Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 03 ное 2012, 17:46

А тия 12 градуса и евентуалните 5 после кой може да ги направи с точност?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от HACKO » 03 ное 2012, 20:24

denises26 написа:А тия 12 градуса и евентуалните 5 после кой може да ги направи с точност?
Някой старомоден майстор, който има стробоскоп и знае как да го използва. Ако върнеш делкото на първоначалното положение, се предполага че си на точните 12градуса. 12+5 е много, този мотор не харесва повече от 2-3градуса, също така работи доволно и без корекция.

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 03 ное 2012, 22:37

Това ще бъде поправено, но предполагам, че проблема не е от центровката. Тази вечер гледах за светещи кабели, няма. Друг евентуален виновник? :-/:
П.П. fordmaniac дали ще можеш да снимаш или да ми покажеш от интернет модела на твоята плочка за да сравня? И ти откъде взимаш вакуум за изпарителя?

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1638
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от fordmaniac » 04 ное 2012, 08:43

Писах ти преди, ще цитирам:
"Здравей.
Вариантите са два.
Единия е с пневматика с мембрана, която повдига дебитомерната клапа. Към 120лВ беше, моя е така, но не знам дали го има в продажба. Така дебитомера на газ не се движи и не износва главата на инжекциона.
Другия е с изравняване на налягането на втора мембрана и въздушния канал. Ама ако не го знаят газаджиите, няма как да им го обясня.
Поздрави."
Плочката ми е най-обикновенна, така че снимки няма да ти помогнат. За аванса е прав Наско, слагал съм аванс процесор, на CVH няма файда при газ, моя също е без корекция. Потърси си майстори, дето не експериментират с врътване на делкото насам-натам и въртене на болтове по газовата на случаен принцип. В тази ситуация трудно някой ще ти помогне през форума и ще търсиш още заровеното куче.
Поздрави

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 05 ное 2012, 09:29

Вчера почетох малко в Ауди форума, те имат тема за мех.инжекция и газ. И сега разбирам какво има впредвид fordmaniac, когато колата е на газ, бензиновата помпа спира, от там налягането в едната камера на ижекциона лека полека пада и клапата се повдига нагоре откъдето идват грешни данни на компира. Ако си сложа устройството K-Jet emulator който оставя помпата да върти и спира дюзите дали ще има ефект?

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 15 ное 2012, 12:14

Смених газаджията, засега проблема е отстранен и съм супер доволен и щастлив. Дано да си остане така. Човека пипна само по настройките и я оправи. >:D<:

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 22 дек 2012, 20:29

Както се и очакваше не беше за дълго. Минавам на варианта карбуратор. От каква кола мога да взема? Само от 1.6 двигател ли пасва? Във форума има карбуратор Motorcraft VV с всмукател, но е за OHV, ако взема само карбуратора. Какви са частите, които трябва да набавя за да мина от механичен инжекцион на карбуратор?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от HACKO » 23 дек 2012, 20:19

Motorcraft VV е малко капризен за газифициране, заради променливия дифузьор трудно се установяват стабилни обороти на празен ход, потърси Вебер. Освен това ще трябва да го вземеш със колектора.

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 23 дек 2012, 23:56

Мерси за разсяснението. А оригиналната помпа електрическата сигурно ли е, че става или и нея да търся? _friends_

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от HACKO » 24 дек 2012, 00:12

Става и с електрическата помпа, само трябва да се свърже обратното гориво с тройник преди карба.

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 24 дек 2012, 11:16

Супер, значи само карб и колектор и влизам У филма. Ако имам някакви проблеми със слагането ще пиша пак. _friends_

Потребителски аватар
GAZ66
потребител
потребител
Мнения: 76
Регистриран: 14 дек 2010, 17:59
Модел на автомобила: ФОРД сиера 1.8 td
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от GAZ66 » 24 дек 2012, 12:06

Колега дано да ти се оправи колата,Но да те питам колко пари ще ти излезе накрая всичко.
И дали си струва всичката тази гимнастика с монтажа на АГУ.
Няма утре,всичко е днес.

hotblooded
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
Местоположение: Бургас (София - от време на време)
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от hotblooded » 24 дек 2012, 21:52

Един приятел караше бенц 190Е (с КЕ-Jetronic) с обикновено АГУ ( Сложи го през 1998ма, тогава ГИ бяха редки и скъпи) и го кара така до преди 2 години (въртеше по 15-20 к км на година) и го продаде. Не се е оплаквал от никакви проблеми с АГУ. Но така и не съм го питал за подробности относно монтажа. Така че явно има начин да се кара КЕ-Джетро с обикновено АГУ. И нямаше емулатор, защото "engine check" му светеше постоянно. Ако колегата желае мога да го питам как е бил излъган бенц-а....
Изображение

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 27 дек 2012, 14:44

Намерих карб и колектор от по-новия Ескорт пак 1.6 cvh даже и плочка за газта си има. Помпата му стои до колектора да я взимам ли и нея, дали ще пасне на моя двигател? Също така делкото му е друго, едно квадратно (май електронно запалване му викат), то ще ми трябва или и с моето става? Моето делко има датчик на Хол, който и идея си нямам къде ще се връзва/или той май отива към бобината? :-/:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от HACKO » 27 дек 2012, 19:17

Може да вземеш бенз.помпа, но спокойно може да си ползваш електрическата, само сложи тройник преди карбуратора и включи там горивопровода за излишното гориво. По запалването не ти трябва нищо, остава си твоето.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1638
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от fordmaniac » 30 дек 2012, 20:52

fordmaniac написа:
Варианта за карбуратор може да стане по два начина.
Единия е със запазване на запалителния модул, като му се търси място в колекторите за датчика за температура на антифриза и се слага клапан за управление на вакуума на MAP сензора.
Другия е с делко и се маха всичко ел от инжекциона и комутатора.
Какви толкова проблеми ти създава? Със същия инжекцион до днес имам 193 хиляди километра на газ.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от HACKO » 31 дек 2012, 01:04

Че той си е с делко, не му трябва температурен датчик за запалването.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1638
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от fordmaniac » 31 дек 2012, 15:15

Да, с делко е, но само с датчик на хол, без центробежен и вакуумен регулатор. Има модул запалителен, който е с вързан датчици за температура антифриз, евентуално температура входящ въздух и TP ключ. Сигнала от хола постъпва там, обработва се за нужния аванс за режима в който е и се подава на комутатор на левия подкалник и там е бобината. Има връзка и с инжекциона.
За това е по-лесно да прехвърли делкото от другата кола.
Поздрави

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от янко » 13 мар 2013, 15:46

Колега,ако не си я разглобил един бай пас и си готов

denises26
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 авг 2008, 18:08
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6i 87г.
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.6 Ke-Jetronic на газ, проблеми естествено!

Мнение от denises26 » 19 мар 2013, 14:11

Газовата беше оправена при един майстор в Хасково преди около 2 месеца и оттогава нямам проблеми. Цаката, е че продупчи инжекциона и повдигна клапата, сега ако искам да карам спускам клапата надолу иначе съм само на газ. Чудя се това повдигане да го направя с някакво моторче и при преминаване на газ да се повдига от него. Замислил съм смяна на кабели, но ме посъветваха ако не "светят" в тъмното да не ги сменям?

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта