Страница 1 от 1
Проблем със студеното време
Публикувано: 28 ное 2007, 19:35
от kaling
Здравейте колеги.Карам Fiesta 1,4 карбуратор и дотук нямах големи проблеми с газовата като махнем това че преди 500км. смених мембраните на изпарителя и от тогава пали и работи добре на газ.От няколко дена след като постудя обаче се появи един момент който не ми харесва и немога да си го обясна точно.Сутрин колата е в гараж и пали веднага и трагвам на работа ,след около километар два спирам и я паля отново след 9 часа .Пали вднага и след 100-200 метра започва да придчърпва да се дави и не ще да върви.Положението се нормализира след като поработи на празен ход около минутка и после няма никакви проблеми.Дали това е следствие на недобре загрял изпарител или на нещо друго .Ако имате идеи много ще съм благоадарен.Интересното е че сутрин тоя номер не го прави само вечерта като се прибирам от работа.Имайте в пред вид че колата почти не загрява тъй като се кара само на къси разстояния от около километър два.При по топлите дни този момент не ми се е случвал.
Публикувано: 28 ное 2007, 21:08
от doctordre
а разхода като я караш така как ти е

щото при мен е ужасяващ. иначе за давенето може да е от газта. при мен сутрин като запаля колата, докато не загрее мноого хубаво, колата не върви като хората, просто газта не е за такъв студ явно
Публикувано: 28 ное 2007, 21:34
от kaling
Разхода на този режим на каране е ужасен,сигурно 15-20 на 100.Ма това е нормално щом я карам по този начин немога да искам по-малко.Иначе изван градско е нормале около 8 на 100.Сетихсе ,че последния път заредих от една бензиностанция от която не сам слагал от 5-6мес. и взе да прави тея мизерий.
Публикувано: 28 ное 2007, 21:39
от orlinm
Аз мисля, че ти замръзва изпарителя. Щом я палиш на газ и тръгваш и почва да ги прави тези номера, а след 2-3 минути се оправя според мен е незагрял антифриз и незагрял изпарител. Но това си е според мен, не ми се е случвало щото паля на бенз и след 3-4 минути чак минавам на газ.
антифриз
Публикувано: 28 ное 2007, 22:38
от tata1971
Според мен проблема е в антифриза който замръзва в изпарителя.Решенията са 2-доливане на концентрат или изчакване 2-3 минути на празен ход при запалване.Успех.
Публикувано: 28 ное 2007, 23:45
от jojo
ти даже си добре щом палиш и на газ успокой се като ти кажа при мен как е:паля на бензин 5мин работи на празен ход,смукача се включва тръгвам минавам километър ,2 тогава на газ и преди да я спра ако става дума за порядък над 2 часа и я прехвърлям на бензин.
един съвет от мен карай колата и на бензин поне 2-3 пъти в месеца по 10 тина км ,защото иначе рискуваш да си отвориш много работа в бъдеще и суми които ще са повече от 15л бензин

Публикувано: 29 ное 2007, 10:57
от kEFi
...за 1-2 километра пробег не ти трябва газ, по-добре си карай на бензин!
Публикувано: 30 ное 2007, 14:56
от kaling
Знам ,че няма смисъл от газ за толкова малко каране,но имам проблем с карбуратора и все още немога да намеря ремонтен кит за да го оправя .Затова я мъча на газ.Не че не работи на бензин,но сълзи от ускорителната помпа и ми мирише в купето на бензин.
Публикувано: 30 ное 2007, 15:51
от milenskior
Проблема най-вероятно ти е от водната мембрана.
В смисъл просто изпарителя ти се пълни с много газ, която дори е неизпарена а си стои в течно състояние и затова ти се дави колата.
Направи следния експеримент: запали и подкарай колата и както си караш включи ключето в неутрална позиция и виж колко време ще караш така. Ако е повече от километър значи съм прав.
Решението е нови мембрани или поне водната нова.
Също така можеш да правиш и следния номер: преди да запалиш вряла вода на изпарителя за да го подгрееш и като тръгнеш пак изключваш ключето за да изгори газта докато се подгрее антифриза.
Публикувано: 30 ное 2007, 16:26
от kaling
Мембраните на изпарителя са чисто нови ,на не повече от 500км и затова не ми се вярва да е от тях ,но ще пробвам да направя номера с изкл. ха неутрално положение да видя резултатът.