Страница 1 от 2
Проблеми с АГУ на Форд Фокус пълна инжекция
Публикувано: 28 фев 2008, 21:55
от stript
Здравейте на всички!
Имам следният проблем:От 1 седмица сложих газова уредба на моя форд фокус производство 99 година 1.6 пълен инжекцион, модел на газовата уредба - бардолини. При натоварване на автомобила стрелката на температурата отива в червената зона, а при преминаване на бензин за около 10 секунди се враща в нормалното си положение. Пробвах какво ли не, но явно дава някаква грешка по компютъра и не знам какво да правя сега. ако някой има или е имал сащият проблем и знае как да помогне моля да отговори.
мерси предварително.
Публикувано: 29 фев 2008, 09:03
от schrack
Отиди при майстора да ти смени компа и да пробвате пак дали ще ти дига температура ако не явно има неправилен монтаж иначе като системи са добри....

..............на каква цена ти излезе всичко със монтажа.........
Публикувано: 29 фев 2008, 10:41
от mugurdi4
А перката включва ли се?

Публикувано: 29 фев 2008, 11:14
от stript
значи сменихме 3 пати компютъра и пак загрява..... явно друг е проблема, а относно перката да включва се даже и 2рата й степен.... нз ваобще какво да правя.....но промяна в нивото на температурата няма....има друго нещо загрява само когато е натоварване на нанагорнище и т.н. В момента в който си махнеш крака от газта за 10 секунди се нормализира нивото и после пак..... давайте идеи че вече не знам какво да правя.....
Публикувано: 29 фев 2008, 11:15
от stript
ми цената със 40 литрова бутилка пълна инжекция излезе около 1200 лв.... но като не работи как тряя....

Публикувано: 29 фев 2008, 18:32
от Атанас
Малко напосоки стрелям, колата има ли мощност на газ? На обикновените уредби се появява този ефект като е бедна сместта - занижена мощност и прегряване. Накарай майстора да промени настройките на инжекциона
Публикувано: 29 фев 2008, 18:51
от g.taskov
Подкрепям Атанас нямаш правилно дозиране газ-въздух.Като я качи майстора на тестера кави са параметрите там се вижда всичко.Виж ламбда сондата.
Публикувано: 29 фев 2008, 19:44
от stript
Значи мощноста на колата е на 6 няма никви ядове с нея. даже както се казва върви повече на газ от колкото на бензин..... това няма нищо общо с обикновените уредби, тази е инжекцион и хората правиха много настройки на обороти ала бала . но проблема със загряването си остава....

просто някой ако му се е случвало а каже или поне ако си е слагал газова уредба на същият модел фокус да каже каде....
Публикувано: 29 фев 2008, 22:11
от Атанас
Знаем, че е инжекцион, не пасем люцерна. Проблема не е в колата, а в майсторите.
Нещо не го правят като хората. Още да си играят. Хващам се на бас, че са заложили настройки каквито правят на бакшишите с опелите
и те пускат по пързалката. Натискай ги да си свършат работата, ако не да свалят уредбата и да ти връщат парите.
Фордовете от тези години са с доста "чувствителни" към прегряване клапани, предполаам го знаеш... да не се наложи да сменяш клапани.
После така наречените "майстори" ще си погледнат към небето и ще кажат: Ми тва е форд, кво очакваш от него?
Публикувано: 01 мар 2008, 08:21
от schrack
Ако са я притупали на бързо може да са бутнали някой кабел или нещо си сега да е така аз вчера слагах на една лагуна но досега не съм имал такъв проблем колега явно нещо става обърквация

Публикувано: 01 мар 2008, 21:17
от stript
добре в такъв случай кажете каде са инстинските майстори и ще ида при тях и там ще си сложа газовата уредба. ще ми върнат парите просто ми кажете каде има свестни майстори които като направят колата ми да знам че ще варви без проблеми и ядове с нея няма да имам....
Публикувано: 02 мар 2008, 09:57
от Атанас
Не е зле да кажеш от къде си.
Публикувано: 02 мар 2008, 12:33
от stript
От Монтана съм, но това не мисля че е от голямо значение просто искам да си оправя колата. Става въпрос за фокус не за мондео или фиеста . явно електрониката е савсем друга и просто ако можете кажете каде има свестни майстори да ида и да си сложа там газова уредба с която ще знам че проблеми няма да имам....
Публикувано: 02 мар 2008, 18:28
от yorgo
stript написа:От Монтана съм, но това не мисля че е от голямо значение просто искам да си оправя колата. Става въпрос за фокус не за мондео или фиеста . явно електрониката е савсем друга и просто ако можете кажете каде има свестни майстори да ида и да си сложа там газова уредба с която ще знам че проблеми няма да имам....
В Ловеч има свестен майстор
Публикувано: 03 мар 2008, 16:47
от stript
Добре ама на теб сложена ли ти е газова уредба на фокуса? дай координати на тия майстори ако наистина са добри до ловеч ще отида ако трябва. просто дай телефон адрес нещо....
Публикувано: 03 мар 2008, 19:32
от yorgo
stript написа:Добре ама на теб сложена ли ти е газова уредба на фокуса? дай координати на тия майстори ако наистина са добри до ловеч ще отида ако трябва. просто дай телефон адрес нещо....
на мен ми сложиха метанов инжекцион и съм много доволен.
Re: Проблеми с АГУ на Форд Фокус пълна инжекция
Публикувано: 01 мар 2012, 22:04
от mishone7467
I pri men se polu4i taka,neznam kakwo da prawq,pomognete da se sprwq s problema
Писането на кирилица е задължително !
Re: Проблеми с АГУ на Форд Фокус пълна инжекция
Публикувано: 07 мар 2012, 13:38
от whaaazp
Със смяна на изпарител най-вероятно...
Re: Проблеми с АГУ на Форд Фокус пълна инжекция
Публикувано: 08 мар 2012, 20:15
от mishone7467
И при мен стана същия проблем колега,ако си открил от къде идва проблема сподели,и аз се видях в чудо.Всички майстори се чудят,даже и газаджията,при закачане за тест не дава грешка ПОМАГАЙТЕ.
Re: Проблеми с АГУ на Форд Фокус пълна инжекция
Публикувано: 08 мар 2012, 21:51
от sierr4otoo
Ако си сигурен че след като е прегряла и пуснеш педала на газта стрелката на температурата се връща в нормално положение за 10 сек. това одначава че вероятно мотора не е загрял а нещо лъже системите че е загрял.Това не е невъзможно да се случи при свързването на уредбата.Едно от нещата които газовия инж. ползва е + от контакт но зависи от къде ще го вземат че може и ядове да създаде.Не може двигателя да истине за 10 сек. ако наистина е прегрял.