Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 15 апр 2013, 10:52
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek 16v
- Местоположение: tenovo
- Status: Извън линия
Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6
Моля запознатите да споделят къде е най правилно да се свърже кабела за сигнал за оборотите(r.p.m.). Системата е Фобос 4. Автомобила е Фокус 1.6 2000г. Някъде бях чел че е най-добре да се привърже за минус от бобината. Обаче там са два минуса и един плюс между тях. Та на кой по-точно е най-добре да се закачи въпросния кабел?![Изображение]()
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:50
- Модел на автомобила: Форд Транзит '07,Форд Галакси '98+LPG FOBOS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6
На единия от двата минуса, друг удачен вариант е на датчик Колянов вал или датчик разпределителен вал. После софтуерно нагласяш оборотите и си в джаза.
Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком
Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6
В настройките му дай да взима информация от първия инжектор и готово.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6
От бобината е по-добре, импулсите на инжекторите спират при cut-off (спирачен режим на двигателя) и може да предизвикат превключване на бензин. Това е само спасителен вариант, за коли с големи изкривявания на импулсите (кофти бобина), водещи до неправилно броене.
Миналата година слагах газови уредби EmmeGas ESI-10 (нямат опция за импулси от инжектор) на 36 броя Лада Нива за горските и въпреки "модерната" им запалителна система, хубави импулси за инжекциона имаше само на входа на оборотомера - трябваше да им свалям таблата и да свързвам към буксата. Сега има едни евтинджоси EmmeGas Simple, които броят само от инжекторите и на малолитражки от рода на Opel Corsa веднъж броят 800 оборота, на следващото палене броят 400 и съответно можеш да бръмчиш из града цял ден на бензин, ако не вдигнеш над 3200 оборота при стандартна настройка 1600 за превключване.
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:50
- Модел на автомобила: Форд Транзит '07,Форд Галакси '98+LPG FOBOS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6
При фобоса сигнала от първи инжектор не е много коректен и докато се движиш оборотите отчитани от газовия контролер подскачат много рязко, което от своя страна води понякога до странни придърпвания. Затова е препоръчително сигнала за оборотите да се връзва или на бобина или на датчик колянов вал или разпределителен. Имал съм случай при който и от бобината даваше такива проблеми и се наложи да го превързвам към датчика на разпределителния вал.
Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком
Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 09 ное 2015, 14:55
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Сигнал обороти (r.p.m.) на ГИ за Форд Фокус 1.6
Здравейте,
оборотите при системата на Фобос се вземат от сигналните кабели(един от тях) на бобината.След което трябва да се зададе софтуерно от къде да чете обороти.
оборотите при системата на Фобос се вземат от сигналните кабели(един от тях) на бобината.След което трябва да се зададе софтуерно от къде да чете обороти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта