Нови мембрани и центровка.

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Нови мембрани и центровка.

Мнение от valerko1 » 27 дек 2006, 15:49

На новите мембрани задължително ли трябва да се прави дорегулиране след 500-600 км.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 29 дек 2006, 00:17

доколкото знам аз да.. защото мембраната се отпуска от газта.. май ще треа

Clamp
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 21 окт 2006, 13:48
Модел на автомобила: mondeo
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Clamp » 29 дек 2006, 00:59

*00118* *00118* каква е функцията на таз мембрана

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от valerko1 » 30 дек 2006, 00:13

Clamp написа:*00118* *00118* каква е функцията на таз мембрана
да ти върви колата например

Потребителски аватар
zelen4uka
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
Местоположение: SOFIA
Контакти:
Status: Извън линия

реглаж

Мнение от zelen4uka » 02 яну 2007, 12:41

За много години колега...! :P Аз карам с ловато и се мъча сам да го регулирам и засега успявам някак си .Преди и аз пуснах тема за реглаж на изпарител но никой не ми писа как става на практика ,така че не се надявай да ти каже някой нещо.Новите мембрани се олягат за 3000км . Ако започне да гасне като изключиш от скорост и мирише на газ занчи е обогатена сместа и е нужно да завиеш болта който регулира подаването на газта в изпарителя(пласмасов болт при мен)
Дигни на 3000 оборота и завивай болта докато започне да не стига газта и започне да гасне , след това развии малко до оптимални обороти.След това реголирам с малкото винче което служи за ниските обороти до стабилизирането на оборотите на свободна скорост.Гледай да не се тресе двигателя и да са максимално високи.Това го прави когато двигателя е в работна температура.В началото изпарителя се променя на всеки 250 км така че се нуждае от по-често обръжане на внимание.Аз все още не съм ходил на реглаж и смятам да не отделям пари за нещо което сами можем да направим.Дано и друг по-запознат колега да напише нещо защото всичко което ти писах е от личния ми опит и мога да греше в нещо за което ме извини.

Потребителски аватар
zelen4uka
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
Местоположение: SOFIA
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zelen4uka » 02 яну 2007, 13:44

http://autogas.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;

chaveto
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 14 яну 2007, 10:35
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaveto » 14 яну 2007, 20:44

Колега изпарители много с един,два,три и т.н винтове по тях така като си написал поне кажи какъв ти е изпарителя елктрически или механичен :?:

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от valerko1 » 17 яну 2007, 13:31

chaveto написа:Колега изпарители много с един,два,три и т.н винтове по тях така като си написал поне кажи какъв ти е изпарителя елктрически или механичен :?:
Забравих. Изпарителя е електрически Стефанели и за реглаж име един месингов болт. Предполатам него трябва малко да завия. На тройника нищо ли не пипам?

Потребителски аватар
zelen4uka
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
Местоположение: SOFIA
Контакти:
Status: Извън линия

ПРИВЕТ

Мнение от zelen4uka » 24 яну 2007, 15:27

:P Пак съм аз.Пуснах един сайт по-горе на който добре и нагледно си пише как се регулира газова уредба.Виждам че питаш все по глупави въпроси но и аз когато я сложих се чудех какво да завия и какво да развия.Ако си с Ловато:Пласмасовия болт е за обогатяване на сместа а бронзовото метално винче на изпаритела е за първоначалното пускане на газта.АЗ още не съм разглобявал изпарителя но ако го направя ще пиша най-точно кое за какво е.И аз все още незнам много неща но какво виждаш никой не пише което е странно.
Успехи...

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта