караме на водород

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
hunter
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от hunter » 22 апр 2009, 21:52

http://www.citroen-bg.net/forum/viewtop ... 34&t=20716 тук има малко разяснения за водородните генератори :lol:

Потребителски аватар
kangarov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 17 мар 2009, 17:10
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDci (2009);Ford Escort 1.8D(1991)
Местоположение: Силистра
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от kangarov » 25 апр 2009, 21:25

След като видях това вече ми се струва безмислено да се търсят други варианти.Без гориво , без батерии.http://www.youtube.com/watch?v=jt5z8L4L ... BC&index=5
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

hunter
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от hunter » 26 апр 2009, 13:20

kangarov написа:След като видях това вече ми се струва безмислено да се търсят други варианти.Без гориво , без батерии.http://www.youtube.com/watch?v=jt5z8L4L ... BC&index=5
Незнам защо но ми се струва малко преовеличено това. Като гледам това е старо видео а до сега не е влязло в сериино производство ЗАЩО ЛИ ?

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от S_C » 28 юни 2010, 17:44

В щатите експериментират с водородни системи от двайсетина години.НАСА ползва горивни клетки от времето на мисиите до Луната.
Колкото и да не ви се вярва,има места,където се работи,а доставянето на каквито и да е горива е крайно нерентабилно.Ако съществуваше читава водородна система,първо щяхме да я видим в корабите.Морският транспорт доста страда заради тази си зависимост от доставки.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

angelmr
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 02 авг 2010, 14:05
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V комби
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от angelmr » 02 авг 2010, 15:02

Двигател на водород не е абсолютно никакъв проблем да се направи. Проблема е че водорода се получава чрез непълно изгаряне на природен газ в присъствието на вода. А при това положение защо да се главоболим да првим водород, а не си караме директно на метан? :)
Eskort 1.6 16V комби

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от dimkar » 02 авг 2010, 18:00

Проблемът е същият, като на нефта - свършва.

Потребителски аватар
trackersoft
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 05 окт 2009, 12:46
Модел на автомобила: Форд Пума 1.6 2001
Местоположение: Бургас, България
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от trackersoft » 13 окт 2010, 12:45

Предлагам Ви да прегледате следното филмче, то ще отговори на доста от въпросите Ви относно алтернативите в автомобилния транспорт откъм енергия.
Филм:http://kolibka.com/download.php?mid=5207
Who Killed The Electric Car? / Кой уби електрическата кола? (2006)
Субтитри: http://kolibka.com/download.php?sid=5207
:)
Там има и други доста интересни заглавия за нефта примерно (или по-скоро за това какво би се случило когато свърши).

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от diesel1.6 » 23 яну 2011, 15:53

Опазва околната среда с подобряване изгарянето на горивния микс. Единственото което се отделя след изгарянето на Брауновия газ е чиста водна пара, което от своя страна означава че вашия автомобил вече е хибрид. Инсталира се за предпочитане отпред на автомобила, в багажник само в случаи когато нямате никакво възможно пространство отпред. Навярно много от вас не знаят как работи и за целта ще се опитаме да ви обясним максимално разбираемо.
Кратко описание на системата: как работи една водородна система и какви са ползите от нея?? Ние я наричаме ,,горивна клетка’’
За съжаление в няколко реда има едно вярно твърдения за начало и след него започва поредицата за заблуда на врага (клиента).
Хибрид, когато се отнася за автомобили, засега има едно основно значение - електроавтомобил, който си носи генератора. Иначе е вярно - ако хибрид означава комбинация от две неща, имаме ги. Но със същият успех колата ми е хибрид, ако карам с добавени 1-2-3% олио в нафтата.
Има научен термин "браунов газ". В текста се пропуска да се спомене, че не става дума за това. "Брауновият газ" в случая бил такъв, защото г-н Браун бил намесен... е, може да е случайна грешката, но си остава подвеждане - не става дума за браунов газ. Това би могло да се отбележи с кавички, или бележка в скоба.

Вярното нещо в цялата работа е, че ако имате лошо горене поради лоша компресия, развалени дюзи и други, може да се подобри в някои режими. Не мога да кажа колко е икономията, но е от порядъка на няколко процента при по-неефективни двигатели. Максимално.

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от tropper » 24 яну 2011, 02:24

diesel1.6 написа:... е, може да е случайна грешката, но си остава подвеждане ....
Сайтът на "производителя" е свален :mrgreen:
Following could be the reason:

1. The website is under maintenance mode.
2. The hosting service has expired.
3. The hosting service has been suspended due to reporting of fraud / service overutilization /
breach of terms and etc.
Дали е третата причина (fraud = измама) не е ясно, ама не е чиста работата нещо.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1612
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от fordmaniac » 24 яну 2011, 08:26

Здравейте. Представителя на това : landaenergy дойде при мен в сервиза с работещ макет. Видях да бълбука газ :D . Сега чакам да дойде с монтирана на автомобил, като искам да е кола, за която имам вариант за диагностика и лайф данни, за да видя колко процента е корекциятана сместа от инжекциона. В щатите тези системи са много разпространени от 2-3 години насам. Там и направи си сам е често срещано. Проблем е в материала на пластините.
Имах клиент навит да го сложи, обаче сина му се размрънка и сложи газова.
Като имам впечатления от кола, ще пиша.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от diesel1.6 » 24 яну 2011, 18:54

Aз като пиша, да знаете, че тъкмо с още люде се забавляваме на действието на това чудо. Пълно бездействие, ако изключим проблемите с ел инсталацията. На мазничка колица и важен собственик :D:

Някой да не е обявил че нещото ВКАРВА енергия отнякъде? Чета, че е било обсъждано като алтернатива на газово. Ако е на бензинова кола с контрол на горивната смес - както са всички сегашни коли - забрави за ефект. Има, но със знак минус.

От системите за намаляване на проблеми с горенето - което обикновено е при неизправни коли - газово на дизел е единственото полезно. Или газ генератор с дърва - това пък трепе рибата, освен минувачите (с отровни газове).

Леле леле - сега прочетох това и добавям
Преди 50 години Юл Браун , който всъщност е българският учен Илия Вълчев , открива един метод за създаване на гориво от водата, като използва един от принципите на Виктор Шобергер.
Брауновият газ се превръща в последните години на петролна криза в едно бързо нарастваща индустрия, която произвежда различни апарати , които работят с този газ.
Системата се базира на атомната промяна на водата.
След първият патент от 1977г. направен в Австралия, някои учени се възхищават на това изобретение , но не и индустриалците, които произвеждат фосилни горива . Те по-скоро се опитват да унищожат в зародиш това разрешаване на петролния проблем , от което не могат да се извлекат никакви финансови ползи. Военната доктрина дори се изплашила от обезсмислянето на производството на оръжия в света. Въпреки ,че Браун не е искал да унищожи човечеството , а по скоро за му помогне .

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1612
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от fordmaniac » 24 яну 2011, 20:52

diesel1.6 написа: Ако е на бензинова кола с контрол на горивната смес - както са всички сегашни коли - забрави за ефект. Има, но със знак минус.
[/quote]
??????? :?: :shock: :(

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от diesel1.6 » 24 яну 2011, 22:26

При недоизгорели въглеводороди (гориво - за по-ясно) под 1%, колко може да се подобри изгарянето, деца?
Предполагам, че децата в детската градина ще сметнат бързо, като им е обясни какво е процент.

Потребителски аватар
boby
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
Местоположение: СО
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от boby » 26 яну 2011, 20:41

Недостатъка при водородните клетки е че разхода на енергия(в случая ток поне 20 -30 ампера) за производство на газ е много повече от произведеният газ около 1 литър на минута в най добрият вариант. Клетките за момента са неефективни работи се по честотни генератори за по ефективна електролиза.
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от diesel1.6 » 26 яну 2011, 22:18

Тези хора с изследванията ще си спестят доста време, ако прочетат, че зависимостите при електролизата са открити преди много години. Не могат да получат повече енергия от вложената.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: караме на водород

Мнение от Edinuser » 29 яну 2011, 10:19

Мдам , има едно нещо наречено "Закон за запазване на енергията".
Учеше се по физика ... май в 8-ми клас едно време.
Да не би да са го махнали от учебиниците ?
На този вид схеми им казват "Перпетууммобиле от втори род"
Но е по лесно да се вярва в световната конспирация от колкото в природните закони :(

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта