въпрос за оборотите на двигателя

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

въпрос за оборотите на двигателя

Мнение от demony » 28 сеп 2006, 16:07

здравейте!Имам форд ескорт 1.8 EFI 16V с газова уредба Lovato, но има един много дразнещ проблем докато колата се кара на газ :? при бензин при подаване на газ примерно тръгване от светофар оборотите се вдигат леко и колата потегля, но при газ натискаш педала на газта докрай и колата на 4000 оборота едвам тръгва! :cry: изобщо не може да се предприемат маневри като изпреварване защото просто колата няма тяга :( на бензин този проблем отсъства!смених мембраните на изпарителя филъра към него въздушния филтър свещите кабелите и проблема все си го има :shock: при рязко форсиране на бензин се чува едно съвсем тихо пукане като един приятел каза че някой от инжекторите можел да е запушен?

изобщо ще може ли да ми препоръчате каде да ида и какво да направя за да възвърна "моща" на зверчето ми :) Колата е 93 година пълна инжекция :)

Благодаря!

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 03 окт 2006, 21:32

такаа днес излязах малко извън София по работа и едно нещо ми направи голямо впечатление!Колата все така си имаше този проблем с мощноста на двигателя,но по едно време незнам какво стана сякаш нещо се отпуши и колата направо залетя! на 4500-5000 оборота направи 180 км/час а това ама никога не се е случвало?!?!Просто тази "липсваща" тяга се появи отнякъде :? Ако някои може да ми помогне да открия откъде е проблема много ще се радвам !

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 03 окт 2006, 21:39

Някаква допълнителна електроника имаш ли по колата?
Ламбда контрол? Авансатор?
Другият вариант е просто да ти е много бедна сместа , което е и най-вероятната причина. Преди да смениш въздушен филтър отиди на газаджия - там да ти го сменят , след което да я настроят с новия филтър и така след около 5000 км същата процедура :)
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 03 окт 2006, 22:23

The_Machine написа:Някаква допълнителна електроника имаш ли по колата?
Ламбда контрол? Авансатор?
Другият вариант е просто да ти е много бедна сместа , което е и най-вероятната причина. Преди да смениш въздушен филтър отиди на газаджия - там да ти го сменят , след което да я настроят с новия филтър и така след около 5000 км същата процедура :)
Ами да колата има Ламбда контрол!И ДА след като смених кабелите свещите и филтъра отидох на диагностика и в момента колата работи просто прекрасно!на място на около 800 оборота стои двигателя без никакво притрепване и не се чува но тръгна ли само вдигам оборотите без колата да върви :?

Потребителски аватар
penataa
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 17 май 2006, 12:48
Модел на автомобила: escort 92
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от penataa » 04 окт 2006, 09:09

Това ми прилича на съединител , но пък казваш че на бензин върви добре!!!!!!!!!!!!!
Аз лично не вярвам на газаджии, но май проблема е за тях.

В Горубляне има един много добър

marto
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 мар 2006, 18:09
Модел на автомобила: Велосипед "Балкан"-Ловеч
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

ре

Мнение от marto » 04 окт 2006, 13:09

Това се получава при недостатъчно налягане на газ. Провери:
1. Филтъра в газовия клапан. Как?- спри крана на изходяща газ от бутилката, развий входящата в газовия клапан тръба, развий чашката и си смени филтъра(1-2лв).
2.Както ти е освободена тръбата от газовия клапан развий крана на бутилката и виж как е налягането. Гледай да не се взривиш :twisted: Ако не е добро имаш проблем или с тръбата или с крана. Отиди на газаджия.
3.Последно за проверка е изпарителя, въпреки че е ремонтиран. Може пружините на високото налягане да не са в ред и от там не ти идва гориво. Смени газаджията.

Тук горе някъде е заека, но като цяло проблема е в "качествената" газ, не се тормози на всички бензинистанции е акана :lol:
Успех!
И сподели резултата.

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 07 окт 2006, 13:03

Ами гледайте сега значи от край време си ходя в кв.Люлин има един сервиз на име АРГУС

http://www.argus.dir.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;

там ми смениха всичко включително и онова малкото филтърче пред изпарителя защото вътре цялото беше черно :shock: Там винаги е пълно с хора и чакаш доста за да се доредиш за газаджията :? Последния път им казах че искам да се направи и профиилактика на цялата система тоест да се види дали са наред всички тръбички и останали работи ат началото при бутилката до края!След като го прегледаха казаха че няма проблеми и всичко е изрядно!Само както вече казах едно нещо ми направи впечатление че като прават диагностика на газ нали я правят с една сонда която се поставя в ауспуха на колата и измерва емисиите :) е да но слад като направиха диагностиката викат я мини на бензин и като минах на бензин като я форсират директно от двигателя се чува едно много тихо припукване се едно нещо се "дави" и само ми казаха че това незнаят какво е но май било инжектор и било добре да се смени?!?Но дали е инжектор или не незнам такъв странен проблем никога не съм имал :? Както казах както го има този проблем изведнъж си се оправя сам и всичко става много добре !Впечатление ми направи че докато не е загряла колата го прави по често след това не?!?

Незнам към кой да се обърна :?

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 09 окт 2006, 14:32

Нещо ми се върти в главата предварението... възможно ли е на тези ескорти чрез въртене на делкото да се променя аванса , или той си се следи от ЕКУ-то?
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 09 окт 2006, 21:35

приятел ако знаех каде е проблема щях да съм ама много доволен! :) Много интересно че когато колата загрее този проблем се проявява по рядко?!?но пак съществува...в града си го има непрекъснато чак като изляза някъде на магистрала и го ностъпя повече проблема изчезва :?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: въпрос за оборотите на двигателя

Мнение от kEFi » 10 окт 2006, 10:30

demony написа:здравейте!Имам форд ескорт 1.8 EFI 16V с газова уредба Lovato, но има един много дразнещ проблем докато колата се кара на газ :? при бензин при подаване на газ примерно тръгване от светофар оборотите се вдигат леко и колата потегля, но при газ натискаш педала на газта докрай и колата на 4000 оборота едвам тръгва! :cry: изобщо не може да се предприемат маневри като изпреварване защото просто колата няма тяга :( на бензин този проблем отсъства!смених мембраните на изпарителя филъра към него въздушния филтър свещите кабелите и проблема все си го има :shock: при рязко форсиране на бензин се чува едно съвсем тихо пукане като един приятел каза че някой от инжекторите можел да е запушен?

изобщо ще може ли да ми препоръчате каде да ида и какво да направя за да възвърна "моща" на зверчето ми :) Колата е 93 година пълна инжекция :)

Благодаря!
Като първа стъпка - възползвай се от ниските цени на бензина, сложи добавка за почистване на инжекциони и покарай минимум 200км, по възможност извънградско. Ако има замърсен инжектор - почиства се!
Добре е да огледаш маркучетата за вакуум - възможно е някое да се е спукало или да му изпуска връзката....

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 10 окт 2006, 12:58

аз също имам такова проблемче със оборотите но забелязах че когато съм на газ не ми бачка оборотомера като хората нещо се побърква а иначе си ходи на газаджия да ти я оправи да имаш ряз.На мен ми казаха че могат да ми направат форда да върви на газ като на бензин ма че ше ми е по-евтино да си я карам на бензин след като видя колко харчи!

marto
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 мар 2006, 18:09
Модел на автомобила: Велосипед "Балкан"-Ловеч
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

ре

Мнение от marto » 10 окт 2006, 14:31

Ако правилно съм разбрал ти имаш два отделни проблема:
1."слад като направиха диагностиката викат я мини на бензин и като минах на бензин като я форсират директно от двигателя се чува едно много тихо припукване се едно нещо се "дави" и само ми казаха че това незнаят какво е но май било инжектор и било добре да се смени?!?" - това е проблем с инжекторите при работа на бензин, KEFI ти е обяснил най-простия начин да се пребориш-с добавка, следва ултразвук или смяна...
2." но при газ натискаш педала на газта докрай и колата на 4000 оборота едвам тръгва! изобщо не може да се предприемат маневри като изпреварване защото просто колата няма тяга на бензин този проблем отсъства!" - това се случва само на газ според теб, а според мен е от недостиг на гориво, най вероятно от изпарителя след като са ти сменили всичко друго. Затова посети пак тези твои газаджии, ако трябва изчакай там да ти изстине колата, да им покажеш какъв е проблема, и в крайна сметка отиди и на друго място в друг сервиз. Попитай при високи обороти на газанализатора стойностите дали са в нормите. Лошото е , че си сменил доста неща и може при работата си в сервиза да са пропуснали да затегнат нещо по въздуха или газта, или да ти е дефектирал кабел или свещ от новите и т.н....

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 10 окт 2006, 17:36

аз лично ходя на газаджия срещу плувен комплекс спартак много съм доволен реглажа струва 20лв а и майсторчето до скоро имаше форд та е съпричастен с нашите проблеми

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 10 окт 2006, 18:25

kEFi

я дай малко повече информация за тези маркучета за вакуум каде се намират и ккава работа вършат защото може и от тях да е проблема!иначе намеря ли ги веднага ще ти проверя :) и каква добавка ще ми препоръчаш и откаде мога да я намеря ??


vasilnikov

ами на мен оборотомера си работи нормално!че показва 4000 оборота а колата едвам върви верно малко е съмнително но и самия звук от двигателя си се усеща че колата се мъчи!така че му вярвам за сега :)

marto

нямам представа дали проблема може да е от инжекторите но ще я покарам на бензин с такава добавка!

а иначе според хората в сервиза изпарителя е най добрия за българската газ!в смисъл че е издръжлив!Цялата уредба ми е на Ловато и задължително ще я закарам колата да я погледнат да не би нещо проблеми с стигането на газ до изпарителят да има?!?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 10 окт 2006, 20:15

Погледни тези, които излизат от инжекциона (тънки, черни). Огледай ги, а при запален двигател се ослушай за съскане (неспицефично)...
Добавка...каквато си избереш! Аз ползвам STP.

П.П. Имаш ли монтиран емулатор ламбда сонда или ламбда контрол устройство?

demony
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 27 сеп 2006, 14:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 EFI 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от demony » 10 окт 2006, 22:23

ами колата е пълна инжекция със electronic fuel injection и спомням си че като я карах за нещо на сервиз ми споменаха нещо такова?!?ламбда контрол ?По какво мога да разбера дали имам?въпреки че съм почти 99% сигурен че има такова нещо на форда ми :)


btw Благодаря за отделеното внимание! :wink:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 окт 2006, 13:10

Провери дали имаш закачена..кутийка да речем на кабела, който идва от ламбдата към EDIS-a (управляващия модул на запалването). Ако има такова само - симулатор. Ако освен това има и връзка към клапан на маркуча с газта от изпарителя към инжекциона - ламбда контрол!
Ако няма или не работи - това е причината за проблема ти!
Успех!

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

за ламда симулатора

Мнение от dimbatami » 25 май 2007, 15:46

имам един проблем от както сам сложил газта колата е тази на аватара аз нямам ламда симулатор със сигурност та колата ми като е на газ и изключа от скорост по време на движение и оборотите падат до 4-500 и колата претрепервано като намаля или спра на място пак се дигат сами и застава оборотомера на 900 оборота също се вдигат малко като натисна спирачката като колата е на място колкото и да настроиваш газта нема оправия та дали трябва да имам ламда симулатор или вакума в всмукателния колектор се променя и става нещо да кажа само че на бензин колата не проявява тези проблеми тоест работи добре някои знаеле що така става

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта