Проблем с АГУ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
kaspar_0001
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 18 юни 2006, 18:07
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Проблем с АГУ

Мнение от kaspar_0001 » 13 авг 2006, 22:02

Качин си газова Ловато ама имам проблем като карам на газ и пусна някаде по инерция оборотите падат и колата гасне , вдигнах оборотите от карбуратора за малко се оправи и после пак , но като превклучих на бензин оборотите като ги бях дигал бяха ееееее на 2700 много високи от какво да е тва чудо ?Ще я карам в сервиза дето ми я сложиха ама ако някаи знае да каже . Предварително благодаря!!!

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 13 авг 2006, 23:28

Според мен ти "набива" въздух като пуснеш газта - отведи въздуховода , който събира въздуха за карбуратора да не сочи директно по посока на движението , а настрани или назад.
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 13 авг 2006, 23:33

това трябва да реши проблема, другото е да пуснеш още газ...

Потребителски аватар
penataa
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 17 май 2006, 12:48
Модел на автомобила: escort 92
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем с АГУ

Мнение от penataa » 14 авг 2006, 15:44

kaspar_0001 написа:Качин си газова Ловато ама имам проблем като карам на газ и пусна някаде по инерция оборотите падат и колата гасне , вдигнах оборотите от карбуратора за малко се оправи и после пак , но като превклучих на бензин оборотите като ги бях дигал бяха ееееее на 2700 много високи от какво да е тва чудо ?Ще я карам в сервиза дето ми я сложиха ама ако някаи знае да каже . Предварително благодаря!!!
Аз си откачих филтъра от предната маска и сложих един маркуч ор голф за въздух като го насочих обратно на движението и заспа като пробвах да пускам повече газ разхода беше 19 а сега 7.5-8.5 максимум извън градско .Ако само откачиш филтъра призавой на ляво ще ти гасне така беше при мен

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 14 авг 2006, 16:28

кво общо има завоя на ляво :roll: :shock: *00147*

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 14 авг 2006, 19:55

Ъм... ти с кви скорости правиш ляв завой? *00124*
И колко рязко завиваш?
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 14 авг 2006, 23:21

The_Machine написа:Според мен ти "набива" въздух като пуснеш газта - отведи въздуховода , който събира въздуха за карбуратора да не сочи директно по посока на движението , а настрани или назад.
Точно това е проблема 100%- личен опит! При скорост над 80 км по инерция падаха оборотите....

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта