Въпрос към колегите с ескорт 1,6 EFI - 105 к.с.

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Въпрос към колегите с ескорт 1,6 EFI - 105 к.с.

Мнение от qwert » 19 сеп 2006, 20:36

Та въпроса е ако имате възможност да напишете или снимате как е монтирана плочката за смесването на газта с въздуха към дроселовата клапа или по точно маркуча за въздуха от пласмасовия въздуховод към стъпковото моторче?
Благодаря ви предварително.

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 25 сеп 2006, 17:04

аз мога да ти го снимам ма това за стъпковото моторче не го разбрах каде се намира?

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 25 сеп 2006, 17:16

Преди слягането на газ /плочката/ от пласмасовия колектор излиза един маркуч които отива към корпуса където се намира въпросното стъпково моторче или това за празен ход. Газаджията беше преместил въпросния маркуч на плочката, а оригиналния го беше запушил със силикон, искам да видя и други мотажи или да опишете при вас как е взето въдух за празния ход. Аз сега го направих както е оригиналното или преди слагането на газта, но искам да разбера каква е била идеята да се взема въздух от плочката. Мерси мислех че има повече колеги на газ с въпросния мотор. :)

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 25 сеп 2006, 17:29

значи виш и при мен е така,това е задължително защото когато колата работи на бензин и трябва само въздух а когато е на газ няма от каде да земе гориво и за тва е свързана на плочката от там си смуче газ иначе ше ти гасне на празен ход то и сега е възможно пак да ти гасне ако е така ше ти кажа няколко неща да провериш!!

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 26 сеп 2006, 00:03

Да ама сега не гасне и на бензин и на газ, преди на бензин сутрин не щеше да си държи оборотите сам докато не загрее, според мен му беше малко въздуха, възможно и да е др. проблема, затова исках да питам и при другите как е направено, възможно и плочката нещо да не е в ред.

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 26 сеп 2006, 16:26

виш аз сам ходил при много газаджии и стигнах до извода че на форд газоразпределението не е много за газова уредба,като я сложиш ше се развали на бензин трябва да си решиш на какво да ти варви и го гони това

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 сеп 2006, 10:59

vasilnikov написа:виш аз сам ходил при много газаджии и стигнах до извода че на форд газоразпределението не е много за газова уредба,като я сложиш ше се развали на бензин трябва да си решиш на какво да ти варви и го гони това
Не съм съгласен с това твърдение!
Лично аз нямам проблеми откакто ми е сложена мноооого отдавна....

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 27 сеп 2006, 12:39

Благодаря за отговорите, само неразбрах на "vasilnikov" - какъв му е двг. зетек или като моя. Това за поставянето на маркуча на въздуха за оборотите на празния ход на плочката сигурно е така както си го написал, но пък при мен не гасне явно влиза газ от друго място, но интересно от къде.

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 28 сеп 2006, 13:23

вчера пратих майсторите на газ по дяволите и си купих мембрани за изпарителя сложих си ги сам след което си го монтирах и стигнах до извода че гасне на газ защото майсторите в гр.Самоков са скапани сега е перфектен на газ сложих силикон на плочката и въздуховода и оборотите
заспаха:) двигателя ми е 1,6 efi 77kw/105ps 8 клапанов няма дебитомер за въздуха.
Последна промяна от vasilnikov на 29 сеп 2006, 00:24, променено общо 1 път.

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 28 сеп 2006, 14:11

Е честито както и за добрата работа на гас и за смяната на гумичките :) , аз майсторите отдавна бих ги пратил по дяволите, но за съжаляние не всичко мога да си го направя сам 8.

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 29 сеп 2006, 00:28

знам че се пише газ със "З" ма не ми работеше клавиатурата та се извинявам сега съм с нова клавиатура така че сори за това "гас"сега съм го оправил:) :wink:

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 29 сеп 2006, 08:24

Мерси на модернатора, че ме попрявя и ми пише във поста, може и аз да се науча да пиша правилно, но мисля че тук не сме на изпит по български. А ако не му харесва темата може да я изтрие.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 29 сеп 2006, 08:59

qwert написа:Мерси на модернатора, че ме попрявя и ми пише във поста, може и аз да се науча да пиша правилно, но мисля че тук не сме на изпит по български. А ако не му харесва темата може да я изтрие.
Никой не ти пише в темата - това е функция на форума - същата като:
кур
гас
форт
ескорд
и т.н.

За правилното писане на български, всеки си взима сам решението, ако ли не то автоматично се поправят някои грешки - за добро е - не е направено да усмива или тормози някой.

:idea: Пробвай да напишеш например в търсачката ГАЗ - ами мненията с объркан правопис въобще не се индексират и по този начин няма да можеш да намериш информация за нещо писано вече във форума.
*****
Сметнах за необходимо да пусна тука това мнение, въпреки, че много добре знам, че е спам, но по късно, след като го прочетат и други хора, ще го изтрия заедно с другите ненужни

Надявам се да няма сърдити - погледнете от добрата страна на нещата :wink:

:twisted:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта