвратителни но какво да се прави няма по-хубави и на такива ще се кара.
- powerstar
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 12 май 2011, 10:37
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Колеги, понеже в в нашата родна страна караме колите си с "качествени" горива, поне на 10 000 км. сменяйте филтрите. Повечето проблеми идват от там.
Карам стари дръгели, а бягат повече от нови!
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 12 дек 2010, 08:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
Re: ГИ - често преминава на бензин
Смяната на филтрите, зависи от качеството на газта. А качеството на газта - от къде зареждаш. Като заредя в Боклук - Ойл в Мездра, колата не върви, когато заредя от Боклук-Ойл Ботевград, Модеото ще изяде асфалта.
Моята теория е , че газта при такова налягане е в течно състояние, това е ясно, но уплътненията на компресорите и маслото, което ги смазва, се унасят от газта и се утаява на дъното на бака. Ако на някой му излезе късмета, всичките лайна се лепят по маркучите, филтри и т.н. като резултат получаваш, че всичко се задръства и плащаш един кош пари да ти почистят уредбата.
Моята теория е , че газта при такова налягане е в течно състояние, това е ясно, но уплътненията на компресорите и маслото, което ги смазва, се унасят от газта и се утаява на дъното на бака. Ако на някой му излезе късмета, всичките лайна се лепят по маркучите, филтри и т.н. като резултат получаваш, че всичко се задръства и плащаш един кош пари да ти почистят уредбата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта