Страница 1 от 2

Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 05 ное 2009, 15:11
от mitko_pashin
Здравейте колеги искам да ви попитам за вашето мнение колата е ескорт 1.6 16в. 66кв. 95г. преди 4г. докарана лично от мен от берлин. Досега е карана само на бензин но при тази цена на бензина почнах сериозно да си мисля за газ.Въпроса ми е дали да сложа газов инжекцион 2 рака има ги за по 400-500лв или да си сложа една чисто нова обикновенна газова която пак ще излезе на тези пари.

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 05 ное 2009, 16:47
от The seven
нова

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 05 ное 2009, 17:11
от by_cec
The seven написа:нова
И по възможност Г.И.

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 05 ное 2009, 17:29
от TED
by_cec написа:
The seven написа:нова
И по възможност Г.И.
За да си нямаш проблеми.

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 06 ное 2009, 09:37
от mitko_pashin
Аз знам че най добре е нов газов инжекцион но 900лв. хич не ми се дават. Като знам че може сам да си сложа една обикновенна газ вярно ако нещо има проблем ще гръмне един два пъти :lol: , но пък не е болка за умиране и то в тази криза трябва от всякъде да се спестява :roll:

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 06 ное 2009, 13:30
от bard
Според мен можеш да си сложиш и обиновена, но изключително много зависи монтажа и настройката да е направен както трябва. Аз съм Г.И. и вече 5000км. няма никакъв проблем. Още първият път като му направиха настройката и заспа. Ако можеш да дадеш пари за Г.И. въобще не се замисляй, според мене. Успех!

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 06 ное 2009, 17:41
от villain
А според мен размисли хубаво и се откажи въобще от газ, ако искаш да имаш кола като хората. Сигурно много хора ще ме нападнат, че не е така, но след 12 години каране на газ стигнах до това заключение. 9 години (едната кола 5 години другата кола 4 години) карах коли с обикновена газова. Като я поставиш уж е добре но след 12-14 месеца започват проблемите един след един. Гърмежи, кабели, свещи, филтри, водни съединения, изпарители мембрани и куп други неща. Започва да гори много, почват да я бъзикат и т.н. За да гори по-малко започваш да правиш компромиси с вървенето, мириса на газ и много много други. На края теглиш една майна и особено зимата започваш да си я караш на бензин. Да ама тя вече и на бензин не върви като хората.
Три години карах и кола с газов инжекцион - там периода който вървеше добре без никакъв проблем беше 14 месеца. Първото нещо което удари беше моторчето за празния ход. Гаснеше по инерция само на газ. На бензин нямаше проблем. След това на 18 месец изгоря една от дюзите на газовия инжекцион. А пък колко пъти съм ходил да настройват газовия компютър просто ме е страх да броя. На втората година изгоря и газовия компютър. Добре, че го смениха безплатно защото цената му бе 400 лева. Още куп проблеми които не ми се пишат даже, а газовата беше добра марка и струваше 1600 лева. Газовия инжекцион има и друг недостатък - паленето става винаги на бензин, а превключването на газ става автоматично на 25-30 градуса. Тези 25-30 градуса през зимата докато ги вдигнеш цоца бензин като изоглавена. На месец освем газта сипвах и по 40-60 лева бензин, защото останеш ли без бензин, оставаш на пътя. Според мен никаква икономия - пълна набутвация.

Аз върлия почитател на газта след толкова години стигнах до следното заключение: ако искаш да имаш кола не слагай газ. Ако ще я караш 1-2 години, а после ще я сменяш става. Дори и да махнеш газта след време колата никога няма да е същата и да върви както преди да и сложиш газ.

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 06 ное 2009, 21:08
от hunter
villain написа:... На месец освем газта сипвах и по 40-60 лева бензин, защото останеш ли без бензин, оставаш на пътя. Според мен никаква икономия - пълна набутвация....
Колега какво си правил ти :shock: ? На мене ми загрява за около 1 км. за да прехвърли зимата. И около 0,5 до максимум 1 литър ми излиза на 100 км. като карам на газ през останалото време.
По темата. По-добре ГИ около 900 лв. и си свиркай. Има и 2 години гаранция. Ако си от София има едни от Горна Баня който доста приятели ги хвалят. Аз съм с "Фобос", но за София сервиза не препоръчвам не им се занимава нещо и са мъка, докато не отидох в Плевен не ми я нагласиха.

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 06 ное 2009, 22:32
от villain
Колега, нещо не излизат така сметките както си ги написал. Зимата колата загряваше минимум, ама минимум на 2 км. в зависимост от времето. По-често на 3. През деня имам средно 4 излизания с колата - грубо ги слагам 10 км. каране на бензин. Ако колата ти харчи 10/100 (въпреки че зимата 10/100 в София е пълен мираж - реално като е студена и незагряла около 13) са ти 1 литър бензин на ден. 30 дена по 1 литър = 30 литра бензин. Като пари няма да го смятам. Сега ако запалиш и минеш 100 км. съм съгласен, но моят случай не е такъв. Аз пиша при мен как беше. Все пак всичко е строго индивидуално.

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 06 ное 2009, 23:06
от hunter
villain написа:Колега, нещо не излизат така сметките както си ги написал. Зимата колата загряваше минимум, ама минимум на 2 км. в зависимост от времето. По-често на 3. През деня имам средно 4 излизания с колата - грубо ги слагам 10 км. каране на бензин. Ако колата ти харчи 10/100 (въпреки че зимата 10/100 в София е пълен мираж - реално като е студена и незагряла около 13) са ти 1 литър бензин на ден. 30 дена по 1 литър = 30 литра бензин. Като пари няма да го смятам. Сега ако запалиш и минеш 100 км. съм съгласен, но моят случай не е такъв. Аз пиша при мен как беше. Все пак всичко е строго индивидуално.
Това за каква кола е ? Не знам, но при мене е така. Вече при -18 -20 да тогава доста бавно сгрява но пак около 2-2.5 км. До нас имам един светофар и е около 600м до там с престоя докато затворя ролетната врата на гаража до там колата при нормално време около 0 или малко под сутрин си обръща или най много още 200-300 метра на горе. Пак за София става въпрос. Е вярно, че после чак вечерта я паля. А като е загряла дори и след около час зимата си обръща на гас след около 5-10 сек. Нагласена беше на 30o C може и това да е от значение.

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 11 ное 2009, 09:31
от TIN
Ами виж....много зависи КОЙ ще ти сложи инжекциона и Какъв ще е ....приличен такъв за 900лв НЯМА.
Отиди в БРЦ да т исложат нямаш проблеми...забрави обикновенната газова.
Може и настаро да вземеш но пак зависи кой ти го продава, в какво състояние и кой ще го сложи...

Аз съм минал с моя 30 000 през коет овреме не съм имал никакви проблеми...
Обади ми се да ти го дам...разпродавам колата...
Или си сложи нов...ти решаваш!
Но недей слага обикновенна уредба....
Ако можеш да си позволиш да караш на бензин най-добре!

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 12 ное 2009, 14:32
от BOBI28
Колега според мен по-добър вариянт за теб от газов инжекцион няма.Аз лично съм с газов инжекцион на ФОБОС и засега съм много доволен.По добре не си слагай уредба втора употреба тъй като нейното състояние е под голям въпрос.Може да разгледаш някои работи в сайта на Фобос и сам да прецениш кое е най-добре и като цена и като качество :D

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 12 ное 2009, 15:10
от Peet
Тази тема е обсъждана не веднъж. Много е важно това, колко километра минаваш на година. За да не съм голословен давам за пример себе си-преди 2г. и половина сложих ГИ- БРЦ-секвенс, чисто нов, цена с кръгла бутилка-1650лв., 18м. пълна гаранция. От тогава съм минал над 35 000 км. и не съм имал никакви проблеми.Смених само филтърчетата на газта. По мои изчисления, при тези цени на горивата ГИ се "изплаща" за около 15 000км. Първоначалната инвестиция е по-голяма,но във времето излиза по-изгодно, защото, поне при мен, разликата в разхода на бензин и газ не компенсира разлката в цените им. Имал съм кола и с обикновена АГУ-доста грижи имах с нея.

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 13 ное 2009, 11:29
от sharo_baro
за газовия инжекцион най важно е монтажа и настройката
а за кабели и свещи няма вечни и да си на бензин пак ги сменяш

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 30 дек 2009, 22:36
от lourans
Слагай обикновенна и на време си сменяй свещите това според мен е най-удачния вариант

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 04 яну 2010, 21:13
от schrack
Бреееееее......много майстори станаха аз без работа ще остана

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 06 яну 2010, 13:57
от madboy
schrack написа:Бреееееее......много майстори станаха аз без работа ще остана
*00141* "Беден човек- жив дявол!"

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 19 яну 2010, 10:48
от TIN
villain написа:А според мен размисли хубаво и се откажи въобще от газ, ако искаш да имаш кола като хората. Сигурно много хора ще ме нападнат, че не е така, но след 12 години каране на газ стигнах до това заключение. 9 години (едната кола 5 години другата кола 4 години) карах коли с обикновена газова. Като я поставиш уж е добре но след 12-14 месеца започват проблемите един след един. Гърмежи, кабели, свещи, филтри, водни съединения, изпарители мембрани и куп други неща. Започва да гори много, почват да я бъзикат и т.н. За да гори по-малко започваш да правиш компромиси с вървенето, мириса на газ и много много други. На края теглиш една майна и особено зимата започваш да си я караш на бензин. Да ама тя вече и на бензин не върви като хората.
Три години карах и кола с газов инжекцион - там периода който вървеше добре без никакъв проблем беше 14 месеца. Първото нещо което удари беше моторчето за празния ход. Гаснеше по инерция само на газ. На бензин нямаше проблем. След това на 18 месец изгоря една от дюзите на газовия инжекцион. А пък колко пъти съм ходил да настройват газовия компютър просто ме е страх да броя. На втората година изгоря и газовия компютър. Добре, че го смениха безплатно защото цената му бе 400 лева. Още куп проблеми които не ми се пишат даже, а газовата беше добра марка и струваше 1600 лева. Газовия инжекцион има и друг недостатък - паленето става винаги на бензин, а превключването на газ става автоматично на 25-30 градуса. Тези 25-30 градуса през зимата докато ги вдигнеш цоца бензин като изоглавена. На месец освем газта сипвах и по 40-60 лева бензин, защото останеш ли без бензин, оставаш на пътя. Според мен никаква икономия - пълна набутвация.

Аз върлия почитател на газта след толкова години стигнах до следното заключение: ако искаш да имаш кола не слагай газ. Ако ще я караш 1-2 години, а после ще я сменяш става. Дори и да махнеш газта след време колата никога няма да е същата и да върви както преди да и сложиш газ.
Ами сложил си инжекцион от 900 това е проблема...
аз само карам
а нали има сметка
при 20000км годишно сметката е следната
форда ми гори 10 на сто газ ( градско Пловдив с климатик максимум 11,5 съм засичал)
на бензин 8,5-9 приемаме 9 ( ако сложа градско...12!)
към момента литър бензин 1,99; литър газ 1,1
100 км - 17,91 бензин
100км - 11лв газ
разлика 6,9лв на 100км
на 1000 км разликата е 69лв
на 10 000 разликата е 690
на 20 000 е 1380
излиза че за малко над 20 000 изплащаш уредбата която е около 1600лв
после по 1380 на година разлика за 4 години са 5520лв аз съм купил колата за 4800 т.е...?
карайте си бензина :)

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 19 яну 2010, 13:50
от NightRider
Съгласен съм с горното мнение. Българина много обича колата си. Голям е страха да не и стане нещо. Живота на един автомобил е сравнително кратък. Така или иначе след 6-7 години каране колата за нищо няма да става. Разликата е, че със газ ще се спести достатъчно за нова(стара).

По въпроса за ГИ прочетох по горе, недостатък било паленето на бензин. Според мен точно това е голямо предимство, но не ми се обеснява. Ако толкова някои иска, няма проблем да се настрои и на газ да пали.

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Публикувано: 10 фев 2010, 09:34
от dimitarnikolov4
Колега, моя ескорт е същия с обикновена газова слагана в италия, но с ламбда контрол Колата е над 400 000 и имах проблеми гърмеше когато я взех преди 5 г. Смених свещи и кабели, но да знаеш само от МФ - с бошовите е другите заместители също гърмеше, сложих една кихалка и един предпазен клапан преди МАФ-а и вече имам над 130000км без проблем