АГУ за Мондео 2.0
- hari36
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 31 дек 2006, 18:11
- Модел на автомобила: ford mondeo комби 2.0 97 година
- Местоположение: Asenovgrad
- Status: Извън линия
АГУ за Мондео 2.0
Имам Мондео 2.0 производство 97 г .Август ,двиг.Zetek.Искам да питам колко ще ми струва газовата и каква и малко повече информация за нея.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Виж мнението ми в тази тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=10444" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако имаш кураж слагай каквото си искаш - в смисъл газов инжекцион е по-добре, но можеш да сложиш и обикновена. За марката... всеки хвали неговото, но ако не се лъжа колегата TIN си беше сменил уредбата с BRC в Пловдив, и имало някакво промоция...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=10444" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако имаш кураж слагай каквото си искаш - в смисъл газов инжекцион е по-добре, но можеш да сложиш и обикновена. За марката... всеки хвали неговото, но ако не се лъжа колегата TIN си беше сменил уредбата с BRC в Пловдив, и имало някакво промоция...
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Да, има тема в раздела!Атанас написа:Виж мнението ми в тази тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=10444" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако имаш кураж слагай каквото си искаш - в смисъл газов инжекцион е по-добре, но можеш да сложиш и обикновена. За марката... всеки хвали неговото, но ако не се лъжа колегата TIN си беше сменил уредбата с BRC в Пловдив, и имало някакво промоция...
Иначе си прав, всеки си хвали неговото, може би защото има вече повече от едно решение при това на добро ниво!
Гледах тези дни едно мондео 2.0 с газов инжекцион някакъв холандски, по лиценз на ловато до колкото разбрах.....( тук там си пишеше ловато), слагана е уредбата в София, не знам точно къде но човека се хвалеше че карал със 180 и му дава 10 на 100 газ.....с климатик....ама силно се съмнявам колко дълго я е подържал тази скорост, както и да е....
Препоръчвам ти газов инжекцион...какъв попрочети и реши....ако питаш мен обърни внимание и на сервиза после....
Аз съм с BRC и за сега съм доволен но съм минал все още само 2000км....така че мисля не мога да кажа това е уреднбата слагай....друго е да имаш поне 50 000!
- hari36
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 31 дек 2006, 18:11
- Модел на автомобила: ford mondeo комби 2.0 97 година
- Местоположение: Asenovgrad
- Status: Извън линия
Мондео АГУ
А за пари какво ще кажете ,защото чувам от 1000 до 1800 лв.,и какво е BRC и LPG каква е разликата и т. н.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео АГУ
LPG=liquid petroleum gashari36 написа:А за пари какво ще кажете ,защото чувам от 1000 до 1800 лв.,и какво е BRC и LPG каква е разликата и т. н.
CNG=compressed natural gas
Предплагам всеки може да си го преведе

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 май 2007, 16:24
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 - combi
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Имам МОНДЕО 2.0 ZETEK , комби - 97 г., с газова уредба BRC тип "LMBDA GAZ I.S. " В управлението на уредбата са подведени ламбда сондата, както и предварението на запалването. На изпарителя имам монтиран сервомотор за регулиране на количеството газ, също и емулатор на инжекторите тип "MODULAR". Уредбата е много икономична без да прави комромиси за сметка на мошността. В последно време започна да колебае ниските обороти, дори и да гасне при градско каране на газ. Този проблем го няма на бензин. В посетените сервизи не успяха да направят нищо. Проблема изчезва от самосебе си и след това се появява без никаква закономерност от някакви фактори. Моля да ме насочите към специалисти или да споделите нещо, ако имате опит.
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 27 сеп 2006, 19:09
- Модел на автомобила: mondeo tdi
- Местоположение: vidin
- Status: Извън линия
аз имах Рено 19 с такажа гас одвии и двете мотор4ета от гаста се полу4ава графит напраскаи с контакт спреи да раскисне и трагват [серво мотор4ета]plamen666 написа:Имам МОНДЕО 2.0 ZETEK , комби - 97 г., с газова уредба BRC тип "LMBDA GAZ I.S. " В управлението на уредбата са подведени ламбда сондата, както и предварението на запалването. На изпарителя имам монтиран сервомотор за регулиране на количеството газ, също и емулатор на инжекторите тип "MODULAR". Уредбата е много икономична без да прави комромиси за сметка на мошността. В последно време започна да колебае ниските обороти, дори и да гасне при градско каране на газ. Този проблем го няма на бензин. В посетените сервизи не успяха да направят нищо. Проблема изчезва от самосебе си и след това се появява без никаква закономерност от някакви фактори. Моля да ме насочите към специалисти или да споделите нещо, ако имате опит.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 май 2007, 16:24
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 - combi
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Благодаря за помоща. Проблема наистина се оказа в проклетия клапан след изпарителя, но не че е задръстен, а че имаше електрически пробив на бобината към корпуса (минуса). Този клапан работи по следният начин: На едната клема му дежури +12 волта след като си дал контакт и си преминал на газ. Този + идва от клема на електронният блок. Електромагнита се управлява от минуса, като последователно на него в елрктронният блок е свързан транзистор по схема общ колектор и баластно съпротивление - 4 ома. Този транзистор работи като генератор на ток и така регулира тока през клапана. Пробива към корпус напрактика е елиминирал този транзистор и тока през бобината се определя от утечката към корпуса. Тази утечка се движеше в различни граници : от 20 до 20000 ома. Клапанът не го смених а махнан страничните му метални фланци на бобината и така прекъснах връзката му с корпуса. Другият начин е да се монтира на маркуча на газта във въздуха, но в мондео 2000 няма абсолютно никакво място под капака.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 31 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: mondeo 2 - 2l
- Status: Извън линия
Колега преди два дена ми монтираха във Варна АГУ обикновенна с електрически изпарител BRC по мое настояване на същият автомобил, но с автоматична трансмисия. За в момента нямам никакви проблеми, но все още съм изминал малко км за да споделя повече. За в момента мога само да кажа че удоволствието ми струва 570 лв за АГУ с монтажа и 20 лв за узаконяването. Бутилката е 40 л ключа автоматичен и имам добавени допълнително кихалки преди дебитомера и на самият смукателен колектор още 3 броя/нямало место за 4/. Досега нито веднъж не е "кихнала". По нататък ще споделя и какъв ръзход дава двулитровият мотор. Сервизът се намира в Варна и се казва "ПЕЧЕНЕК" ООД и тел е 0888 50 50 68. Останах много доволен за в момента.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 май 2007, 16:24
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 - combi
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Колата пристигна от Италия с монтирана уредба. Няма монтирани клапи против кихане. Досега съм изминал към 50 000 км. предимно на газ и не е гърмяла. Разхода е около 8-9 /100 за дълъг път и около 10/100 за смесено каране с преобладаващо градско. Климатика вдига с литър, литър и половина. Засичането съм го правили : "празно - празно", но интересното е че разходомера показва същите цифри с разлика в десетите. Ако уредбата е с ламбда контрол ше имаш нисък разход и мошност както на бензин, в противен случай този двулитров мотор няма изхранване, особено на градско.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта