Размер на отвора за въздуха
- iashor
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Размер на отвора за въздуха
Някой екпериментирал ли е с тази полуизвестна? Става дума за забора на въздуха преди филтъра.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 16 апр 2007, 11:45
- Модел на автомобила: Ford Sierra OHC 2.0 '87
- Status: Извън линия
Като взех колата тръбата беше затворена наполовина с изолорбанд. т.е. 1/2 d. Ходих на майстор за настройката на газовото (много е добър) но и той направи същото. Но при рязко ускорение и на високи обороти като че ли не и стигаше въздуха. От ламарина отрязах по входа на въздушния филтър кръг, от него махнах светлия отвор който ми остави майстора - 1/3 d, сложих го хоризонтално, с стара спица от колело направих ос и го закрепих на филтъра. Сега на празен ход клапата виси надолу. При даване на газ се засмуква въздух и се отваря сама. Сега върви много по -добре в обороти.
Ако не можеш да ме разбереш пиши да ти го снимам.
Ако не можеш да ме разбереш пиши да ти го снимам.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 16 апр 2007, 11:45
- Модел на автомобила: Ford Sierra OHC 2.0 '87
- Status: Извън линия
При мен има ефект тази клапа. Защото ако те стиснат леко за врата можеш да дишаш, но ако трябва да бягаш вече не ти стига въздуха. Ако се гледа теоретично отношението въздух/бензин трябва да е около 14.7/1. При ускорение т.е. подаваш газ- бензин трябва да има и подходящо количество въздух.
Затова слагат и турбо - да вкарва повече въздух ( + бензин / нафта). а не обратно.
това е мое мнение поне. Имам добри ниски обороти, добро ускорение и приличен разход.
Затова слагат и турбо - да вкарва повече въздух ( + бензин / нафта). а не обратно.
това е мое мнение поне. Имам добри ниски обороти, добро ускорение и приличен разход.

- iashor
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
снимки
Кольо,
Бе прати, ако можеш, 1 - 2 снимки, да се ориентирам по-добре.
Между другото, с къв двигател ти е колата и колко ти харчи ориентировъчно с тия подобрения? Плюс тва ме интересува колко ти е харчела преди подобренията.
Аре лека!
Бе прати, ако можеш, 1 - 2 снимки, да се ориентирам по-добре.
Между другото, с къв двигател ти е колата и колко ти харчи ориентировъчно с тия подобрения? Плюс тва ме интересува колко ти е харчела преди подобренията.
Аре лека!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 16 апр 2007, 11:45
- Модел на автомобила: Ford Sierra OHC 2.0 '87
- Status: Извън линия
Ford Sierra '87 2000 см3 OHC карбуратор 105 к.с.
Точно не мога да я засека зашото бутилката ми е 60 л. а аз карам по около 200-300 км. месечно. Пълнил съм я 2 пъти до горе и гори около 11-12 градско( за Бургас) с доста често напъване.
Снимка не мога да кача защото трябва да я снимам с фотоапарата а там снимките са по 1.4 МБ, а форума има лимит 2 МБ. ако искаш дай Е-майл. Проблеми няма.
Точно не мога да я засека зашото бутилката ми е 60 л. а аз карам по около 200-300 км. месечно. Пълнил съм я 2 пъти до горе и гори около 11-12 градско( за Бургас) с доста често напъване.
Снимка не мога да кача защото трябва да я снимам с фотоапарата а там снимките са по 1.4 МБ, а форума има лимит 2 МБ. ако искаш дай Е-майл. Проблеми няма.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
дай на мен снимки на doctor_dre@abv.bg мерси предварителноkolyo написа:Ford Sierra '87 2000 см3 OHC карбуратор 105 к.с.
Точно не мога да я засека зашото бутилката ми е 60 л. а аз карам по около 200-300 км. месечно. Пълнил съм я 2 пъти до горе и гори около 11-12 градско( за Бургас) с доста често напъване.
Снимка не мога да кача защото трябва да я снимам с фотоапарата а там снимките са по 1.4 МБ, а форума има лимит 2 МБ. ако искаш дай Е-майл. Проблеми няма.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
ето снимките, които ми прати колегата http://www.snimka.bg/album.php?album_id=142780 ако може да обясните какво точно върши...
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Еми точно нищо не върши, освен че създава свръх разреждане..doctordre написа:ето снимките, които ми прати колегата http://www.snimka.bg/album.php?album_id=142780 ако може да обясните какво точно върши...
Не знам защо, но аз като слагам газово няма нужда от такива иновации за да върви нормално колата, но причината може да е в мен
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Ще върви повече, и ще гори тройно..
Просто много мряза иновацийте, за това се паля, а не да убиждам някой.
Изпарител, регулиращ винт "или ламда контрол" плочка "дифлузер" о кихащи клапани..
това трябва да съдържа уредбата точно в смукателната си част..
А да, и дифлузера е стеснение един вид

Просто много мряза иновацийте, за това се паля, а не да убиждам някой.
Изпарител, регулиращ винт "или ламда контрол" плочка "дифлузер" о кихащи клапани..
това трябва да съдържа уредбата точно в смукателната си част..
А да, и дифлузера е стеснение един вид


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Ае, аз нещо не разбирам идеята....?!
По принцип закриват част от отвора или наставят тръба, която се извива настрани или в обратна посока. Това го правят за да не падат оборотите или да изгасне колата когато се кара с по-висока скрост по инерция. Като се запуши част от отвора оборотите с вдигат на празен ход (по-богата смес явно), ако се намали притока на газ оборотите ще се нормализират, но пък ще има много лошо ускорение(сместа май става бедна?!)

По принцип закриват част от отвора или наставят тръба, която се извива настрани или в обратна посока. Това го правят за да не падат оборотите или да изгасне колата когато се кара с по-висока скрост по инерция. Като се запуши част от отвора оборотите с вдигат на празен ход (по-богата смес явно), ако се намали притока на газ оборотите ще се нормализират, но пък ще има много лошо ускорение(сместа май става бедна?!)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 191 госта