Свещи или ?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Свещи или ?

Мнение от styncho » 22 фев 2006, 17:20

От лятото колата стана ламя-13-14/100 градско без значение стила на каране.Сменихме кабели,свещи,мамбрани на изпарителя,2 пътиходих да я регулират на газ анализатор и няма промяна.
Вече не знам какво може да е?Мисля да сложа пак старите свещи с които докараха колата.Дали ще помогне?
Дайте съвет за нещо друго защото аз се изчерпвам откъм идеи.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 22 фев 2006, 18:03

Не си споменал - ма знам ли
Сменял ли си въздушен филтър?
Градското в София ли е?

:twisted:

styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Мнение от styncho » 22 фев 2006, 18:49

И филтъра и филтъра.Във Варна но когато сложиха АГУ-то ми гореше 11/100 :cry:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 22 фев 2006, 21:11

А газстанцията смени ли?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 23 фев 2006, 01:20

kEFi написа:А газстанцията смени ли?
Koварен :twisted:

П.П. МАФ-а чистен ли е (мафа играе ли роля при газ)? Какви са новите и какви старите свещи? Започна ли да харчи повече след смяната на свещите? По старите има ли нагар? Промяна във вървенето на колата има ли?
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 фев 2006, 09:13

cossy написа:... Какви са новите и какви старите свещи? Започна ли да харчи повече след смяната на свещите? По старите има ли нагар? Промяна във вървенето на колата има ли?
...да допълня - свещите по спецификация същите ли са?
На бензин как е? Разход, динамика, поведение? Опитай я само на бензин 1 седмица, засечи разхода, пусни го да го сравним (преди да продължиш да се набутваш излишно). Ако е ОК - проблема е в АГУ-то или по-точно казано в настройката му, или още по-точно - в калпавите майстори! Ако не е ОК - проблема е другаде и с общи усилия ще го локализираме!
Успех!

styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Мнение от styncho » 23 фев 2006, 17:19

Старите и новите свещи са NGK.На цвят са керемидено червени.На бензин колата си върви както преди но не съм засичал скоро разхода.Ще трябва няколко дни да я покарам на бензин и ще видим какъв ще е.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 23 фев 2006, 18:19

Пълнете бутилките до горе,или поне малко под допустимото.Газстанциите лъжат.Аз се уверих в това.И аз имах същия проблем-гореше много,анализатори,щуротии,отидох даже и в сервиза където я монтират да ги карам да я свалят и да си я изкупуват.Тогава един от техниците ми каза да я заредя колкото хване и да я засека тогава.И така-преди слагах за 10лв и минавах 65км градско.Когато я напълна за 30лв минавам 300км пак градско.Не знам как става измамата с газстанциите обаче има начин и те лъжат.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 фев 2006, 22:15

Мнооого правилно!
Затова и питах дали е сменил газстанцията...
Аз лично карам само пълно-пълно и на проверени места. Не че е кой знае каква разликата, ама се дразня ако колата само бучи, по-малко върви и много гори :wink:

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 24 фев 2006, 10:00

Значи трика на газстанциите е следния:

Налягането в колонките за зареждане не е константа, а се променя!
Когато пълните празна бутилка за 10лв. налягането нужно да вкара газ в бутилката е много молко и съответно се вкарва и газообразна, а не втечнена газ - което ще рече: колонката отчита 10л, но вкарва 8л.
Ако искате да сипвате за по 10лв., просто не оставяйте бутилката да се изпразни повече от половината /зависи и от бутилката де/ и така колонката ще трябва да пълни да речеме с 8атм и ще сипвате реалното количество, което отчита колонката

:twisted:

angelmilev
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 25 фев 2006, 16:58
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16V
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от angelmilev » 25 фев 2006, 18:27

Колега, имам аналогичен проблем, сано където уредбата е монтирана в Италия.. но както и да е, ако намериш решение, похвали се непременно кой е майстора!

styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Мнение от styncho » 28 фев 2006, 22:31

Засякох разход и о УЖАС 15/100 (19л за 130 км).БУтилката пак до горе на същата газостанция.
Мисля утре да сложа старите свещи да видя как ще е.
А може ли този разход да е от неработещ датчик за темп. опдаващ инфо на компа?
Как моге да го проверя сам ?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 28 фев 2006, 23:39

Няа нужда! Колата папа колкото и пуснеш. Затвори си малко притока на газ. Ако не разбираш - отиди да ти я настрои свестен майстор.

angelmilev
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 25 фев 2006, 16:58
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16V
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от angelmilev » 01 мар 2006, 09:23

Колега във форума ми казаха, че регулация може да се прави ако сис с тройник, ако си с ламбда контрол (като гледам за този двигател по-вероятно си) ходи на сервиз. Тези двата сервиза ги хвалят много по форумите, не само тук, а в Г. Баня имам и лични впечатления от приятел, който си слага уредба при тях и е много доволен:

Автогаз сервиз Княжево. Намира се на бул Цар Борис III , малко след двата светофара при последната спирка (колелото) на трамвай № 5 вляво. Гледате за боядисани в синьо врати. Телефона е 0888 749 795 - Павката и Лъчо

Евро газ в "Горна баня", за адреса виж: http://eurogas.hit.bg" onclick="window.open(this.href);return false;

Успех и не забравяй да се похвалиш :-)

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 01 мар 2006, 09:24

мммм да.Компа в този случаи нищо не решева.Тои даже се ошашква и минава в един сервизен режим,освен ако немаш емулатор да го лъже.Тук проблема ти е само от притока на газ.Навиваш си крановете които са на еднарозетка след изпарителя и ще я пробваш.

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Мнение от eleena » 01 мар 2006, 10:50

Ще навиваш когато имаш-моята АГУ е с ламбда контрол и притока на газ се регулира автоматично от стъпков ел.мотор ,контролиран от комп.на АГУ.На изпарителя има само винт за празните обороти.

angelmilev
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 25 фев 2006, 16:58
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16V
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от angelmilev » 01 мар 2006, 11:16

Сега се сетих нещо друго като спомена колегата и за стъпков двигател - понякога проблема е точно там. Трябва да се зачисти това двигателче, понеже от замърсяване се получава леко блокиране. Само че не знам къде се раполага точно това чудо, за да си го почистите, но в сервиза в Г. Баня го правят... пробвани са от патили (:-) не съм от сервиза и не е скрита реклама ;-))

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 39 госта