въпрос за монтаж на газова
- hvg
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
- Местоположение: Ловеч
- Status: Извън линия
въпрос за монтаж на газова
Скоро смених двигателя от карбуратор на инжекцион и мисля да мина пак на газ, въпроса ми е каде се връзва бензиновия клапан, на старата бензинова помпа ми беше ясно, сега несъм много в час 

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да наистина така го правят газаджиите, но според мен е много добре да си прекъснеш и захранването на помпата, защото 90% от случаите на коли които са инжекции и карат на газ са им изгорели помпите, щото са забравили да сипят бензин.vladdko написа:Незнам дали ще ти помогна с моят отговор, но аз съм с пълната инжекция и бензиновата помпа не ми е изключвана, т.е. работи непрекъснато има реле което прекъсва тока на дюзите, когато е на газ.
Ако е моно незнам как го правят.
За целта може да се ползва едно и също реле с 2 чифта контакти.
При моноинжекциите се прекъсва тока към дюзата, която е една в карбуратора.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
По добрия вариянт е прекъсване на инжекторите. Помпата продължава да си работи. Едно - охлажда инжекторите и второ - почиства ти идеално бензина, а иняма опасност да си блокираш помпата от утайки. Тя обикновено или изгаря или не и е това не е свързано с това работи или не. Малко трудно ще оставиш помпа без бензин, защото корпуса и е разположен в неснижаем остатък. Да изкараш горивото от там си е мноооого трудна работа. И все пак - не оставяйте резервоара празен! Добре е да се плацика нещо вътре 

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това съм го чел преди доста време в интернет имаше една страничка на Списание "Автогаз" авторите издават едноименото списание, за съжаление вече не работи или поне аз не я намирам.kEFi написа:По добрия вариянт е прекъсване на инжекторите. Помпата продължава да си работи. Едно - охлажда инжекторите
Аз карам вече 45 000 км на газ или 4-ри години, помпа не ми е горяла "да не викам дявола", но винаги в резервоара най-ниското ниво на бензина е началото на резервата и преди когато карах на бензин имах същото правило.
- hvg
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
- Местоположение: Ловеч
- Status: Извън линия
ясно какви са вариянтите, ще се допитам на още някой места и ще видя кой от тях ще избера, ама май най ми допада с релето и прекъсване на захранването на помпата, това с охлаждането на инжекторите ме заинтригува (ще трябва да почета малко повече) иначе за утайки и затлачвания не се притеснявам, те на някой хора колите им стоят само на паркинг пред блока (бензина гаранция се утаява) и пак си работят добре после!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Все пак имай предвид, че инжекционната система работи под налягане, а впръскването става през инжектори, които пък от своя страна са по-прецизни от жигльор примерно...и боклуци там определено имат значение. Е, поне си има горивен филтър
Доколкото съм чувал, а и от личен опит, колата се разваля повече от неработене отколкото, ако се движи (разбирай детайлите и агрегатите и)... така, чепрекъсването на помпата не означава автоматично удължаване на ресурса и, дори напротив...
Малко се отнасям, ама едно време имах една лада. Понеже работата ми беше на 4 минути от къщи - една година дори не я бях припалвал. Та след това от гумите до зъбите до тавана всичко беше клеясало, блокирало и какво ли още не. Не можех и да я мръдна. Кво оправяне падна - не е изтина... Затова - работи ли нещо - нека си работи

Доколкото съм чувал, а и от личен опит, колата се разваля повече от неработене отколкото, ако се движи (разбирай детайлите и агрегатите и)... така, чепрекъсването на помпата не означава автоматично удължаване на ресурса и, дори напротив...
Малко се отнасям, ама едно време имах една лада. Понеже работата ми беше на 4 минути от къщи - една година дори не я бях припалвал. Та след това от гумите до зъбите до тавана всичко беше клеясало, блокирало и какво ли още не. Не можех и да я мръдна. Кво оправяне падна - не е изтина... Затова - работи ли нещо - нека си работи

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта