Газ... и аз!
-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
Само да добавя: Ако сте избрали първия вариант, винаги може да добавите впоследствие и ламбда контрол. Маха се емулатора разбира се.kEFi написа:По въпроса.
При монтаж на АГУ пред теб има 2 възможности:
1. АГУ със симулатор ламбда сонда
2. АГУ със ламбда контрол. ...
Така че не се притеснявайте за избора - не е фатален, но е добре да е при същия газаджия, та да е договорено приспадането но емулатора от цената на ламбда контрола след това.
Безсмислено е според мен да се дават 300 лева, по-добре е от тези за 200 лева, като се приспадне емулатора става 160-170 лева. Само дето са малко в дефицит.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мисля, че не е много добре! Компа натрупва грешки и вероятността да те включи много бързо в авариен режим е голяма. Нищо лошо, но това означава влошена динамика, завишен разход, повишено загряване и вероятност за детонации в колекторите....Не че всичко ще ти се сличи накуп, но...Brock написа:Аз на първо време ще пробвам без емулатор - казаха ми че нямало да има проблеми, но ако се наложи ще хакна един
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз си мислех че емулатора си остава защото дори и с добра смес на газ според компютъра който е настроен да реагира на бензин данните от ламбдата няма да са добри.acj написа:
като се приспадне емулатора става 160-170 лева
А самия ламбда контрол си чете от сондата и със собствения процесор ще реши бедна или богата е сместа.
А това което казва Кефи за предварението е разковничето защо няма нужда от аванс процесор. Т.е. тези 10 градуса са добра настройка за работа на газ. В смисъл ако при превключване на газ емулатора ако вкара компа в авариен режим то ще имаме предварение от 10 градуса.
Аз вече започвам да си мисля защо не започнат да правят разклонители, които да позволяват да се включват по 2 чипа за компютъра така че първия да работи когато си на бензин а втория да е програмиран да работи на газ. Така ще се използва компютъра на колата и всички датчици които са навързани към него т.е. ще получим газов инжекцион, който ще е да речем равен на моноинжекция.
-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
О не, сигнала на симулатора е константен и е фалшив за компютъра. Няма защо да се лъже компютъра по отношение на сместа при наличие на ламбда контрол. Сигнала от ламбда сондата е полезен за компютъра, просто изпълнението на корекцията по отношение на сместа е от изпълнителната част на ламбда контрола за работа на газ. така се осигурява по-адекватна реакция на компютъра по отношение и на предварението на запалването в динамичните процеси, според мен.NIKJAMa написа: Аз си мислех че емулатора си остава
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Аз още първия ден направих 100 км. и я засякох, без да спъвам магаренцата, т.е. развих доста кранчетата, за градско направих 10/100 разход. Като се има предвид че газаджията ме предупреди, че първите 2-3 зареждания ще излиза по-висок разход, защото като пълня до горе, въздуха който е в бутилката няма къде да отиде, а той излиза после по време на горене с газта. Така че съм доста обнадежден!!!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта