Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
А тия 12 градуса и евентуалните 5 после кой може да ги направи с точност?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Някой старомоден майстор, който има стробоскоп и знае как да го използва. Ако върнеш делкото на първоначалното положение, се предполага че си на точните 12градуса. 12+5 е много, този мотор не харесва повече от 2-3градуса, също така работи доволно и без корекция.denises26 написа:А тия 12 градуса и евентуалните 5 после кой може да ги направи с точност?
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Това ще бъде поправено, но предполагам, че проблема не е от центровката. Тази вечер гледах за светещи кабели, няма. Друг евентуален виновник? 
П.П. fordmaniac дали ще можеш да снимаш или да ми покажеш от интернет модела на твоята плочка за да сравня? И ти откъде взимаш вакуум за изпарителя?

П.П. fordmaniac дали ще можеш да снимаш или да ми покажеш от интернет модела на твоята плочка за да сравня? И ти откъде взимаш вакуум за изпарителя?
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Писах ти преди, ще цитирам:
"Здравей.
Вариантите са два.
Единия е с пневматика с мембрана, която повдига дебитомерната клапа. Към 120лВ беше, моя е така, но не знам дали го има в продажба. Така дебитомера на газ не се движи и не износва главата на инжекциона.
Другия е с изравняване на налягането на втора мембрана и въздушния канал. Ама ако не го знаят газаджиите, няма как да им го обясня.
Поздрави."
Плочката ми е най-обикновенна, така че снимки няма да ти помогнат. За аванса е прав Наско, слагал съм аванс процесор, на CVH няма файда при газ, моя също е без корекция. Потърси си майстори, дето не експериментират с врътване на делкото насам-натам и въртене на болтове по газовата на случаен принцип. В тази ситуация трудно някой ще ти помогне през форума и ще търсиш още заровеното куче.
Поздрави
"Здравей.
Вариантите са два.
Единия е с пневматика с мембрана, която повдига дебитомерната клапа. Към 120лВ беше, моя е така, но не знам дали го има в продажба. Така дебитомера на газ не се движи и не износва главата на инжекциона.
Другия е с изравняване на налягането на втора мембрана и въздушния канал. Ама ако не го знаят газаджиите, няма как да им го обясня.
Поздрави."
Плочката ми е най-обикновенна, така че снимки няма да ти помогнат. За аванса е прав Наско, слагал съм аванс процесор, на CVH няма файда при газ, моя също е без корекция. Потърси си майстори, дето не експериментират с врътване на делкото насам-натам и въртене на болтове по газовата на случаен принцип. В тази ситуация трудно някой ще ти помогне през форума и ще търсиш още заровеното куче.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Вчера почетох малко в Ауди форума, те имат тема за мех.инжекция и газ. И сега разбирам какво има впредвид fordmaniac, когато колата е на газ, бензиновата помпа спира, от там налягането в едната камера на ижекциона лека полека пада и клапата се повдига нагоре откъдето идват грешни данни на компира. Ако си сложа устройството K-Jet emulator който оставя помпата да върти и спира дюзите дали ще има ефект?
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Смених газаджията, засега проблема е отстранен и съм супер доволен и щастлив. Дано да си остане така. Човека пипна само по настройките и я оправи. >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Както се и очакваше не беше за дълго. Минавам на варианта карбуратор. От каква кола мога да взема? Само от 1.6 двигател ли пасва? Във форума има карбуратор Motorcraft VV с всмукател, но е за OHV, ако взема само карбуратора. Какви са частите, които трябва да набавя за да мина от механичен инжекцион на карбуратор?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Motorcraft VV е малко капризен за газифициране, заради променливия дифузьор трудно се установяват стабилни обороти на празен ход, потърси Вебер. Освен това ще трябва да го вземеш със колектора.
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Мерси за разсяснението. А оригиналната помпа електрическата сигурно ли е, че става или и нея да търся? 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Става и с електрическата помпа, само трябва да се свърже обратното гориво с тройник преди карба.
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Супер, значи само карб и колектор и влизам У филма. Ако имам някакви проблеми със слагането ще пиша пак. 

- GAZ66
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 14 дек 2010, 17:59
- Модел на автомобила: ФОРД сиера 1.8 td
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Колега дано да ти се оправи колата,Но да те питам колко пари ще ти излезе накрая всичко.
И дали си струва всичката тази гимнастика с монтажа на АГУ.
И дали си струва всичката тази гимнастика с монтажа на АГУ.
Няма утре,всичко е днес.
-
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
- Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
- Местоположение: Бургас (София - от време на време)
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Един приятел караше бенц 190Е (с КЕ-Jetronic) с обикновено АГУ ( Сложи го през 1998ма, тогава ГИ бяха редки и скъпи) и го кара така до преди 2 години (въртеше по 15-20 к км на година) и го продаде. Не се е оплаквал от никакви проблеми с АГУ. Но така и не съм го питал за подробности относно монтажа. Така че явно има начин да се кара КЕ-Джетро с обикновено АГУ. И нямаше емулатор, защото "engine check" му светеше постоянно. Ако колегата желае мога да го питам как е бил излъган бенц-а....
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Намерих карб и колектор от по-новия Ескорт пак 1.6 cvh даже и плочка за газта си има. Помпата му стои до колектора да я взимам ли и нея, дали ще пасне на моя двигател? Също така делкото му е друго, едно квадратно (май електронно запалване му викат), то ще ми трябва или и с моето става? Моето делко има датчик на Хол, който и идея си нямам къде ще се връзва/или той май отива към бобината? 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Може да вземеш бенз.помпа, но спокойно може да си ползваш електрическата, само сложи тройник преди карбуратора и включи там горивопровода за излишното гориво. По запалването не ти трябва нищо, остава си твоето.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Какви толкова проблеми ти създава? Със същия инжекцион до днес имам 193 хиляди километра на газ.fordmaniac написа:
Варианта за карбуратор може да стане по два начина.
Единия е със запазване на запалителния модул, като му се търси място в колекторите за датчика за температура на антифриза и се слага клапан за управление на вакуума на MAP сензора.
Другия е с делко и се маха всичко ел от инжекциона и комутатора.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Че той си е с делко, не му трябва температурен датчик за запалването.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Да, с делко е, но само с датчик на хол, без центробежен и вакуумен регулатор. Има модул запалителен, който е с вързан датчици за температура антифриз, евентуално температура входящ въздух и TP ключ. Сигнала от хола постъпва там, обработва се за нужния аванс за режима в който е и се подава на комутатор на левия подкалник и там е бобината. Има връзка и с инжекциона.
За това е по-лесно да прехвърли делкото от другата кола.
Поздрави
За това е по-лесно да прехвърли делкото от другата кола.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Колега,ако не си я разглобил един бай пас и си готов
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!
Газовата беше оправена при един майстор в Хасково преди около 2 месеца и оттогава нямам проблеми. Цаката, е че продупчи инжекциона и повдигна клапата, сега ако искам да карам спускам клапата надолу иначе съм само на газ. Чудя се това повдигане да го направя с някакво моторче и при преминаване на газ да се повдига от него. Замислил съм смяна на кабели, но ме посъветваха ако не "светят" в тъмното да не ги сменям?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта