Някои въпроси относно газов инжекцион
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
На мен газовата рейка не ми харесва, но по-важно е Оги Доги да си каже мнението.
Много автомати-слаби резултати!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Не е Фобус.
http://tegas.lt/new/en/te-pm/
http://tegas.lt/new/en/te-pm/
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! ![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Точно под инжекторите има някакъв надпис, ама не си го снимал! Мяза на нещо италинска с подменяни инжектори! Изпарителя прилича малко на някаква стара версия на БРЦ.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Протече ми мисъл към автора на темата Шифт(
):
1. Посети ли газов сервиз, както ти препоръчах-не, нали? Щото по снимки само и кола, и жена не се избират, и разбират какви са!
2. Имаш ли проблеми с ГИ?
3. Ако нямаш карай и си свиркай-ако възникнат проблеми в читав газ-сервиз всичко ще ти кажат относно марка, модел, и т.н.
Разбирам, че е нормално да се интересуваш от какви компоненти е съставен ГИ( на твое място и аз бих бил същият), но важното е да работи коректно и безпроблемно.
Т.е. искам да ти кажа да живееш спокойно, да ти пожелая ГИ да е безпроблемен, пък, ако нещо-някога се скапе (случва се) тогава всичко ще разбереш какво-що е
Поздрави и наздраве!![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
1. Посети ли газов сервиз, както ти препоръчах-не, нали? Щото по снимки само и кола, и жена не се избират, и разбират какви са!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
2. Имаш ли проблеми с ГИ?
3. Ако нямаш карай и си свиркай-ако възникнат проблеми в читав газ-сервиз всичко ще ти кажат относно марка, модел, и т.н.
Разбирам, че е нормално да се интересуваш от какви компоненти е съставен ГИ( на твое място и аз бих бил същият), но важното е да работи коректно и безпроблемно.
Т.е. искам да ти кажа да живееш спокойно, да ти пожелая ГИ да е безпроблемен, пък, ако нещо-някога се скапе (случва се) тогава всичко ще разбереш какво-що е
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Поздрави и наздраве!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Много автомати-слаби резултати!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Голям сбирщайн:ADDimitrov написа: ↑29 мар 2022, 19:40Точно под инжекторите има някакъв надпис, ама не си го снимал! Мяза на нещо италинска с подменяни инжектори! Изпарителя прилича малко на някаква стара версия на БРЦ.
турска рейка ALBIEN, най-ефтинджос
изпарител полски LPGTECH, сравнително висок клас
контролер неизвестен, по копчето не мога да го разпозная, подозирам нещо екзотично (примерно УлтраГаз) чакаме снимка.
@Shift
Проследяваш кабелите от газовата рейка и ще откриеш контролера.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Поздрави, Оги-да си здрав и да продължаваш да си активен тук в полза на питащите люде, защото за мен ти си капацитетът относно газта, и не само(лично мнение)!
Понеже стана късно няма да ти кажа "наздраве", ами ще ти пожелая лека нощ!![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Понеже стана късно няма да ти кажа "наздраве", ами ще ти пожелая лека нощ!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Много автомати-слаби резултати!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Оги, копчето го има на линка който съм сложил по-горе. Ама и аз споделям мнението на Пламен, ако си работи какво значение има каква е уредбата, предполагам че човека няма да тръгне да прави настройки.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! ![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
На линия ли се бе, Наско?
Радвам се, защото ти искам прошка, ако съм те обидил, което е много вероятно-като си чета тук някои постове ме хваща срам, но не ми е проблем да си го призная.
Такива извинения съм изпращал на други на ЛС, но на теб мисля, че е редно да го направя по-публично, така да се каже.
П.С. С когото и да съм се дракал, или някак обидил в спор не съм оставал с лоши чувства към никого!
Извинявам се, че няма общо с темата-просто си търсих повод да го кажа!![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
И, като бонус няма да присъствам на Събора, че да се налага да ме изтърпите!![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Радвам се, защото ти искам прошка, ако съм те обидил, което е много вероятно-като си чета тук някои постове ме хваща срам, но не ми е проблем да си го призная.
Такива извинения съм изпращал на други на ЛС, но на теб мисля, че е редно да го направя по-публично, така да се каже.
П.С. С когото и да съм се дракал, или някак обидил в спор не съм оставал с лоши чувства към никого!
Извинявам се, че няма общо с темата-просто си търсих повод да го кажа!
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
И, като бонус няма да присъствам на Събора, че да се налага да ме изтърпите!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Последна промяна от F Focus на 29 мар 2022, 23:34, променено общо 1 път.
Много автомати-слаби резултати!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Ако софтуерът е това от картинката, доста е информативен и явно е приличен контролер с възможност за сравнително прецизна настройка. За уредбата от картинката мога да кажа от пръв поглед, че дюзите искат разпробиване.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Я-и Оги не спи, радвам се!
Оги-искам да те помоля, когато имаш време(и желание) драсни някой ред относно компонентите на ГИ, както и за това кой-за какво отговаря, каква е функцията му и т.н.-за обща култура и просвета. Мисля, че ще е много полезно за мнозина.
Аз си признавам, че не съм в час по темата много-много(да не кажа хич), ама знам какво е газова рейка и моята каква е-"Баракуда"!
Ама тук Наско заговори за нЕкви контролери-монтролери..., пък било важно...и ми обърка представите (
) тВа пък кво е, тъкмо реших, че съм в час донякъде, пък то какво се оказа...
Шегувам се, разбира се-ГИ винаги ми е била "тера-инкогнита", заради което чета внимателно и с интерес отговорите на добрите капацитети по темата.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Оги-искам да те помоля, когато имаш време(и желание) драсни някой ред относно компонентите на ГИ, както и за това кой-за какво отговаря, каква е функцията му и т.н.-за обща култура и просвета. Мисля, че ще е много полезно за мнозина.
Аз си признавам, че не съм в час по темата много-много(да не кажа хич), ама знам какво е газова рейка и моята каква е-"Баракуда"!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Шегувам се, разбира се-ГИ винаги ми е била "тера-инкогнита", заради което чета внимателно и с интерес отговорите на добрите капацитети по темата.
Много автомати-слаби резултати!
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Здравейте и благодаря на всички включили се!
За съжаление колата за три-четири дни отиде на тенекеджия и не е при мен, за да снимам и разгледам.
Причината да питам е,че рядко при мен на газ - основно на ниски обороти и вероятно бутилка с вече малко количество газ, излиза грешка Р0171 /бедна смес/, а ако включа климатик двигателят претреперва. Той този двигател /1,6 Ztec/ по принцип си е с ниски обороти на празен ход, но с климатик направо се мъчи. Тъй като имаме фирмени сервизи или представители на марки газови уредби в града /Плевен/ ми се щеше да знам къде да ида, т.е. при някой който би имал софтуера да обогати сместа на ниски обороти. Дросела и моторчето за празен ход са почистени, свещи са сменени,почистен PCV, вакум не откривам и колата работи идеално на бензин.Тя и на газ работи идеално с изключение на грешката за бедна смес и осезаемото претреперване на климатик на ниски /сменени са горните два тампона на двигателя също/.
П.С. Предишният собственик ми сподели при продажбата,че скоро при посещение при газаджия е сменял рейка,тъй като старата била вече на доста километри.
За съжаление колата за три-четири дни отиде на тенекеджия и не е при мен, за да снимам и разгледам.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Причината да питам е,че рядко при мен на газ - основно на ниски обороти и вероятно бутилка с вече малко количество газ, излиза грешка Р0171 /бедна смес/, а ако включа климатик двигателят претреперва. Той този двигател /1,6 Ztec/ по принцип си е с ниски обороти на празен ход, но с климатик направо се мъчи. Тъй като имаме фирмени сервизи или представители на марки газови уредби в града /Плевен/ ми се щеше да знам къде да ида, т.е. при някой който би имал софтуера да обогати сместа на ниски обороти. Дросела и моторчето за празен ход са почистени, свещи са сменени,почистен PCV, вакум не откривам и колата работи идеално на бензин.Тя и на газ работи идеално с изключение на грешката за бедна смес и осезаемото претреперване на климатик на ниски /сменени са горните два тампона на двигателя също/.
П.С. Предишният собственик ми сподели при продажбата,че скоро при посещение при газаджия е сменял рейка,тъй като старата била вече на доста километри.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
На моята притеперването на празен ход изчезна като смених кабели и свещи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! ![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
![*0030* *0030*](./images/smilies/0030.gif)
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Малкото газ в бутилката не е причина за запис на грешка за бедна смес. Трябва уредбата да е изключително некадърно настроена механично и софтуерно, че да я докара до там. Дори и да свърши течната фаза, налягането в резервоара е поне 4-5 бара и е достатъчно да захранва празния ход - редукторът го намаля според настройките до 1-1.5 и единствено при подаване на газ, дебитът на газовата фаза през тръбичката ще ограничи пълненето, но тогава трябва контролерът да изпищи и да мине на бензин.
Има си основни параметри, като температури на превключване, допустимо минимално/максимално налягане на газта и време за възстановяването му, които е по-добре да се оставят със "заводски" настройки - не напразно производителите са ги заложили, чели са дебели книги и са правили лабораторни упражнения. Дозирането е въпрос на познания за горивния процес и адаптивните функции на бензиновия компютър. На посоченият газов контролер (ако е същият от линка и софтуерът е показаният на картинката) могат да се направят настройки, близки до идеалната работа - само трябва с помощта на червените точки да се докара зелената линия точно върху жълтата. В това положение, бензиновият компютър не вижда нужда да прави ± корекции на инжекторните времена и съответно няма да записва грешки за неправилна горивна смес.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 882
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
От кабели и свещи ще се чувства неравномерна работа и на бензин. По-слабо, наистина, но ще се чувства. Тук дойде моментът за въпроса откога не са регулирани клапаните ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Знам всички вицове за Форд ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Вероятно никога.
Личното ми разследване сочи, че надали в Бг. има читави специалисти, които се наемат с процедурата, колкото са пръстите на едната ми ръка(или крак-слава Богу всичките са налични
). Всъщност освен Митака не разбрах някой да извършва тази дейност, но за страната допускам, че може да се намерят още неколцина.
Повечето казват-карай, докато можеш и после ела-ще свалим главата, ще я ревизираме, ще сменяме клапани, ще оправим леглата им, след което си ТОП...и те така...
Поздрави!
П.С. Наясно съм, че не е баш по темата, ама стана дума за реглаж на клапани и винаги честно споделям, каквото съм разбрал-което не съм разбрал също споделям!
Моля, ако Модератор прецени да прехвърли мнението ми където трябва-вероятно в "реглаж на клапани-има ли почва в наше село?"
Личното ми разследване сочи, че надали в Бг. има читави специалисти, които се наемат с процедурата, колкото са пръстите на едната ми ръка(или крак-слава Богу всичките са налични
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Повечето казват-карай, докато можеш и после ела-ще свалим главата, ще я ревизираме, ще сменяме клапани, ще оправим леглата им, след което си ТОП...и те така...
Поздрави!
П.С. Наясно съм, че не е баш по темата, ама стана дума за реглаж на клапани и винаги честно споделям, каквото съм разбрал-което не съм разбрал също споделям!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Моля, ако Модератор прецени да прехвърли мнението ми където трябва-вероятно в "реглаж на клапани-има ли почва в наше село?"
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Да, правилно си се ориентирал.-"F Focus". То в провинцията е пълно мъртвило и не сме и чували за клапан. Ми твоето Светило -,, Митака '" , да опише, процедурата на регулиране и ние да започнем да умуваме, как се прави това, произведение на изкуството?F Focus написа: ↑01 апр 2022, 19:32Вероятно никога.
Личното ми разследване сочи, че надали в Бг. има читави специалисти, които се наемат с процедурата, колкото са пръстите на едната ми ръка(или крак-слава Богу всичките са налични). Всъщност освен Митака не разбрах някой да извършва тази дейност, но за страната допускам, че може да се намерят още неколцина.
Повечето казват-карай, докато можеш и после ела-ще свалим главата, ще я ревизираме, ще сменяме клапани, ще оправим леглата им, след което си ТОП...и те така...
Поздрави!
П.С. Наясно съм, че не е баш по темата, ама стана дума за реглаж на клапани и винаги честно споделям, каквото съм разбрал-което не съм разбрал също споделям!![]()
Моля, ако Модератор прецени да прехвърли мнението ми където трябва-вероятно в "реглаж на клапани-има ли почва в наше село?"
И по препоръка на друго Светило в науката и газовите уредби , ,,OgiDogi " Във връзка с другата тема и стареенето на бензина при каране на газ, най-доброто решение си остава пълният до горе резервоар и допълването му всеки месец или някакъв друг период, за който се изразходва бензин за 10-на лева. Нормално, резервоарите са разположени хоризонтално на голямото си сечение и при ниско ниво площта на изпарение на бензина е максимална, т.е. се "осигурява" максимално бързо "стареене". При напълнен до гърловината резервоар, площта на изпарение се свежда до сечението на самата гърловина. Освен това, потопена в 30-40 литра бензин помпа няма да загрее до степен да блокира/изгори, за разлика от такава в 3-4 литра., ще си пълня резервоара догоре с бензин за да му угодя.
Аз рядко споря - само когато има насреща човек с адекватни технически познания, но в повечето случаи с такива само се уточняват детайли.
В общи линии, се ограничавам до разяснение на основни физични свойства и явления, с оглед отсрещната страна да се просветли. Когато не успее - проблемът не е при мен. Ако прояви някакъв напредък и иска още - вдигам нивото.
Като цяло, се придържам към "ръководството" на Пол Греъм, как да изразяваме несъгласие и с доводите си оспорвам основната теза на опонента. Там вече си проличава, кой с какви аргументи разполага и до кое ниво стига.
Хайде, да повдигнеш нивото си на компетентност , като успееш да вържеш газовия комп. на конкретната кола , без да използваш допълнително реле за спиране на бензиновата помпа? То с реле и баба може , ама .... в днешно време се използват други елементи!
Но, как става?
"F Focus" - ходиш ли редовно на 20к. да ти регулират клапанчетата ? Питаш ли на каква хлабина ти ги оставят?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Ей, тъй и не се научи да цитираш правилно, ама продължаваш да плескаш форума.
Аз бензинова помпа при работа на газ не спирам, обяснил съм защо не е препоръчително. Ако не умееш четене с разбиране, кажи и ще ти нарисувам картинки, като за илитерати или хора с ограничени умствени възможности.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Не е изобщо по темата, но е редно да отговоря на колегата Gvd, тъй като имаше въпрос към мен тук:
-Не ходя редовно за реглаж на клапани на 20 000км.-аз съм изминал 12 000км., а автомибилът е бил газифициран 3 години преди мен, та пробегът на газ е неизвестен, но със сигурност е над 30 000км.
-Грешиш, че Митак-а ми е любимец и съм му адвокат-още не съм ползвал услугите му дори, но е много вероятно силно да го заобичам-надявам се и той-мен!
-Споделих търсенията си за специалисти в цялата страна наемащи се да извършат процедурата-не открих такива. Ти, ако си открил-сподели!Единствено мой познат автомонтьор е правил веднъж реглаж на клапаните на Мазда и каза, че за нищо на света повече не би барнал този двигател, за да му регулира клапаните.
-Отдавна се каня за начало да измеря компресията в цилиндрите, ама пусто все не остава време от работа(то добре, че имам работа в днешно време, че колко хора го закъсаха)!
-Допускам, че замерването на компресия може да покаже неприятни разлики и опирам до... Митак-а, друг няма, като за цена няма да питам (няма да е евтино, разбира се, като знам горе-долу как става)-единствено ме интересува качеството!
-Лично аз не подценявам проблемът, но всеки е в правото си да преценява какво-що и дали?
-Упс, щях да пропусна-бензинът вече си го държа на макс-веднъж, като напълниш резервоара догоре не боли толкова да доливаш
Отговорих ти съвсем добронамерено, без заяждане и казах всичко, което мисля.
Ще пиша отново след замерване на компресията и последващият реглаж на клапаните, но не тук, а в съответната тема.
Наздраве!![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
П.С. Моля, ако Модератор прецени да премести отговорът ми в темата "Реглаж на клапани и има ли той почва в наше село"-май така беше...?
-Не ходя редовно за реглаж на клапани на 20 000км.-аз съм изминал 12 000км., а автомибилът е бил газифициран 3 години преди мен, та пробегът на газ е неизвестен, но със сигурност е над 30 000км.
-Грешиш, че Митак-а ми е любимец и съм му адвокат-още не съм ползвал услугите му дори, но е много вероятно силно да го заобичам-надявам се и той-мен!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-Споделих търсенията си за специалисти в цялата страна наемащи се да извършат процедурата-не открих такива. Ти, ако си открил-сподели!Единствено мой познат автомонтьор е правил веднъж реглаж на клапаните на Мазда и каза, че за нищо на света повече не би барнал този двигател, за да му регулира клапаните.
-Отдавна се каня за начало да измеря компресията в цилиндрите, ама пусто все не остава време от работа(то добре, че имам работа в днешно време, че колко хора го закъсаха)!
-Допускам, че замерването на компресия може да покаже неприятни разлики и опирам до... Митак-а, друг няма, като за цена няма да питам (няма да е евтино, разбира се, като знам горе-долу как става)-единствено ме интересува качеството!
-Лично аз не подценявам проблемът, но всеки е в правото си да преценява какво-що и дали?
-Упс, щях да пропусна-бензинът вече си го държа на макс-веднъж, като напълниш резервоара догоре не боли толкова да доливаш
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Отговорих ти съвсем добронамерено, без заяждане и казах всичко, което мисля.
Ще пиша отново след замерване на компресията и последващият реглаж на клапаните, но не тук, а в съответната тема.
Наздраве!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
П.С. Моля, ако Модератор прецени да премести отговорът ми в темата "Реглаж на клапани и има ли той почва в наше село"-май така беше...?
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
Брейй тук сте се разприказвали! Браво! И някой мого остро влиза за клапанте! Ф Фокос не е толкоз страшен тоя регулаж. незнам защо твоя познат така се е заканил! Като цяло ако леглата не са тотал щета и луфта е до към 0,20 - 0,15 има шанс да се оправиш и сам! Номера е да се свалят валовете, там има тънкост за да няма драма после със зацепването. Мериш луфтовете и там където е под 0,30 вземаш пуловете и газ на шлайф! Там тънкоста е да се вземе правилния размер. Има си формула, но за това не се наема да пиша. има и вариянт с нови пулове по размер, важното е луфта да е в интервала 0,36 максимум. После по обратния ред. Тежката форма е със сваляне на глават и там вече си търсиш майстори на глави! Забелязъл съм че там където има технически университети, винаги има читави майстори на глави
А това за 20000 км. ....... ще си замълча
П. П. ако се стигне до глава, горещо препоръчвам и смяна на сегменти, а при финансови възможности и верига. Наскоро мои познати направиха този генерален ремонт и сега Маздата не бута и грам масло, а хвърчи като самолет.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![winking ;):](./images/smilies/3.gif)
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Някои въпроси относно газов инжекцион
На пуловете се шлайфат петите от вътрешната страна, не външната. Обикновено се прави на колонна бормашина с камък, като дебелината се контролира постоянно с винтов микрометър или индикаторен часовник на стойка. Пълно е с клипове в ютуб.
По-мундарски вариант е да се шлайфа опашката на клапана, често се употребява от таксиджиите, че е по-лесно...
По-мундарски вариант е да се шлайфа опашката на клапана, често се употребява от таксиджиите, че е по-лесно...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта