Страница 1 от 1
					
				Проблем с АГУ на fiesta 1,3 93г.
				Публикувано: 24 юли 2009, 16:17
				от stanli35
				Здравейте!Преди два месеца си закупих Ford Fiesta 1,3 93г моно инжекция с монтирано АГУ(някаква сборна конфигурация:изпарител renzo landi,бутилка-руска-60 литра/в сервиза казаха че е от хубавите/,превключвателя ми е обикновенно ключе/аматьорски поставяна,но с правилен монтаж-мнение на сервизните работници/).Това не ми е първата Fiesta, но ми е първия автомобил с АГУ и честно казано  нищо не разбирам от тази газ.Та проблема който ме кара да пиша тук е следния:при скорост над 65-70 км/ч  като пусна колата по инерция след около 10 секунди започват да намаляват оборотите (вижда се на оборотомера) и двигателя гасне.Ако подържам скорост до 70 км/ч няма проблеми .По принцип на градско от време на време го прави същото,особенно когато е свършила газта и заредя отново-ден два е така и после се оправя-не гасне на всеки светофар.Та това ми  е болката....Ако някой може да даде съвет....Предварително благодаря!
			 
			
					
				Re: Проблем с АГУ на fiesta 1,3 93г.
				Публикувано: 24 юли 2009, 21:11
				от The seven
				Ти или "майсторите" обръщате въздухозаборника да не взима въздух от пред а да се завърти настрани или назад.
			 
			
					
				Re: Проблем с АГУ на fiesta 1,3 93г.
				Публикувано: 26 юли 2009, 22:20
				от stanli35
				Благодаря за бързия отговор!(малко бях без компютър,затова закъснях с благодарностите 

 )При първа възможност ще се отбия до сервиза да го оправя.Благодаря отново!
 
			 
			
					
				Re: Проблем с АГУ на fiesta 1,3 93г.
				Публикувано: 26 юли 2009, 22:43
				от vasko0045
				Или другия варянт е да си увиличиш оборотите на празния ход от испарителя...това няма нищо общо с разхода на гориво 

 
			 
			
					
				Re: Проблем с АГУ на fiesta 1,3 93г.
				Публикувано: 26 юли 2009, 23:37
				от stanli35
				При първа възможност ще пробвам и двата варианта -пък който стане  

 
			 
			
					
				Re: Проблем с АГУ на fiesta 1,3 93г.
				Публикувано: 29 юли 2009, 17:32
				от madboy
				vasko0045 написа:Или другия варянт е да си увиличиш оборотите на празния ход от испарителя...това няма нищо общо с разхода на гориво 

 
Мда, сигурно вкарваш повече въздух по този начин.... Пусни две коли да бръмкам на празен ход, при еднакви други условия, но на едната и увеличи оборотите от врътката, и виж коя ще изгасне първа от преразход.
Колега 
stanli35, надени на въздуховода от тези алуминиевите тръби, които са покрити със нещо като картон и я закриви наобратно. В магазините за части ги имат, само виж какъв диаметър ти трябва. След това я прикрепи с изолирбанд към пласмасовия въздуховод, примерно.
Ако имаш под ръка може и нещо друго, примерно от някой гумен въздуховод, ае имаш представа какво трябва да се получи. Само не затапвай въздуховода.