Нови мембрани и центровка.
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Нови мембрани и центровка.
На новите мембрани задължително ли трябва да се прави дорегулиране след 500-600 км.
- zelen4uka
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
- Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
- Status: Извън линия
реглаж
За много години колега...!
Аз карам с ловато и се мъча сам да го регулирам и засега успявам някак си .Преди и аз пуснах тема за реглаж на изпарител но никой не ми писа как става на практика ,така че не се надявай да ти каже някой нещо.Новите мембрани се олягат за 3000км . Ако започне да гасне като изключиш от скорост и мирише на газ занчи е обогатена сместа и е нужно да завиеш болта който регулира подаването на газта в изпарителя(пласмасов болт при мен)
Дигни на 3000 оборота и завивай болта докато започне да не стига газта и започне да гасне , след това развии малко до оптимални обороти.След това реголирам с малкото винче което служи за ниските обороти до стабилизирането на оборотите на свободна скорост.Гледай да не се тресе двигателя и да са максимално високи.Това го прави когато двигателя е в работна температура.В началото изпарителя се променя на всеки 250 км така че се нуждае от по-често обръжане на внимание.Аз все още не съм ходил на реглаж и смятам да не отделям пари за нещо което сами можем да направим.Дано и друг по-запознат колега да напише нещо защото всичко което ти писах е от личния ми опит и мога да греше в нещо за което ме извини.

Дигни на 3000 оборота и завивай болта докато започне да не стига газта и започне да гасне , след това развии малко до оптимални обороти.След това реголирам с малкото винче което служи за ниските обороти до стабилизирането на оборотите на свободна скорост.Гледай да не се тресе двигателя и да са максимално високи.Това го прави когато двигателя е в работна температура.В началото изпарителя се променя на всеки 250 км така че се нуждае от по-често обръжане на внимание.Аз все още не съм ходил на реглаж и смятам да не отделям пари за нещо което сами можем да направим.Дано и друг по-запознат колега да напише нещо защото всичко което ти писах е от личния ми опит и мога да греше в нещо за което ме извини.
- zelen4uka
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
- Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://autogas.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Забравих. Изпарителя е електрически Стефанели и за реглаж име един месингов болт. Предполатам него трябва малко да завия. На тройника нищо ли не пипам?chaveto написа:Колега изпарители много с един,два,три и т.н винтове по тях така като си написал поне кажи какъв ти е изпарителя елктрически или механичен
- zelen4uka
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
- Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
- Status: Извън линия
ПРИВЕТ

Успехи...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта